We zijn net big brother bewoners maar dan in ons eigen huisquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:21 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Dat is zo, maar dat is ook een beetje hoe internet werkt volgens mij.
We versterken elkaar soms ook in de emotie
Maar altijd heel gezellig hier.
Zijn Rob en Jacq en Bart hier mee bezig? Ik vind het wel meevallen dit jaar, ja misschien Cha en Chi.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:23 schreef marky het volgende:
[..]
Dat doet de Febo niet dat doen de andere bewoners. Zo was het al bij Bart in BB1 en zo is het nu weer.
Daarnaast is Jason de enige volwassen man in het huis en is de rest vooral bezig met hoeveel instavolgers ze denken te krijgen. Tis gewoon sneu.
Ik zou het ook best tegen die bewoners direkt willen zeggen hoor, maar die optie geeft BB ons helaas nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
We zijn net big brother bewoners maar dan in ons eigen huiswe delen lief en leed, doen niet aan roddelen
maar alleen aan bespreken. En @:Dotteke beheert de virtuele dagboekkamer
Mooi omschreven Irethquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
We zijn net big brother bewoners maar dan in ons eigen huiswe delen lief en leed, doen niet aan roddelen
Thanks Vliegtuig gaat me te ver maar een kaartje vond ik gewoon grappig heeft Ali weer wat chocoladequote:Op donderdag 9 februari 2023 11:18 schreef Harry het volgende:
Een deelnemer een kaart sturen, dan ben je wel diep gezonken hoor.
Ik wou wel een dagje op visite in het huis hoor Ik ben ook recht voor zijn raap.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:25 schreef Hoylei het volgende:
[..]
Ik zou het ook best tegen die bewoners direkt willen zeggen hoor, maar die optie geeft BB ons helaas niet.
Zou Ali ooit eerder iets huishoudelijks gedaan hebben?quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:27 schreef Monique___ het volgende:
Ias zet ali aan het werk![]()
volgens mij heeft ali dit nog nooit gedaan
![]()
[ afbeelding ]
Super gezegd!! En idd wij roddelen nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rob is bezig zijn vervallen zangcarriere nieuw leven in te blazen. Bart doet mee aan een soort luxe vorm van expeditie Robinson en Jaq is op de vlucht voor carnaval.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:24 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zijn Rob en Jacq en Bart hier mee bezig? Ik vind het wel meevallen dit jaar, ja misschien Cha en Chi.
zo ziet het niet uit.. hij staat er raar bij.. kont naar achter , arm best raarquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:29 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Zou Ali ooit eerder iets huishoudelijks gedaan hebben?
gister zei je nog dat deze 3 er nooit samen op kwamenquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ze zullen nu toch niet weer een Nederlander laten winnen. Het ligt er wel dik bovenop dat Jason populair is net als Salar vorig jaar, dus het zou kunnen dat ze hem in die favorietenrol duwen vanuit de Febo.
Maar gisteren is vandaag niet....quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
gister zei je nog dat deze 3 er nooit samen op kwamen
Dat zou leuk wezen. Win een dagje in het BB Huis met iets hahaquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:27 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik wou wel een dagje op visite in het huis hoor Ik ben ook recht voor zijn raap.
quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar gisteren is vandaag niet....
En morgen is vandaagquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:32 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar gisteren is vandaag niet....
Ali heeft een concentratie boog van een 5 jarigequote:Op donderdag 9 februari 2023 11:33 schreef Monique___ het volgende:
ali zit te klagen dat het koud is![]()
ali wil samen met ias gaan ramen wassen!
hij wil niet eens binnen de ramen wassen, is er al weer klaar mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |