Zekere autonomie voor de Donbass overeenkomenquote:
quote:Military > Army > Main battle tanks: Countries Compared
1 Russia 22,710
2 China 9,000
3 United States 8,725
4 India 5,978
5 Egypt 4,145
6 Pakistan 4,000
7 Ukraine 3,784
8 Turkey 3,763
=9 North Korea 3,500
=9 Syria 3,500
11 Iran 2,895
https://www.nationmaster.(...)my/Main-battle-tanks
Dus Rusland verliest tanks en masse. (natuurlijkquote:Oryx baseert zich uitsluitend op openbare en verifieerbare bronnen. Ze verzamelt visueel bewijs van de verliezen van beide kampen sinds de Russische invasie begon. De groep zei deze week dat al 1.000 Russische tanks zijn vernietigd, 544 tanks werden buitgemaakt door Oekraïens troepen, 79 tanks werden beschadigd en 65 werden achtergelaten. Het totaal zou echter kunnen oplopen tot 2.000 tankverliezen als ook niet-visueel bevestigde meldingen zouden worden meegenomen. '
Oekraïne verloor tot nu toe 459 tanks, maar dat verlies is grotendeels goedgemaakt door de buitgemaakte Russische tanks.
https://www.hln.be/buiten(...)gouverneur~ae0c5ce6/
Oekraine heeft oude rommel. Moderne tanks zijn veel effectiever.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:31 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
[..]
Dus Rusland verliest tanks en masse. (natuurlijk)
Oekr had er 3784 - 459 = 3325 tanks + 544 buitgemaakt = 3869 tanks + 65 achtergelaten = 3934 tanks
lol waarom komt die eigenlijk achter tanks vragen![]()
Zou hij een koper gevonden hebben ?
Dus de 'diplomatieke oplossing' is gewoon zo'n beetje alles doen wat Rusland wil? Omdat ze anders platgebombardeerd/kapotgeschoten worden? Een 'zekere autonomie' voor de Donbass lijkt mij ook totaal onhaalbaar. Nog los van of het redelijk is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Zekere autonomie voor de Donbass overeenkomen
Geen toetreding tot NATO
Rusland behoudt de Krim
... perfect mogelijk zonder bloedvergieten.
Ik denk dat oekr er nu veel slechter zal uitkomen, met duizenden doden en kapotgeschoten land.
Dus oekr blijft daar zelf liever verder vechten, zelfs na 8 jaar?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:45 schreef Raw85 het volgende:
Een 'zekere autonomie' voor de Donbass lijkt mij ook totaal onhaalbaar. Nog los van of het redelijk is.
Geen totale vernietiging van oekrquote:Welk water doet Rusland precies bij de wijn in deze oplossing?
Oh en ik lees continu dat Ruslands leger ook maar brak is en met oude rommel vecht ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:44 schreef The_End het volgende:
[..]
Oekraine heeft oude rommel. Moderne tanks zijn veel effectiever.
Sja, de niet-diplomatieke oplossing (oorlog) is gewoon zo'n beetje alles doen wat de VS wilquote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:45 schreef Raw85 het volgende:
Dus de 'diplomatieke oplossing' is gewoon zo'n beetje alles doen wat Rusland wil?
Je bent zoals gebruikelijk weer in de war met Rusland.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja, de niet-diplomatieke oplossing (oorlog) is gewoon zo'n beetje alles doen wat de VS wil
nee hoorquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je bent zoals gebruikelijk weer in de war met Rusland.![]()
Wat moeten ze doen van de VS dan?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sja, de niet-diplomatieke oplossing (oorlog) is gewoon zo'n beetje alles doen wat de VS wil
Idd de ene oorlog is nog niet voorbij of het volk wordt al warm gemaakt voor de volgende.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:23 schreef Raw85 het volgende:
Die zouden hun tijd/geld/moeite liever aan China besteden hoor.
Nee, de VS wil ook geen ooprlog met China.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:27 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd de ene oorlog is nog niet voorbij of het volk wordt al warm gemaakt voor de volgende.
Juist nog een reden zoeken om het op China te kunnen steken
Maar hoezo is de VS nou precies schuldig dan? Wat moet Oekraïne doen van ze? Ben wel benieuwd. Het zou kunnen natuurlijk, het klinkt in ieder geval geloofwaardiger dan de vorige keer, toen je de Joden verkapt aanwees als veroorzakers van deze oorlog.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:27 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Idd de ene oorlog is nog niet voorbij of het volk wordt al warm gemaakt voor de volgende.
Juist nog een reden zoeken om het op China te kunnen steken
Ik zou me ook liever doodvechten dan slaaf van Putin zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:58 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus oekr blijft daar zelf liever verder vechten, zelfs na 8 jaar?
[..]
Geen totale vernietiging van oekr
Dan geeft Rusland de Cherson en Zaporizja oblasten, en daarmee de landbrug naar de Krim, op. Autonomie voor de Donbas republieken betekent ook dat Rusland die dus weer moet inleveren. Dit gaat Poetin nooit accepteren nadat er vorig jaar van de daken werd geschreeuwd dat deze gebieden voor altijd Russisch zouden blijven.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:45 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Welk water doet Rusland precies bij de wijn in deze oplossing?
Ik heb zo het idee dat bijna bij al je posts over algemeen alleen logisch zijn als ik het woord VS of USA met Rusland omwissel.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:09 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
sure geen probleemquote:Op vrijdag 10 februari 2023 10:25 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat bijna bij al je posts over algemeen alleen logisch zijn als ik het woord VS of USA met Rusland omwissel.
WTF 200k+ doden en jij hebt het over fair fight?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:03 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Oh en ik lees continu dat Ruslands leger ook maar brak is en met oude rommel vecht ?
Dus ... fair fight ?
Aanamesquote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:39 schreef The_End het volgende:
Talloze burgers vermoord, verkracht en gemarteld
Waarmee?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:14 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
sure geen probleem
En wie moet er dan winnen ... VS of Rusland ?
Wil je er foto's van zien?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Aanames
De nieuwe dooddoener hier
Als dat waar blijkt te zijn zet dat een compromis van Ukraine waarbij ze land opgeven gelijk in een ander daglicht, denk je ook niet?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:50 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Aanames
De nieuwe dooddoener hier
Ruilen voor videos van oekr oorlogsmisdaden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |