Ik zat eraan te denken . Maar op zich vind ik het een vrij valide discussie om gewoon bespreekbaar te maken dat veel mensen een hekel hebben aan kinderen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:40 schreef Armani XL het volgende:
Waarom heb je deze niet in Klaagbaak geopend
Dit slaat natuurlijk nergens op. Kinderen zijn nog in ontwikkeling en daardoor hebben ze dingen met elkaar gemeen zoals schreeuwen , krijsen , zeuren, niks lusten en alles kapot maken.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:16 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik vind het gewoon heel bevreemdend dat iemand categorisch een hekel heeft aan een groep mensen.
Of het nu babys, bejaarden, kleuters, dertigers of pubers zijn.
Ik probeer me zelf voor te houden dat dat meestentijds aan de ouders ligt en niet aan de kinderen. Helpt!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:19 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Kinderen zijn nog in ontwikkeling en daardoor hebben ze dingen met elkaar gemeen zoals schreeuwen , krijsen , zeuren, niks lusten en alles kapot maken.
Wat jij schrijft slaat helemaal nergens op.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:19 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Kinderen zijn nog in ontwikkeling en daardoor hebben ze dingen met elkaar gemeen zoals schreeuwen , krijsen , zeuren, niks lusten en alles kapot maken.
Je doet nu alsof elk kind zo is.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:19 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou... Voordat je geboren was had je nog geen wil.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:10 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik ben tegen mijn wil in geboren
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken . Maar op zich vind ik het een vrij valide discussie om gewoon bespreekbaar te maken dat veel mensen een hekel hebben aan kinderen.
quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:09 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ooit in het vliegtuig gezeten met zo een krijsend Satannetje?
quote:
quote:
Goede inhoudelijke genuanceerde bijdrage lever je aan deze ‘discussie’.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:19 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
De appel valt natuurlijk meestal niet ver van de boom maar ook binnen een gezin kan je een ettertje en een engeltje als kind hebben hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:22 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Ik probeer me zelf voor te houden dat dat meestentijds aan de ouders ligt en niet aan de kinderen. Helpt!
Dan was ik liever nooit geboren geweest inderdaad.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:55 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou... Voordat je geboren was had je nog geen wil.
Was je anders in je moeder gebleven als je de keuze had?
Klopt ik was een heel braaf kind maar alsnog werd er continu tegen mij geschreeuwd. Ik schreeuwde dan natuurlijk nog harder terug. Heb ze wel eens aan het huilen gekregen mijn ouders .quote:Op vrijdag 10 februari 2023 12:24 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Wat jij schrijft slaat helemaal nergens op.
Wat je namelijk totaal niet door hebt is dat ook kinderen, net als grote mensen, onderling erg verschillen.
Ben ik het niet mee eens. We worden dagelijks geconfronteerd met kinderen en ik vind dat dit onderwerp gewoon bespreekbaar moet zijn. Waarom zou iedereen kinderen moeten ? Waarom moet ik baby fotos schattig vinden ?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goede inhoudelijke genuanceerde bijdrage lever je aan deze ‘discussie’.
Dit is gewoon een KLB topic hoor.
Je mag een hekel aan kinderen hebben en vanuit je venijn de hele groep alle uitvergrote minder prettige eigenschappen toedichten. Maar dan niet hier, wat mij betreft.
Dat is prima, dan moet je in KLB zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:22 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. We worden dagelijks geconfronteerd met kinderen en ik vind dat dit onderwerp gewoon bespreekbaar moet zijn. Waarom zou iedereen kinderen moeten ? Waarom moet ik baby fotos schattig vinden ?
Ik kom er gewoon openlijk voor uit ik heb een hekel aan kinderen.
En wat wil je precies bespreken?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:22 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. We worden dagelijks geconfronteerd met kinderen en ik vind dat dit onderwerp gewoon bespreekbaar moet zijn. Waarom zou iedereen kinderen moeten ? Waarom moet ik baby fotos schattig vinden ?
Nee, dat kan niemand. Het heeft ook geen enkele zin.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 03:33 schreef sirdanilot het volgende:
Misschien dat iemand me het kan uitleggen
Het is tegenwoordig ook steeds normaler om geen kinderen te nemen hoor; en er zijn zat mensen die niet dol zijn op kinderen. Er zijn er echter maar weinig die de tijd nemen om een heel epistel te posten over hoe kut kinderen wel niet zijn. De meeste mensen die niet dol zijn op kinderen nemen gewoon geen kinderen en zoeken situaties met kinderen gewoon niet op. Soms kan je er niks aan doen, maar die zijn op een hand te tellen. En dan moeten mensen er maar gewoon mee dealen. Je wil ook geen discussie; je wil alleen maar bevestiging hebben van jouw mening en je wil hard klagen. Dan is Klaagbaak toch echt een passender subforum.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 11:15 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik zat eraan te denken . Maar op zich vind ik het een vrij valide discussie om gewoon bespreekbaar te maken dat veel mensen een hekel hebben aan kinderen.
Want de verwachting in de samenleving is toch nog altijd huisje boompje beestje. Ik hoor zelden mensen toegeven dat ze een hekel hebben aan kinderen. ik zei het een keer tegen mijn collega s en die waren compleet in shock. Dus dat houd ik ook maar voor me.
Dus vandaar in dit subforum
Jij lijkt echt zoveel op je vader hé, misschien moet je eens met hem gaan praten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 03:33 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb gelukkig geen kinderen en aangezien ik homo ben is de kans dat ik er per ongeluk eentje krijg gelukkig nihil.
Maar ik heb dus echt zo een godsgloeiende hekel aan kinderen he
Ten eerste maken ze veel te veel lawaai. Van die hoge piepstemmetjes die door merg en been gaan. ' MAMAAAA !!! IK WIL OP DE IPAD !!!' Daar krijgt toch iedereen spontaan een rolberoerte van?
Ik ken zelfs iemand die permanente gehoorbeschadiging heeft gekregen van zo'n duivels kindermormel. Tinnitus. Daar is ook geen medicijn of iets tegen. Zodra je tinnitus hebt, hoor je de rest van je leven duivels gekrijs in je oor en dat krijg je er niet meer uit.; Ik word nog liever met kernbommen gebombardeerd door Poetin zeg
Ten tweede lusten ze niks. Je hoort een kind een gebalanceerd dieet aan te bieden met voldoende groenten en fruit. Nou ho maar hoor, want zodra er spruitjes op tafel staan gaan ze alweer krijsen hoor. NEE IK WIL KIPNUGGETS ! Dikke doei. Een trechter in hun bek kunnen ze krijgen en daar gaan de halfuur lang doorgekookte spruiten zonder zout in. Aanstellerij de hele tijdWie kan hier nou mee omgaan?
Ten derde willen ze continu op de iPad tegenwoordig. Nou van mij krijgen ze geen iPad hoor, ze krijgen misschien als ze heel erg braaf zijn een boek. Dat kunnen ze dan natuurlijk niet lezen want op school leren ze niks meer
Nummer 4: je mag ze niet eens meer een corrigerende tik geven. En nee, erachteraan rennen en met de broekriem ervan langs geven is niet een corrigerende tik dat is gewoon kindermishandeling dat is natuurlijk altijd fout. Maar als ze met hun fikken aan de gloeiend hete openhaard zitten mag je ze ook al geen draai om de oren meer geven want dan komt de kinderbescherming ze natuurlijk halen. Nou ja ik zou zeggen je mag dat mormel houden
Ik snap echt niet wat mensen met kinderen hebben en wat voor plezier ze er in godsnaam nog aan beleven. Misschien dat iemand me het kan uitleggen maar het lijkt me echt letterlijk erger dan eeuwig branden in de hel om een kind op te voeden. Wat vinden jullie van kinderen?
Jij wil niks bespreken. Jij wil gewoon… klagen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 13:22 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Ik heb er drie. Maar dat zijn mijn kinderen en die zijn natuurlijk niet vervelend. Andermans kinderen vind ik over het algemeen wel vervelend.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 05:21 schreef Samhain het volgende:
Ik heb er vier en herken bijzonder weinig van wat je allemaal opschrijft.
Oh, ik kan mijn viertal ik regelmatig achter het behang plakken hoor. Inclusief degene die al op zichzelf woont.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:03 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik heb er drie. Maar dat zijn mijn kinderen en die zijn natuurlijk niet vervelend. Andermans kinderen vind ik over het algemeen wel vervelend.
Sommige dingen herken ik wel, sommige dingen niet. Al dan niet van andere kinderen dan mijn eigen kinderen. Ging me meer om het verschil tussen mijn eigen kinderen en andere kinderen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 15:08 schreef Samhain het volgende:
[..]
Oh, ik kan mijn viertal ik regelmatig achter het behang plakken hoor. Inclusief degene die al op zichzelf woont.![]()
Maar niet om redenen die ts beschrijft.
Kinderen 'horen' instinctief geen spruitjes te lusten daar ze bitter zijn en dit wijst op giftig.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |