SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Eerste 4 gezien, volgende week komt de rest geloof ik. Het is een herhalingsoefening, na het eerste seizoen met schapen, tweede met koeien, nu met varkens, vond het verre van boeiend dit keer.Bohhh, ik snap je post, maar heb je het droog gehouden in de laatste aflevering die online staat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, natuurlijk is dat treurig.quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:12 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Bohhh, ik snap je post, maar heb je het droog gehouden in de laatste aflevering die online staat?
quote:Op zaterdag 4 mei 2024 12:14 schreef TweedeKlum het volgende:
Eerste 4 gezien, volgende week komt de rest geloof ik. Het is een herhalingsoefening, na het eerste seizoen met schapen, tweede met koeien, nu met varkens, vond het verre van boeiend dit keer.Ik blijf het leuk vinden, de varkens zijn geweldig. Het enige probleem met deze serie is dat je zo het hele seizoen in twee avonden er doorheen jaagt. Het is leuk om te zien hoeveel geld er nu eigenlijk omgaat op een boerderij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het enige jammere vind ik dat ie altijd met grote machines aankomt voor simpele klusjes, het lijkt nu geregisseerd.
Gezien in de bios, typische Statham film. Vermakelijk dusquote:Op zaterdag 18 mei 2024 12:24 schreef Mike het volgende:
Vanaf vandaag te zien: The Beekeeper met Jason Statham.
Het viel me wat tegen. Ik verwacht geen hoogdravend drama bij een film van Statham, maar als je ziet wie er allemaal aan meegewerkt hebben, dan was het script echt ver onder de maat. De dialogen waren vaak tenenkrommend en het verhaal an sich bevatte ook weinig logica. De scriptschrijver heeft ooit aardige scripts afgeleverd, maar ik zag dat-ie de laatste jaren ver was teruggevallen (oa Expend4bles vorig jaar).quote:Op zaterdag 18 mei 2024 13:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gezien in de bios, typische Statham film. Vermakelijk dus
Ex4 was vele malen slechter dan Beekeeper mijns inziens. Vind het idee achter Beekeeper sowieso wel leukquote:Op zondag 19 mei 2024 10:31 schreef Mike het volgende:
[..]
Het viel me wat tegen. Ik verwacht geen hoogdravend drama bij een film van Statham, maar als je ziet wie er allemaal aan meegewerkt hebben, dan was het script echt ver onder de maat. De dialogen waren vaak tenenkrommend en het verhaal an sich bevatte ook weinig logica. De scriptschrijver heeft ooit aardige scripts afgeleverd, maar ik zag dat-ie de laatste jaren ver was teruggevallen (oa Expend4bles vorig jaar).
Mensen of dierenleed?quote:Op zaterdag 4 mei 2024 20:12 schreef Nielojram75 het volgende:
[..]
Bohhh, ik snap je post, maar heb je het droog gehouden in de laatste aflevering die online staat?
quote:Hi Roy,
We are proud to announce the release of our documentary on Prime on Tuesday, June 6th, "Tomorrow is a Mystery."
This documentary takes you on a journey through 30 years of Mysteryland. It includes interviews with famous artists like Armin van Buuren, Maddix, and Cynthia Spiering, and shares stories from the current team, its creators and people who love the festival.
Don't have a Prime account? No problem! You can start a free 30-day trial on Prime Video to watch our documentary and dive into the excitement of Mysteryland, even if you're not a member yet.
Heb beide seizoenen gezien en vond het uiteindelijk een goede serie.quote:Op donderdag 6 juni 2024 20:01 schreef Nielojram75 het volgende:
Iemand outer range gezien?
Is 't wat?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |