ja als ali ziet dat er duizenden overledenen zijn in Turkije, wordt hij niet vrolijk vanquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Jason wil weer krantenkoppen zien. Neen neen neen! Doe dat dit jaar eens niet, afgesloten van de buitenwereld was het toch?
Wat heb je daar nu aan als je daar zit om te weten wat er in de wereld gebeurd. Je kunt er toch niets aan doen en je verpest bovendien de sfeer en een kutgevoel in de groep.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja als ali ziet dat er duizenden overledenen zijn in Turkije, wordt hij niet vrolijk van
Neem aan dat als een broer daar is overleden dat gemeld wordt via fam, zodat hij een keuze heeftquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja als ali ziet dat er duizenden overledenen zijn in Turkije, wordt hij niet vrolijk van
precies, geeft alleen maar onrust. Ik snap dat je ze langzaam weer wilt laten wennen aan info uit de buitenwereld maar wat losse stukjes lijkt me ook niet fijn zonder dat je verder kunt lezen over iets.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:47 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Wat heb je daar nu aan als je daar zit om te weten wat er in de wereld gebeurd. Je kunt er toch niets aan doen en je verpest bovendien de sfeer en een kutgevoel in de groep.
zal wel wat anders dan kwijl zijnquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:48 schreef ben34567 het volgende:
Witte vlekken op de kussens van Mich
Vreemde plek dan...quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
zal wel wat anders dan kwijl zijn
Ik ga voor 5 minutenquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:53 schreef ben34567 het volgende:
Jacqueline : "Ali je moet er echt niet mee inzitten"
Ik geef het 30 minuten voordat ze bij Chiara Ali gaat vervloeken
Doe maar "koots" op het schermquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:45 schreef freaky40 het volgende:
Jason wil weer krantenkoppen zien net als vorig jaar. Neen neen neen! Doe dat dit jaar eens niet, afgesloten van de buitenwereld was het toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |