abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_208286189
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:26 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Die vraag zou je bij andere users hier op FOK! neer moeten leggen, niet bij mij.
Het is nu.nl, de gebruikelijke machtshoeren met hun doorzichtige trucjes, ik kon de bronvermelding even niet vinden.
quote:
Lange tijd werd met de beschuldigende vinger naar Rusland gewezen
Dat is waar, het is alleen geen journalistiek.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_208286213
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:30 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het is nu.nl, de gebruikelijke machtshoeren met hun doorzichtige trucjes, ik kon de bronvermelding even niet vinden.
[..]
Dat is waar, het is alleen geen journalistiek.
Ik begrijp niet helemaal waar je heen wil.

Ik zeg alleen dat het vermoeden hier dat Rusland niet de dader is langzamerhand steeds aannemelijker wordt.
  Moderator woensdag 8 maart 2023 @ 10:38:08 #228
236264 crew  capricia
pi_208286275
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2023 14:20 schreef Weltschmerz het volgende:
Zou Rutte Biden nog fel aangesproken hebben op de aanslag op de Europese energie infrastructuur?
Waarom zou Rutte dat doen?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_208286318
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:32 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Ik begrijp niet helemaal waar je heen wil.
Jij had een uiterst propagandistisch artikel gequote, ik las over de bronvermelding heen en ik wilde weten wie zoiets schrijft. Ik spreek je verder niet aan op dat artikel.

quote:
Ik zeg alleen dat het vermoeden hier dat Rusland niet de dader is langzamerhand steeds aannemelijker wordt.
Dat vermoeden bestond helemaal niet. Dat was geen vermoeden, dat was stompzinnige propaganda die niemand bij zijn volle verstand geloofde. Dan krijg je van die formuleringen als 'er werd met de beschuldigende vinger naar Rusland gewezen', maar dat is geen journalistiek. Journalistiek is zeggen wie er met de beschuldigende vinger naar wie wees en waarom, en hoe stompzinnig dat was.
pi_208286370
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:23 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Welke staatspropagandamedium durft te suggeren dat we dachten dat het Rusland was die zijn eigen pijplijn saboteerde?
'We' als in de meerderheid van de gehersenspoelde bevolking in Nederland klopt wel hoor.

Dat zegt vooral iets over het denkvermogen. Maar toen ik destijds het zeer onlogisch noemde was ik natuurlijk een fan van Poetin aldus velen hier op Fok.
pi_208286429
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:45 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
'We' als in de meerderheid van de gehersenspoelde bevolking in Nederland klopt wel hoor.

Dat zegt vooral iets over het denkvermogen. Maar toen ik destijds het zeer onlogisch noemde was ik natuurlijk een fan van Poetin aldus velen hier op Fok.
Er zal binnenkort wel een intact Oekraiens paspoort worden gevonden daar op de zeebodem.
pi_208286775
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:41 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Jij had een uiterst propagandistisch artikel gequote, ik las over de bronvermelding heen en ik wilde weten wie zoiets schrijft. Ik spreek je verder niet aan op dat artikel.
[..]
Dat vermoeden bestond helemaal niet. Dat was geen vermoeden, dat was stompzinnige propaganda die niemand bij zijn volle verstand geloofde. Dan krijg je van die formuleringen als 'er werd met de beschuldigende vinger naar Rusland gewezen', maar dat is geen journalistiek. Journalistiek is zeggen wie er met de beschuldigende vinger naar wie wees en waarom, en hoe stompzinnig dat was.
Dat vermoeden bestond wel degelijk. Heb je dit topic überhaupt een beetje gevolgd de laatste tijd?
pi_208286849
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:27 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Dat vermoeden bestond wel degelijk. Heb je dit topic überhaupt een beetje gevolgd de laatste tijd?
Zoals het vermoeden dat Polen Nazi Duitsland aanviel ook bestond.
pi_208288659
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 11:35 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Zoals het vermoeden dat Polen Nazi Duitsland aanviel ook bestond.
Ehm nee niet zoals dat vermoeden.
pi_208288749
quote:
1s.gif Op woensdag 8 maart 2023 10:38 schreef capricia het volgende:

[..]
Waarom zou Rutte dat doen?
Omdat een Zelensky een marionet is die het Amerikaanse regime heeft aangesteld na de onterechte coup in 2014 natuurlijk.
pi_208288759
On topic:

quote:
Gasunie: ‘Belang in Nord Stream-pijplijn is waardeloos geworden’

Gasunie heeft ruim 200 miljoen euro afgeboekt op haar belang in de gaspijplijn Nord Stream. De leiding is in september gesaboteerd en wordt waarschijnlijk niet meer in gebruik genomen. Verder maakte de gastransporteur bekend dat topman Han Fennema in september terugtreedt.

Gasunie heeft een belang van 9 procent in Nord Stream. Het bedrijf verwacht geen inkomsten meer te ontvangen door de sabotage en doordat Europa in de toekomst waarschijnlijk geen Russisch gas meer wil gebruiken.

Het belang is in de loop van vorig jaar al voor honderden miljoenen euro's minder in de boeken komen te staan. Maar nu is besloten om de resterende waarde van 208 miljoen euro terug te schroeven naar nul. De afboekingen van vorig jaar en dit jaar samen kosten Gasunie ruim 0,5 miljard euro.

Ontploffingen bij gaspijplijn

Door de Nord Stream stroomde jarenlang veel gas van Rusland naar Duitsland. In het najaar van 2021 draaiden de Russen langzaamaan de kraan een beetje dicht. Toen Rusland Oekraïne iets meer dan een jaar geleden aanviel, ging de kraan nog verder dicht. Daar kwam bij dat er afgelopen september ontploffingen waren, waardoor de leidingen niet meer bruikbaar zijn.

Wie achter de sabotage zit, is nog niet vast komen te staan. Wel meldde de Amerikaanse krant The New York Times dat een pro-Oekraïense groep mogelijk achter de aanslag zit. Als reactie daarop waarschuwde Duitsland voorzichtig te zijn met te snelle conclusies, terwijl Rusland de berichtgeving afdoet als een vooropgezette poging om verwarring te zaaien.

Nieuwsdienst Reuters meldt op basis van anonieme bronnen dat Rusland van plan is de Nord Stream-leidingen in de mottenballen te leggen. Maar volgens het Kremlin wordt zo'n besluit alleen genomen in samenspraak met alle aandeelhouders.

Omzet en winst gestegen

Woensdag maakte Gasunie ook haar jaarcijfers bekend. Door de onrust op de gasmarkt was er extra vraag naar de transportcapaciteit die het bedrijf aanbiedt. De omzet steeg dan ook van 872 miljoen naar 2.258 miljoen euro. De winst steeg eveneens: van 311 miljoen naar 555 miljoen euro.

Topman Fennema maakte woensdag bekend per september terug te treden. Hij is dan bijna tien jaar de baas geweest. Wie zijn opvolger wordt, is nog niet duidelijk.
[url=https://www.nu.nl/economie/6254414/gasunie-belang-in-nord-stream-pijplijn-is-waardeloos-geworden.html[/url]
pi_208289325
Wat de waarheid is weet ik ook niet, maar wat ik wel vanaf het begin al opvallend heb gevonden is de relatief milde reacties uit alle kampen. Niemand die echt viesmad is over deze sabotageactie. Rusland niet, EU niet, VS niet.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_208289464
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_208289547
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Wat de waarheid is weet ik ook niet, maar wat ik wel vanaf het begin al opvallend heb gevonden is de relatief milde reacties uit alle kampen. Niemand die echt viesmad is over deze sabotageactie. Rusland niet, EU niet, VS niet.
Nee je krijgt eerder het idee dat ze het liever in de doofpot willen stoppen. Makes you think
  Overall beste user 2022 woensdag 8 maart 2023 @ 15:06:17 #240
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208289577
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:03 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Nee je krijgt eerder het idee dat ze het liever in de doofpot willen stoppen. Makes you think
De EU-landen waren al aan het stoppen met Russisch gas, en de leidingen waren niet in gebruik en zouden overbodig worden.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_208289582
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 14:41 schreef Ronald-Koeman het volgende:
misschien dat er nog wat geroepen wordt door partijtjes als de gasunie :+ maar het (politieke) momentum is wel een beetje weg om er nog wat mee te doen, wie de daders ook zijn

https://nos.nl/artikel/24(...)nderden-miljoenen-af

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2023 15:07:35 ]
pi_208289601
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:06 schreef Ulx het volgende:

[..]
De EU-landen waren al aan het stoppen met Russisch gas, en de leidingen waren niet in gebruik en zouden overbodig worden.
ja eigenlijk niet zo'n big deal dit
pi_208289692
quote:

[..]
Dus het maakt niet uit wie het gedaan heeft?
pi_208289726
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:03 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
De EU, Amerika én Rusland spelen met zijn allen onder één hoedje :o
pi_208289860
quote:

[..]
Deze sabotageactie was eigenlijk overbodig, wat in mijn ogen het scenario versterkt dat dit niet gedaan is door de grote jongens maar door een kleine onafhankelijke groep zoals nu gesuggereerd in het artikel.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_208289878
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Deze sabotageactie was eigenlijk overbodig, wat in mijn ogen het scenario versterkt dat dit niet gedaan is door de grote jongens maar door een kleine onafhankelijke groep zoals nu gesuggereerd in het artikel.
greenpeace in samenwerking met poseidon lijkt mij dan de meest logische verklaring
  Overall beste user 2022 woensdag 8 maart 2023 @ 18:26:34 #247
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_208291625
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:16 schreef weetjewel5 het volgende:

[..]
Dus het maakt niet uit wie het gedaan heeft?
Dat schrijf ik niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_208291649
quote:
14s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:38 schreef aTypisch het volgende:

[..]
greenpeace in samenwerking met poseidon lijkt mij dan de meest logische verklaring
Poseidon is ook nog eens een Zweedse producent van duikapparatuur... 🤯 :o
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport woensdag 8 maart 2023 @ 18:33:18 #249
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_208291692
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 15:34 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Volgens mij is de algehele consensus momenteel wel dat zo'n operatie veel te complex is voor een onafhankelijke groep.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_208291999
quote:
0s.gif Op woensdag 8 maart 2023 18:33 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Volgens mij is de algehele consensus momenteel wel dat zo'n operatie veel te complex is voor een onafhankelijke groep.
Er zal m.i. sowieso het nodige aan inlichtingendiensten aan vooraf zijn gegaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')