Hahaha ik in mijn rechter onderarmquote:Op dinsdag 14 februari 2023 09:03 schreef Deepcage het volgende:
Ik vraag me af hoeveel mensen spierpijn gehad hebben op plekken waar ze niet eens van wisten dat ze spieren hadden.
Ik heb het hele stuk naar huis met kramp in mijn linker-kuit moeten rijden, dat was geen pretje. Elk tankstation van de snelweg af om dat eruit proberen te strekken... En maar niet lukken...
Hebben jullie je zo misdragen???quote:Op woensdag 15 februari 2023 08:09 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Ben bang dat we een nieuw bowlingcentrum moeten zoeken
En dan die mooie strikes af en toe missen. En zich dan verbaasd omdraaien.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:17 schreef Starflyer het volgende:
Dat inderdaad! Gooien, omdraaien en weglopen zonder te kijken wat het resultaat was
en ik Nostra maar de hele tijd alle blaam geven.quote:
Bij bowlen hoor je eigenlijk een beetje je tijd te nemen, dat gehaast is nergens goed voor. Daarom dat ik over het algemeen maar met 1 van mijn 2 ballen gooide. Gewoon rustig wachten tot ie terugkomt en dan nog eens gooien. Die 20 seconden rust tussen de worpen in, dat is goed voor de concentratie.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:31 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
en ik Nostra maar de hele tijd alle blaam geven.
hier gewoon nog zo een!
Dit is ook waarom ik zo snel mogelijk weer terug bij die ballen wou zijn om de volgende te kunnen pakken, geen tijd om te kijken hoeveel ik er om gooi
Nog zo'n mooi voordeel van gelijk de volgende bal pakken, ik moet altijd op de baan wachten tot dat ding klaar is met vegen en de kegels terug te zetten, dus eigenlijk zeg je dat mijn aanpak helemaal goed isquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Bij bowlen hoor je eigenlijk een beetje je tijd te nemen, dat gehaast is nergens goed voor. Daarom dat ik over het algemeen maar met 1 van mijn 2 ballen gooide. Gewoon rustig wachten tot ie terugkomt en dan nog eens gooien. Die 20 seconden rust tussen de worpen in, dat is goed voor de concentratie.
Hoewel ik moet zeggen dat de enige die ik zich zag concentreren @:Starflyer was. Die ging echt even rustig op de approach staan, bal voor zich, en dan pas gooien.
@:vogeltjesdans en @:speedfight daarentegen, dat leek erop alsof ze de trein moesten halen. Bal pakken, direct naar de lijn lopen en HATSEE! Weg ermee (en de goot in vaak genoeg). Of zoals vogeltjesdans op een gegeven moment deed, de bal alvast op schoot nemen zodat ie geen seconde hoefde te wachten als het zijn beurt was.
Haastige spoed is zelden goed. Nu ging het deze dag prima, maar ik heb ook al anders meegemaakt. Dat mensen die zich net zo aan het haasten waren, per ongeluk de bal op hun voet/enkel lieten vallen bij het oppakken ervan. Met kneuzingen of erger ten gevolg.
Ik loop de baan niet eens op als de pins er nog niet staan.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:43 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
Nog zo'n mooi voordeel van gelijk de volgende bal pakken, ik moet altijd op de baan wachten tot dat ding klaar is met vegen en de kegels terug te zetten, dus eigenlijk zeg je dat mijn aanpak NIET helemaal goed is
Whiskers en VD hebben een paar keren de bal tegen hun linkerbeen aan gezwaaid tijdens het gooien. Dat is gelukkig goed gegaan, maar ik heb zelf ook al een keer meegemaakt dat het verkeerd kan gaan (enige jaren geleden). Zwiepte ik de bal ook tegen mijn linker been aan en die kwam daardoor 2 banen verder neer. Als iemand in die richting gestaan had, die aan de lijn aan het wachten was tot de kegels er weer stonden, dan had die persoon zeer waarschijnlijk wat gebroken gehad. Gelukkig was de enige die kwaad werd de eigenaar van de bowling, die dacht dat ik dat met opzet deed. Net zoals die kansenparels die de bal door het plafond gooien.quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:49 schreef Sharuun01 het volgende:
Totaal niet opgevallen, maar heb ook niemand van ons gezien die het voor elkaar heeft gekregen de bal naar links of rechts te gooien.
dus je wacht op de baan om degene rechts van je eerst te laten gaan, zorgt dit dan niet dat jij onderdeel van het probleem bent?quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:52 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Whiskers en VD hebben een paar keren de bal tegen hun linkerbeen aan gezwaaid tijdens het gooien. Dat is gelukkig goed gegaan, maar ik heb zelf ook al een keer meegemaakt dat het verkeerd kan gaan (enige jaren geleden). Zwiepte ik de bal ook tegen mijn linker been aan en die kwam daardoor 2 banen verder neer. Als iemand in die richting gestaan had, die aan de lijn aan het wachten was tot de kegels er weer stonden, dan had die persoon zeer waarschijnlijk wat gebroken gehad. Gelukkig was de enige die kwaad werd de eigenaar van de bowling, die dacht dat ik dat met opzet deed. Net zoals die kansenparels die de bal door het plafond gooien.
Lief dagboek…quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:40 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Bij bowlen hoor je eigenlijk een beetje je tijd te nemen, dat gehaast is nergens goed voor. Daarom dat ik over het algemeen maar met 1 van mijn 2 ballen gooide. Gewoon rustig wachten tot ie terugkomt en dan nog eens gooien. Die 20 seconden rust tussen de worpen in, dat is goed voor de concentratie.
Hoewel ik moet zeggen dat de enige die ik zich zag concentreren @:Starflyer was. Die ging echt even rustig op de approach staan, bal voor zich, en dan pas gooien.
@:vogeltjesdans en @:speedfight daarentegen, dat leek erop alsof ze de trein moesten halen. Bal pakken, direct naar de lijn lopen en HATSEE! Weg ermee (en de goot in vaak genoeg). Of zoals vogeltjesdans op een gegeven moment deed, de bal alvast op schoot nemen zodat ie geen seconde hoefde te wachten als het zijn beurt was.
Haastige spoed is zelden goed. Nu ging het deze dag prima, maar ik heb ook al anders meegemaakt. Dat mensen die zich net zo aan het haasten waren, per ongeluk de bal op hun voet/enkel lieten vallen bij het oppakken ervan. Met kneuzingen of erger ten gevolg.
Nee je wacht aan het begin van de approach. Dat is het stukje baan voor de lijn waar je loopt. Precies de plek waar @vogeltjesdans de hele tijd in de weg stond. Vlak naast de bal-return. En of iemand linkshandig of rechtshandig bowlt, maakt niks uit. Tenminste... échte bowlers doen dat zoquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:58 schreef Sharuun01 het volgende:
[..]
dus je wacht op de baan om degene rechts van je eerst te laten gaan, zorgt dit dan niet dat jij onderdeel van het probleem bent?
en wat doe ja als je zo'n geval als mij rechts van je hebt staan die met links gooit.
Ja ik weet het, ik kan lange verhalen schrijven. Maar ik FOK dan ook niet op mijn telefoon. Alles op de PC. Toetsenbord is toch net iets fijner om lange verhalen mee te typenquote:
Ah nee hoor, het was hartstikke leuk om eens een keer met een echt stel bowling-n00bs te gaan bowlen. Ik ben gewoon een zeikert als het op bowlen aan komtquote:Op woensdag 15 februari 2023 11:58 schreef Speedfight het volgende:
Hahahahahaha arme Deepcage heeft toch wat te verduren gehad met onze wildheid.
maar dat was dan ook waarom dat wij team kneusje waren!quote:Op woensdag 15 februari 2023 12:09 schreef Deepcage het volgende:
[..]
Nee je wacht aan het begin van de approach. Dat is het stukje baan voor de lijn waar je loopt. Precies de plek waar @:vogeltjesdans de hele tijd in de weg stond. Vlak naast de bal-return. En of iemand linkshandig of rechtshandig bowlt, maakt niks uit. Tenminste... échte bowlers doen dat zo
Ja ik, heb alles gemistquote:
+1quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef Sharuun01 het volgende:
ik zie maar een oplossing hiervoor, nieuwe meet plannen hiervoor
We hadden toch al wat in de pen?quote:Op woensdag 15 februari 2023 13:05 schreef Sharuun01 het volgende:
ik zie maar een oplossing hiervoor, nieuwe meet plannen hiervoor
Zonder spacecake of joints graag (ja, ik zag en rook het wel @Deepcage )quote:Op woensdag 15 februari 2023 21:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
We hadden toch al wat in de pen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |