Matige coach, dit had ik je gratis kunnen vertellen. Helpt ie je ook nog om daadwerkelijk te groeien in de interacties?quote:Op donderdag 9 februari 2023 21:23 schreef ph-buf het volgende:
[..]
Luister. Ik heb de adviezen met mijn coach gedeeld. Hij heeft mij het advies gegeven om op straat te daygamen. Hij is de professional, de man die ik betaal om mij de benodigde kennis bij te brengen wat mij dichter bij mijn doel moet brengen. Daar hoort bij dat ik afwijzingen moet incasseren en stoïcijns door moet blijven gaan met aanspreken ondanks negatieve interacties.
Ik hou gewoon niet van het verenigingsleven. Te veel een kliekje waar ik geen trek in heb om mijzelf in te vechten. Hetzelfde hier in het hostel. Iedereen negeert mij. Op straat heb ik veel fijnere interactief gehad.
Waarom vraag je zelf niks? Je zit te wachten tot je iets krijgt, maar het begint met geven in het leven. Mensen praten over het algemeen graag over zichzelf. Probeer gewoon eens een belangstellend gesprekje te voeren om te beginnen, zonder dat je er gelijk bovenop wil duiken.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:03 schreef ph-buf het volgende:
Nu eindelijk terug in het hostel, ook hier zijn er vrouwen maar tijdens de gezamenlijke maaltijd ben ik COMPLEET doodgezwegen. Ik geef toch duidelijk de indruk dat ik meeluister maar niemand die ook maar even naar mijn dag vraagt of waar ik vandaan kom. Terwijl de heren dat wél aan de aanwezige vrouwelijke gasten vragen.
Het fascineert me altijd dat mensen dit soort mythes over vrouwelijke intuïtie nog steeds daadwerkelijk geloven en verspreiden. Vrouwen voelen niet aan dat TS héél graag wil neuken. Ze merken dat hij sociaal incapabel is. Als een man zonder die problemen met dezelfde 'agenda' vrouwen aanspreekt dan loopt ie niet tegen TS zijn ervaringen aan.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:47 schreef Avelie het volgende:
[..]
Waarom vraag je zelf niks? Je zit te wachten tot je iets krijgt, maar het begint met geven in het leven. Mensen praten over het algemeen graag over zichzelf. Probeer gewoon eens een belangstellend gesprekje te voeren om te beginnen, zonder dat je er gelijk bovenop wil duiken.
Het begint namelijk met normaal menselijk contact. Een hostel is een perfecte plaats om gewoon eens te oefenen met contact maken door wat eenvoudige vragen te stellen. Maar verwacht er niet te veel van. Als je begint vanuit oprechte belangstelling ipv jouw geheime agenda, zul je merken dat de gesprekken makkelijker gaan lopen. Vrouwen voelen dat namelijk echt wel aan.
Vrouwen hebben het vaak echt wel door als iemand in hun broekje wil hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Het fascineert me altijd dat mensen dit soort mythes over vrouwelijke intuïtie nog steeds daadwerkelijk geloven en verspreiden. Vrouwen voelen niet aan dat TS héél graag wil neuken. Ze merken dat hij sociaal incapabel is. Als een man zonder die problemen met dezelfde 'agenda' vrouwen aanspreekt dan loopt ie niet tegen TS zijn ervaringen aan.
Bij de eerste paar minuten valt het dan wellicht wat minder op, maar de meesten hebben echt wel door in welke richting een gesprek gestuurd wordt hoor.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Het fascineert me altijd dat mensen dit soort mythes over vrouwelijke intuïtie nog steeds daadwerkelijk geloven en verspreiden. Vrouwen voelen niet aan dat TS héél graag wil neuken. Ze merken dat hij sociaal incapabel is. Als een man zonder die problemen met dezelfde 'agenda' vrouwen aanspreekt dan loopt ie niet tegen TS zijn ervaringen aan.
Het heeft niets met intuïtie te maken, maar met gebrek aan subtiliteit wat vaak om de hoek komt kijken. Zoals dubbelzinnig geleuter en het gesprek richting seks sturen.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Het fascineert mij dan weer dat er altijd mannen blijven die beter weten hoe vrouwen in elkaar zitten dan vrouwen zelf. Nog afgezien van het feit dat zowel 'mannen' als 'vrouwen' geen homogene groepen mensen zijn die hetzelfde in elkaar zitten, hetzelfde wel of niet willen, dezelfde drive hebben, etc.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 07:59 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
och, andersom zijn er altijd vrouwen die beter weten hoe mannen in elkaar zitten dan mannen zelf. Is meer iets 'mens' eigen dan iets 'man' eigenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het fascineert mij dan weer dat er altijd mannen blijven die beter weten hoe vrouwen in elkaar zitten dan vrouwen zelf. Nog afgezien van het feit dat zowel 'mannen' als 'vrouwen' geen homogene groepen mensen zijn die hetzelfde in elkaar zitten, hetzelfde wel of niet willen, dezelfde drive hebben, etc.
Ongetwijfeld, maar nu was het een man die over vrouwen zei te weten hoe ze in elkaar zittenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:13 schreef Danny het volgende:
[..]
och, andersom zijn er altijd vrouwen die beter weten hoe mannen in elkaar zitten dan mannen zelf. Is meer iets 'mens' eigen dan iets 'man' eigen
Confirmation bias. Als je iets niet door hebt heb je het niet door, goedkope termen om onder argumenten uit te komen ten spijt. Ik denk dat ik als man beter beeld heb op de gedachtes van verschillende mannen omtrent het versierproces van vrouwen dan de subjecten zelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het vaak echt wel door als iemand in hun broekje wil hoor.
Is dit nou mansplaining?
Die beweringen over vrouwelijke intuïtie gaan er juist om dat vrouwen wel doorhebben hoe mannen in elkaar steken, maar als ik er kritisch op ben, dan denk ik beter te weten hoe vrouwen in elkaar steken dan vrouwen zelf.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het fascineert mij dan weer dat er altijd mannen blijven die beter weten hoe vrouwen in elkaar zitten dan vrouwen zelf. Nog afgezien van het feit dat zowel 'mannen' als 'vrouwen' geen homogene groepen mensen zijn die hetzelfde in elkaar zitten, hetzelfde wel of niet willen, dezelfde drive hebben, etc.
Hey schatje hoe gaat het.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 08:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het vaak echt wel door als iemand in hun broekje wil hoor.
Oké, vertel eens meer dan, hoe steken we in elkaarquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:19 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Confirmation bias. Als je iets niet door hebt heb je het niet door, goedkope termen om onder argumenten uit te komen ten spijt. Ik denk dat ik als man beter beeld heb op de gedachtes van verschillende mannen omtrent het versierproces van vrouwen dan de subjecten zelf.
[..]
Die beweringen over vrouwelijke intuïtie gaan er juist om dat vrouwen wel doorhebben hoe mannen in elkaar steken, maar als ik er kritisch op ben, dan denk ik beter te weten hoe vrouwen in elkaar steken dan vrouwen zelf.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:13 schreef ph-buf het volgende:
Ik zit momenteel in Praag en daar stikt het van de toeristen, met name jonge vrouwen die alleen reizen.
Het gaat er helemaal niet om te weten hoe 'mannen' of 'vrouwen' in elkaar zitten. Er wordt namelijk helemaal niet beweerd dat vrouwen weten hoe mannen in elkaar zitten.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:19 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Confirmation bias. Als je iets niet door hebt heb je het niet door, goedkope termen om onder argumenten uit te komen ten spijt. Ik denk dat ik als man beter beeld heb op de gedachtes van verschillende mannen omtrent het versierproces van vrouwen dan de subjecten zelf.
[..]
Die beweringen over vrouwelijke intuïtie gaan er juist om dat vrouwen wel doorhebben hoe mannen in elkaar steken, maar als ik er kritisch op ben, dan denk ik beter te weten hoe vrouwen in elkaar steken dan vrouwen zelf.
Ik ben ook benieuwd hoe we in elkaar stekenquote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, vertel eens meer dan, hoe steken we in elkaar
Jullie kunnen ruiken wat een man denkt en vallen enkel voor nobele intenties als de prachtige wezens die jullie zijn.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oké, vertel eens meer dan, hoe steken we in elkaar
Zeg je nou dat mannen ook wel eens geen nobele intenties hebben? En dat er vrouwen zijn die daar wel voor vallen? En daar verkneukel je je om?quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:28 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Jullie kunnen ruiken wat een man denkt en vallen enkel voor nobele intenties als de prachtige wezens die jullie zijn.
Meestal trekt een man zijn mond open als hij toenadering zoekt. Hoeft er niet geroken te worden wat hij denkt, want vaak sijpelt het in zijn woorden en houding voldoende door.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:28 schreef PiyeReloaded het volgende:
[..]
Jullie kunnen ruiken wat een man denkt en vallen enkel voor nobele intenties als de prachtige wezens die jullie zijn.
Terug in het hokje jij!quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Mooi wel dat alles toegeschreven wordt aan "de man". Als die sociaal capabel is, happen de vrouwen wel.
Stel je voor dat je als uitgangspunt neemt dat we allemaal mens zijn met elk onze eigen ervaringen en vaardigheden binnen het grote geheel van sociale interactie.
Hier het probleem, waardoor zij wel contact hebben en jij niet.quote:Op donderdag 9 februari 2023 20:03 schreef ph-buf het volgende:
Nu eindelijk terug in het hostel, ook hier zijn er vrouwen maar tijdens de gezamenlijke maaltijd ben ik COMPLEET doodgezwegen. Ik geef toch duidelijk de indruk dat ik meeluister maar niemand die ook maar even naar mijn dag vraagt of waar ik vandaan kom. Terwijl de heren dat wél aan de aanwezige vrouwelijke gasten vragen.
Een deel van het probleem ligt in dat jij jezelf als "niet zo'n type man" ziet, maar voor vrouwen die willekeurig en ongewenst worden aangesproken maakt dat allemaal niet uit en zijn jullie allemaal datzelfde type man. Mannen met een overduidelijk doel (die zelf vaak ook nog eens lijken te denken dat dat doel helemaal niet opvalt). Degenen die succes hebben zijn degenen die dat doel niet hebben.quote:Op donderdag 9 februari 2023 22:27 schreef ph-buf het volgende:
Voor alle duidelijkheid, het mag misschien creepy klinken maar ik ben altijd respectvol naar mensen geweest en stop altijd wanneer er sprake is van afwijzing. Ik ga beslist geen grenzen over.
Dit is wél het geval in het uitgaansleven waar mensen dikwijls teveel alcohol ophebben, Tijdje geleden was er nog een discussie dat een stomdronken vrouw semi vrijwillige seks had op de toilet van een club. Ik noem dat verkrachting.
Wat ik totaal niet kan begrijpen is dat sommige mannen duidelijk over grenzen gaan maar daar mee weg komen omdat zij goed in de groep liggen.
Nou ja, en soms zit ik er ook best naast, hoor, en blijkt de man in kwestie niet per se dat doel te hebben, maar je kunt als vrouw ook niet voorzichtig genoeg zijn. Je wil geen verkeerde signalen afgeven waardoor ze gaan denken dat je wel into it bent, terwijl dat niet zo is. Hence inderdaad de al dan niet bestaande partner die vaak op gevoerd wordt.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een deel van het probleem ligt in dat jij jezelf als "niet zo'n type man" ziet, maar voor vrouwen die willekeurig en ongewenst worden aangesproken maakt dat allemaal niet uit en zijn jullie allemaal datzelfde type man. Mannen met een overduidelijk doel (die zelf vaak ook nog eens lijken te denken dat dat doel helemaal niet opvalt). Degenen die succes hebben zijn degenen die dat doel niet hebben.
En dit.quote:Op vrijdag 10 februari 2023 09:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Een deel van het probleem ligt in dat jij jezelf als "niet zo'n type man" ziet, maar voor vrouwen die willekeurig en ongewenst worden aangesproken maakt dat allemaal niet uit en zijn jullie allemaal datzelfde type man. Mannen met een overduidelijk doel (die zelf vaak ook nog eens lijken te denken dat dat doel helemaal niet opvalt). Degenen die succes hebben zijn degenen die dat doel niet hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |