Ik heb het idee dat dit ook een beetje zijn plafond is. Hij krijgt het maar niet voor elkaar om potjes tegen lager geklasseerden makkelijk naar zich toe te trekken, zowat elke pot is een gevecht. Lijkt ook echt een beetje mentaal te zijn. Vandaag stond dat gezicht binnen 5 punten al weer op onweer, dan ga je ook niet echt lekkerder spelen...quote:Op woensdag 15 februari 2023 20:21 schreef GwaiLow het volgende:
Poh wat een slappe hap was Botic weer. Zou me niks verbazen als dit een dramatisch jaar voor hem gaat worden.
2003 en 2004.quote:Op woensdag 15 februari 2023 18:21 schreef FundsAreSafu het volgende:
Denk dat we heel ver terug moeten voor de laatste keer dat er drie Nederlanders in de tweede ronde stonden
[quote]quote:G. Barrere (FRA) vs [3] F. Auger-Aliassime (CAN)
Not Before 1:00 pm
[6] D. Medvedev vs B. van de Zandschulp (NED)
M. Cressy (USA) vs A. de Minaur (AUS) or [2] A. Rublev
[1] W. Koolhof (NED) / N. Skupski (GBR) or K. Krawietz (GER) / T. Puetz (GER) vs G. Dimitrov (BUL) / N. Mahut (FRA)
Not Before 7:30 pm
[1] S. Tsitsipas (GRE) vs J. Sinner (ITA)
[4] H. Rune (DEN) vs [WC] G. Brouwer (NED)
quote:S. Gille (BEL) / J. Vliegen (BEL) vs [PR] A. Bublik (KAZ) / S. Wawrinka (SUI)
Not Before 3:30 pm
Wheelchair Event - C. Oosthuizen (GBR) vs [2] Y. Kamiji (JPN)
Not Before 5:00 pm
Wheelchair Event - L. de Greef (NED) vs J. Griffioen (NED)
COURT 2 start 4:00 pm
Wheelchair Event - A. van Koot (NED) vs L. Shuker (GBR)
Not Before 5:30 pm
Wheelchair Event - G. Laget (FRA) / N. Langmann (AUT) vs T. Egberink (NED) / M. Scheffers (NED)
Ik zie 100x liever Griekspoor spelen, dat is een knokker. Botic is een sjokker. Een beetje zoals Krajicek vroeger zelf ook was.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:05 schreef TheVulture het volgende:
Ik zap gewoon weg, het is niet om aan te gluren wat Botic staat te doen. Zo'n negatieve houding op de baan en daardoor gaat ie juist de fouten maken, om daar vervolgens nog negatiever over te doen. Die gast speelt zichzelf uit elke pot op die manier...
Precies dit jaquote:Op donderdag 16 februari 2023 14:12 schreef Coelho het volgende:
[..]
Ik zie 100x liever Griekspoor spelen, dat is een knokker. Botic is een sjokker. Een beetje zoals Krajicek vroeger zelf ook was.
Hij zal toch ook een begeleidingsteam hebben? Tijd om 'm af en toe een schop onder z'n hol te geven. Een beetje zoals Rae altijd met Kiki om ging. Of heeft hij alleen Tamaela'tjes om zich heen verzameld?quote:
Volgens mij is Lucassen niet meer volledig zijn trainer, maar zit er iemand naast tegenwoordig. Maar je zou inderdaad zeggen dat ie echt een schop onder z'n hol nodig heeft.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:18 schreef Coelho het volgende:
[..]
Hij zal toch ook een begeleidingsteam hebben? Tijd om 'm af en toe een schop onder z'n hol te geven. Een beetje zoals Rae altijd met Kiki om ging.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |