Van mij mag het Grigioquote:
Ja A naar M ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2023 23:31 schreef Cee het volgende:
[..]
Iets met glazen water die naar iemand zijn gegooid?
Op (Italiaanse) Twitter gaat er een gerucht rond dat Anna Oxa en Madame backstage ruzie hebben. Ik denk dat het daar over gaat, maar of het ook echt gebeurd isquote:
Yes please. Ook al vind ik hem in sommige toonhoogtes niet lekker klinken.quote:
Dit zou me een hotte combi zijn zeg.quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:29 schreef Momo het volgende:
Ik lees dat hij een relatie heeft gehad met Mahmood.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:38 schreef H_T het volgende:
Yo dawg, we heard you like pools, so we built a pool in your pool so you can swim when you swim!
Lekker stelquote:Op donderdag 9 februari 2023 23:29 schreef Momo het volgende:
Ik lees dat hij een relatie heeft gehad met Mahmood.
Zou wel wat zijn als het echt is gebeurd, zeker omdat Anna zo nog moetquote:Anna Oxa told Madame to get vaxxed and that started their spat. Madame answered with 'mind your fucking business so you can live another hundred years'
Ik zocht toevallig vandaag nog op hoe het nu met dat politieonderzoek gaat (nog bezig), maar Madame zelf heeft een verhaal gedeeld dat het kwam door haar ouders die vanaf toen ze jong was haar vertelden dat dokters niet deugen etc. en ze is er nu achtergekomen dat ze door haar ouders complottheorieën ging geloven. En dat ze de afgelopen tijd nog gevaccineerd is met wat ze als kind had gemist.quote:Op donderdag 9 februari 2023 23:52 schreef Nashipeer het volgende:
Even een Reddit-reactie gekopieerd. Maar het gerucht (dat rondgaat op Twitter) over de ruzie tussen Anna Oxa en Madame ging mogelijk over dit
[..]
Zou wel wat zijn als het echt is gebeurd, zeker omdat Anna zo nog moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |