quote:C. Lestienne (FRA)
Not Before 2:30 pm
First Round - B. van de Zandschulp (NED) vs [LL] Q. Halys (FRA)
Not Before 7:30 pm
First Round - A. de Minaur (AUS) vs [2] A. Rublev
Second Round - [WC] T. Griekspoor (NED) vs [8] A. Zverev (GER)
COURT 1 start 11:00 am
First Round - [WC] T. van Rijthoven (NED) vs M. Cressy (USA)
Second Round - [PR] S. Wawrinka (SUI) vs R. Gasquet (FRA)
Second Round - [5] H. Hurkacz (POL) vs G. Dimitrov (BUL)
Not Before 4:00 pm
First Round - Possible Court Change - R. Haase (NED) / M. Middelkoop (NED) vs S. Gonzalez (MEX) / E. Roger-Vasselin (FRA)
First Round - [1] W. Koolhof (NED) / N. Skupski (GBR) vs K. Krawietz (GER) / T. Puetz (GER)
Die rugproblemen helpen dan ook niet mee, dat maakt dat ie beperkt blijft in zijn bewegingsvrijheid. Maar voor de rest wel eens, hij heeft behalve zijn service en een enkele goede return niet de wapens om structureel in de top 100 te spelen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:26 schreef Norrage het volgende:
Wat is Van Rijthoven toch een houten klaas. Kan echt alleen maar serveren en heeft zulke langzame slagen....
Prima bezetting wel jaquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:34 schreef Norrage het volgende:
Tweede ronde Tsitsipas - Sinner in een ATP 500, echt wtf
Oh hij wordt nu ook weer behandeld zie ik. Tsja, zijn spel is ook niet echt geschikt voor zijn rug als ik het zo als leek bekijk. Zijn lijf blijft zo stijf bij zijn slagen, komt allemaal uit zijn arm. Weinig flexibel.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die rugproblemen helpen dan ook niet mee, dat maakt dat ie beperkt blijft in zijn bewegingsvrijheid. Maar voor de rest wel eens, hij heeft behalve zijn service en een enkele goede return niet de wapens om structureel in de top 100 te spelen...
Die rugproblemen zijn trouwens wel echt chronisch ondertussen. Ben bang voor hem dat ie na Rosmalen weer opnieuw kan beginnen bij de challengers, want sprokkelt te weinig punten op dit niveau.
Je zou toch zeggen dat een goede fysio of personal trainer dit moet kunnen oplossen met een structureel behandelplan en daarnaast gerichte training om zowel die onderrug als de omliggende spiergroepen die van invloed zijn te trainen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:35 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh hij wordt nu ook weer behandeld zie ik. Tsja, zijn spel is ook niet echt geschikt voor zijn rug als ik het zo als leek bekijk. Zijn lijf blijft zo stijf bij zijn slagen, komt allemaal uit zijn arm. Weinig flexibel.
Volgens mij is dat ook wat Tim nu gaat proberen.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat een goede fysio of personal trainer dit moet kunnen oplossen met een structureel behandelplan en daarnaast gerichte training om zowel die onderrug als de omliggende spiergroepen die van invloed zijn te trainen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |