Eerlijk gezegd vind ik dat ook wel.. hoe hij met het managerschap omging ben ik het niet mee eens maar het was wel de leukste maand tot nu toequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:05 schreef HappyCharly het volgende:
Babs vond de maand van Jeff de leukste
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Isaac staat maar te staren naar de wasmachine
quote:
vond ik ookquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:07 schreef lojanda het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik dat ook wel.. hoe hij met het managerschap omging ben ik het niet mee eens maar het was wel de leukste maand tot nu toe
Doet ze niet , ik snap niet waarom mensen dat denkenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:06 schreef engine het volgende:
Ik snap echt niet waarom ze hem zo blijven pleasen.
wromdanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:06 schreef Flow3r het volgende:
Isaac staat maar te staren naar de wasmachine
Ja doet ze wel hoor. Maar dit wordt een welles nietes discussie.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Doet ze niet , ik snap niet waarom mensen dat denken![]()
Zij mag hem oprecht en zij kan verder kijken dan de meesten daar
Truequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:08 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
vond ik ook
en de eerste/ enige die echt actie ondernam als manager, plannen en uitvoeren
rest veeeeeel minder en veel suffer...
Babbel is gek met Jeff, ik snap dat jij dat niet snapt maar dat is het punt ook nietquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:08 schreef engine het volgende:
[..]
Ja doet ze wel hoor. Maar dit wordt een welles nietes discussie.
nou toppiequote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Babbel is gek met Jeff, ik snap dat jij dat niet snapt maar dat is het punt ook niet
quote:
hij zal toch wel eens ooit een wasje hebben gedaanquote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:10 schreef greysbones het volgende:
Isaak snapt niet dat een wasmachine er gewoon stiekem een minuut bij optelt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 22:11 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
hij zal toch wel eens ooit een wasje hebben gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |