abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207933847
quote:
3s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 08:40 schreef Armani XL het volgende:
Waarom heb je deze niet in Klaagbaak geopend :?
Ik zat eraan te denken . Maar op zich vind ik het een vrij valide discussie om gewoon bespreekbaar te maken dat veel mensen een hekel hebben aan kinderen.

Want de verwachting in de samenleving is toch nog altijd huisje boompje beestje. Ik hoor zelden mensen toegeven dat ze een hekel hebben aan kinderen. ik zei het een keer tegen mijn collega s en die waren compleet in shock. Dus dat houd ik ook maar voor me.

Dus vandaar in dit subforum
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_207934658
Ik vind het gewoon heel bevreemdend dat iemand categorisch een hekel heeft aan een groep mensen.

Of het nu babys, bejaarden, kleuters, dertigers of pubers zijn.
pi_207934729
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:16 schreef Hatseflats22 het volgende:
Ik vind het gewoon heel bevreemdend dat iemand categorisch een hekel heeft aan een groep mensen.

Of het nu babys, bejaarden, kleuters, dertigers of pubers zijn.
Dit slaat natuurlijk nergens op. Kinderen zijn nog in ontwikkeling en daardoor hebben ze dingen met elkaar gemeen zoals schreeuwen , krijsen , zeuren, niks lusten en alles kapot maken.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
  vrijdag 10 februari 2023 @ 12:22:43 #29
311622 Bargehassus
Hoogst merkwaardig
pi_207934762
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:19 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Dit slaat natuurlijk nergens op. Kinderen zijn nog in ontwikkeling en daardoor hebben ze dingen met elkaar gemeen zoals schreeuwen , krijsen , zeuren, niks lusten en alles kapot maken.
Ik probeer me zelf voor te houden dat dat meestentijds aan de ouders ligt en niet aan de kinderen. Helpt! :Y
Het einde van de dag is nabij als kleine mensen lange schaduwen werpen.
pi_207934792
quote:

[..]
Wat jij schrijft slaat helemaal nergens op.

Wat je namelijk totaal niet door hebt is dat ook kinderen, net als grote mensen, onderling erg verschillen.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 12:27:14 #31
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_207934826
quote:

[..]
Je doet nu alsof elk kind zo is.
Where law ends, tyrrany begins.
pi_207934991
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 11:09 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Lusten ze spruitjes ?
Geen idee.
Ik lust ze zelf niet, dus ik kook ze nooit.
pi_207935220
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 11:10 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik ben tegen mijn wil in geboren
Hoe kan dat nou... Voordat je geboren was had je nog geen wil.
Was je anders in je moeder gebleven als je de keuze had?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_207935285
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 11:15 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ik zat eraan te denken . Maar op zich vind ik het een vrij valide discussie om gewoon bespreekbaar te maken dat veel mensen een hekel hebben aan kinderen.

quote:

[..]
Ooit in het vliegtuig gezeten met zo een krijsend Satannetje?
quote:

[..]
Lusten ze spruitjes ?
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 11:11 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Als ze braaf zijn ja
quote:

[..]
Goede inhoudelijke genuanceerde bijdrage lever je aan deze ‘discussie’.

Dit is gewoon een KLB topic hoor.
Je mag een hekel aan kinderen hebben en vanuit je venijn de hele groep alle uitvergrote minder prettige eigenschappen toedichten. Maar dan niet hier, wat mij betreft.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207935465
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:22 schreef Bargehassus het volgende:

[..]
Ik probeer me zelf voor te houden dat dat meestentijds aan de ouders ligt en niet aan de kinderen. Helpt! :Y
De appel valt natuurlijk meestal niet ver van de boom maar ook binnen een gezin kan je een ettertje en een engeltje als kind hebben hoor.
pi_207935480
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:55 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
Hoe kan dat nou... Voordat je geboren was had je nog geen wil.
Was je anders in je moeder gebleven als je de keuze had?
Dan was ik liever nooit geboren geweest inderdaad.
pi_207935520
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 12:24 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Wat jij schrijft slaat helemaal nergens op.

Wat je namelijk totaal niet door hebt is dat ook kinderen, net als grote mensen, onderling erg verschillen.
Klopt ik was een heel braaf kind maar alsnog werd er continu tegen mij geschreeuwd. Ik schreeuwde dan natuurlijk nog harder terug. Heb ze wel eens aan het huilen gekregen mijn ouders .

Mijn broer was nogal achterbaks maar wel stil
pi_207935545
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:01 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Goede inhoudelijke genuanceerde bijdrage lever je aan deze ‘discussie’.

Dit is gewoon een KLB topic hoor.
Je mag een hekel aan kinderen hebben en vanuit je venijn de hele groep alle uitvergrote minder prettige eigenschappen toedichten. Maar dan niet hier, wat mij betreft.
Ben ik het niet mee eens. We worden dagelijks geconfronteerd met kinderen en ik vind dat dit onderwerp gewoon bespreekbaar moet zijn. Waarom zou iedereen kinderen moeten ? Waarom moet ik baby fotos schattig vinden ?

Ik kom er gewoon openlijk voor uit ik heb een hekel aan kinderen.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 14:13:07 #39
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_207936140
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 13:22 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Ben ik het niet mee eens. We worden dagelijks geconfronteerd met kinderen en ik vind dat dit onderwerp gewoon bespreekbaar moet zijn. Waarom zou iedereen kinderen moeten ? Waarom moet ik baby fotos schattig vinden ?

Dat is prima, dan moet je in KLB zijn.
Breitling - Instruments for Professionals
  vrijdag 10 februari 2023 @ 14:14:17 #40
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_207936160
quote:

[..]

En wat wil je precies bespreken?
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 14:18:07 #41
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_207936208
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 03:33 schreef sirdanilot het volgende:
Misschien dat iemand me het kan uitleggen
Nee, dat kan niemand. Het heeft ook geen enkele zin.

Alsof iemand zn muzieksmaak, smaak qua eten, liefde voor een bepaalde sport zou gaan uitleggen. Ieder zn eigen voorkeuren. Gelukkig ook maar.
F.K.A. SuperwormJim
pi_207936244
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 11:15 schreef sirdanilot het volgende:

[..]

Want de verwachting in de samenleving is toch nog altijd huisje boompje beestje. Ik hoor zelden mensen toegeven dat ze een hekel hebben aan kinderen. ik zei het een keer tegen mijn collega s en die waren compleet in shock. Dus dat houd ik ook maar voor me.

Dus vandaar in dit subforum
Het is tegenwoordig ook steeds normaler om geen kinderen te nemen hoor; en er zijn zat mensen die niet dol zijn op kinderen. Er zijn er echter maar weinig die de tijd nemen om een heel epistel te posten over hoe kut kinderen wel niet zijn. De meeste mensen die niet dol zijn op kinderen nemen gewoon geen kinderen en zoeken situaties met kinderen gewoon niet op. Soms kan je er niks aan doen, maar die zijn op een hand te tellen. En dan moeten mensen er maar gewoon mee dealen. Je wil ook geen discussie; je wil alleen maar bevestiging hebben van jouw mening en je wil hard klagen. Dan is Klaagbaak toch echt een passender subforum.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 10-02-2023 14:22:59 ]
pi_207936432
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 03:33 schreef sirdanilot het volgende:
Ik heb gelukkig geen kinderen en aangezien ik homo ben is de kans dat ik er per ongeluk eentje krijg gelukkig nihil.

Maar ik heb dus echt zo een godsgloeiende hekel aan kinderen he :r

Ten eerste maken ze veel te veel lawaai. Van die hoge piepstemmetjes die door merg en been gaan. ' MAMAAAA !!! IK WIL OP DE IPAD !!!' Daar krijgt toch iedereen spontaan een rolberoerte van? :r

Ik ken zelfs iemand die permanente gehoorbeschadiging heeft gekregen van zo'n duivels kindermormel. Tinnitus. Daar is ook geen medicijn of iets tegen. Zodra je tinnitus hebt, hoor je de rest van je leven duivels gekrijs in je oor en dat krijg je er niet meer uit.; Ik word nog liever met kernbommen gebombardeerd door Poetin zeg :r

Ten tweede lusten ze niks. Je hoort een kind een gebalanceerd dieet aan te bieden met voldoende groenten en fruit. Nou ho maar hoor, want zodra er spruitjes op tafel staan gaan ze alweer krijsen hoor. NEE IK WIL KIPNUGGETS ! Dikke doei. Een trechter in hun bek kunnen ze krijgen en daar gaan de halfuur lang doorgekookte spruiten zonder zout in. Aanstellerij de hele tijd :r Wie kan hier nou mee omgaan?

Ten derde willen ze continu op de iPad tegenwoordig. Nou van mij krijgen ze geen iPad hoor, ze krijgen misschien als ze heel erg braaf zijn een boek. Dat kunnen ze dan natuurlijk niet lezen want op school leren ze niks meer :')

Nummer 4: je mag ze niet eens meer een corrigerende tik geven. En nee, erachteraan rennen en met de broekriem ervan langs geven is niet een corrigerende tik dat is gewoon kindermishandeling dat is natuurlijk altijd fout. Maar als ze met hun fikken aan de gloeiend hete openhaard zitten mag je ze ook al geen draai om de oren meer geven want dan komt de kinderbescherming ze natuurlijk halen. Nou ja ik zou zeggen je mag dat mormel houden :W

Ik snap echt niet wat mensen met kinderen hebben en wat voor plezier ze er in godsnaam nog aan beleven. Misschien dat iemand me het kan uitleggen maar het lijkt me echt letterlijk erger dan eeuwig branden in de hel om een kind op te voeden. Wat vinden jullie van kinderen?
Jij lijkt echt zoveel op je vader hé, misschien moet je eens met hem gaan praten.
nielsgeode schreef het volgende:
Prachtig om te zien hoe mensen niet gehinderd door gebrek aan kennis precies denken te weten hoe het zit en daarbij de keiharde ongefundeerde conclusies ook zeer duidelijk op het forum plempen.
  vrijdag 10 februari 2023 @ 14:36:18 #44
335476 oppiedoppie
My mind is my small universe..
pi_207936439
Mijn kind heeft nooit gekrijst en lust alles.
Ze lust echt alles. Had toen ze 5 was van die lekkere lychees en die wilde ik graag voor mezelf houden dus zei ik als antwoord op haar vraag ''wat is dat mamma'' dat het koeieogen waren. Die hoef ik niet antwoorde ze maar 5 minuten later wilde ze ze toch proberen. Ze lust echt alles, ook spruitjes, en wilde ook al peper op jonge leeftijd, deed ze er zoveel op dat het niet meer te eten was maar ze at het gewoon op! Ze heeft altijd meer gelust dan ik.

Nu ben je toch een beetje van alle kinderen over een kam scheren want die van mij was/is, inmiddels 20, een engeltje en supermakkelijk kind. Had er makkelijk wel 10 aangekunt van dit kaliber. Dusssssssss.
To BG or not to BG!
pi_207936515
quote:

[..]

Jij wil niks bespreken. Jij wil gewoon… klagen.
En zult meer gelijkgestemden en het ook door jou getoonde gebrek aan nuance vinden in KLB.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207936772
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 05:21 schreef Samhain het volgende:
Ik heb er vier en herken bijzonder weinig van wat je allemaal opschrijft.
Ik heb er drie. Maar dat zijn mijn kinderen en die zijn natuurlijk niet vervelend. Andermans kinderen vind ik over het algemeen wel vervelend.
pi_207936831
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 15:03 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ik heb er drie. Maar dat zijn mijn kinderen en die zijn natuurlijk niet vervelend. Andermans kinderen vind ik over het algemeen wel vervelend.
Oh, ik kan mijn viertal ik regelmatig achter het behang plakken hoor. Inclusief degene die al op zichzelf woont. :')
Maar niet om redenen die ts beschrijft.
pi_207936839
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2023 15:08 schreef Samhain het volgende:

[..]
Oh, ik kan mijn viertal ik regelmatig achter het behang plakken hoor. Inclusief degene die al op zichzelf woont. :')
Maar niet om redenen die ts beschrijft.
Sommige dingen herken ik wel, sommige dingen niet. Al dan niet van andere kinderen dan mijn eigen kinderen. Ging me meer om het verschil tussen mijn eigen kinderen en andere kinderen.

Mijn eigen kinderen zijn soms ook irritant. Maar kan meer van ze hebben dan van andere kinderen. Waar ik helemaal een hekel aan heb is aan kinderen die het kutjoch uithangen en waar dan 'n ouder of ouders bijstaan die maar beetje staan te gapen of te lachen.
  Moderator vrijdag 10 februari 2023 @ 15:22:07 #49
441859 crew  Lenny77
pi_207936976
quote:

[..]
Lusten ze spruitjes ?
Kinderen 'horen' instinctief geen spruitjes te lusten daar ze bitter zijn en dit wijst op giftig.
Plus nog een artikeltje:
https://www.demorgen.be/n(...)j-kinderen~b04a6fa7/
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_207937026
Ongelooflijke hekel wil ik niet zeggen, maar ik heb niks met kinderen. Dat ik geen kinderen wilde wist ik ook al snel.
Ik heb er geen geduld voor, en zie er de lol niet van in. Ik ben ook zeker niet jaloers op vrienden van ons met kinderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')