Ali is een vervelende act, de ander 2 ben ik het mee eens. Michelangelo en Bart komen uit kamp Belgie moeiteloos in de finale, met Charlotte als dark horse. Jason is ook een zekerheid, en voor de rest is het een groot vraagteken. Chayron kan in al zijn nikszeggendheid nog best een eind komen...quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:51 schreef TheVoice4ever het volgende:
ik vind de belgen dit jaar sterker, teamNL heeft eigenlijk Jason als goede kandidaat
Bart, Mimi, Ali gun ik alle 3 wel de finale eigenlijk
Dat is waar en je moet her er maar voor over hebben om allemaal accounts aan te maken Ik heb daar en gun me daar de tijd niet voorquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:47 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, maar per mailadres kan je maar 1x stemmen, dus gestemd voor de save is niet opnieuw stemmen ná de save..
Uitgaande van de finale MV NL en MV BE, lijkt me de race bij de vlaamse mannen toch echt het meest spannend. Voor alle 3 valt wel wat te zeggen. Ik denk zelf dat toch Ali het meest populair is.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ali is een vervelende act, de ander 2 ben ik het mee eens. Michelangelo en Bart komen uit kamp Belgie moeiteloos in de finale, met Charlotte als dark horse. Jason is ook een zekerheid, en voor de rest is het een groot vraagteken. Chayron kan in al zijn nikszeggendheid nog best een eind komen...
zal ook aanvallen dat ze niet goed ligt en zelf willen weggaan?quote:
Neuh, misschien gewoon wel geroepen (niet gehoord), maar ze stond wel op de knop te drukken ook dacht ik.quote:
Hij durft het iig te zeggen zoals het is.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:02 schreef Kodiak100 het volgende:
Je moet dit zien alsof ik je gebruik maat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |