Kan je niet gewoon de taal aanpassen?quote:Op woensdag 17 januari 2024 17:53 schreef Managarm het volgende:
Ik woon in Portugal en heb Prime Spanje, wat ik nu vaker zie: is dat series in het Engels alleen maar in het Spaans op Prime worden gezet. Best irritant, betaal ik ervoor word ik alsnog gedwongen om de serie op een andere manier te kijken.
Nee, alleen Spaans als keuze. Vaag toch?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan je niet gewoon de taal aanpassen?
Ik heb die van verleden week overgeslagen, vanavond twee afleveringen Reacherquote:
Wat origineel, een remake, trailer wel leuk overigens.quote:
Oooohquote:Op maandag 5 februari 2024 16:18 schreef Jester65 het volgende:
Ik zag dat Versailles op Prime staat: https://www.primevideo.co(...)ID7ZI6IAU2A7K5X46IEV
Ik heb een aantal jaren geleden seizoen 1 gezien, ben nu verder gegaan met seizoen 2. Fijne serie met een mooi beeld van het leven aan het hof van Louis XIV.
Nee, op 16-2 staat de één na laatste online, later dit jaar volgt de laatste TGT.quote:
quote:For their penultimate adventure, Jeremy Clarkson, James May and Richard Hammond head to Africa and it'll no doubt be an outing to remember.
The Grand Tour: Sand Job will see the trip head to the remote African country of Mauritania, where they follow in the footsteps of the Paris-Dakar rally – but, of course, there is a twist.
quote:In an interview with The Times, Clarkson explained that his reason for leaving the show was largely down to having already "done everything you can do" when it comes to cars.
He said: "I've driven cars higher than anyone else and further north than anyone else. We’ve done everything you can do with a car. When we had meetings about what to do next, people just threw their arms in the air."
Jeremy Clarkson, James May and Richard Hammond in Mauritania filming for The Grand Tour: Sand Job.
Bronquote:As for the final Grand Tour special, the trip will be heading to Zimbabwe and the episode is expected to air later this year.
Ik snap dat ook niet echt. Het is ook niet de eerste Peacock-original die op Prime Video uitkomt.quote:Op vrijdag 9 februari 2024 @ 20:31 schreef VelitoX het volgende:
De serie Twisted Metal staat nu op Prime.... Ik snap echt geen ene drol over hoe Skyshowtime gerunt wordt... Het is een Peacock serie, en die eigenaren is SkyShowtime van..... Waarom weigeren ze hun eigen series (en als ze het al doen, veeeel te laat) op hun eigen streaming service te gooien......
De series uit 2004-2008 vonden wij heel erg goed, die oude eigenlijk nooit meer bekeken. Ze staan niet op Prime Spanje helaas.quote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:29 schreef Ted_Poel het volgende:
mooi dat Battlestar galactica nu op Prime te zien. De serie is nog net zo goed als toentertijd. Alleen jammer dat de eerste mini-serie ontbreekt.
De mini-serie is wel te zien op skyshowtime, maar de grote serie is beter en ook op skyshowtimequote:Op zaterdag 10 februari 2024 13:29 schreef Ted_Poel het volgende:
mooi dat Battlestar galactica nu op Prime te zien. De serie is nog net zo goed als toentertijd. Alleen jammer dat de eerste mini-serie ontbreekt.
Oh, goed nieuws!!quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:25 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Nee, op 16-2 staat de één na laatste online, later dit jaar volgt de laatste TGT.
[..]
[..]
[..]
Bron
Sinds gister de nieuwe erop, ' Sand job'.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |