Hm ja onkunde zal vast een rol spelen, je zou denken dat met de moderne techniek dat ze dit wel goed kunnen vaststellen qua bewijs.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik geloof niet in complotten.![]()
Ik denk wel dat er incompetentie heeft meegespeeld, al vanaf het begin. Dat de politie een tunnelvisie had en te veel op het verhaal van Patrick afgegaan is, waardoor het nu heel moeilijk is om nog onomstotelijk te bewijzen wat er precies gebeurd is.
Er is geen DNA afgenomen van de lijkjes van de kinderen om te zien wiens handen om hun nekjes hebben gezeten?quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik geloof niet in complotten.![]()
Ik denk wel dat er incompetentie heeft meegespeeld, al vanaf het begin. Dat de politie een tunnelvisie had en te veel op het verhaal van Patrick afgegaan is, waardoor het nu heel moeilijk is om nog onomstotelijk te bewijzen wat er precies gebeurd is.
Dat niet, voor zover ik weet. Het was meer dat hij geen oog had voor de ernst van haar situatie. Hij ging bijvoorbeeld nog (zonder Lindsay) op skivakantie terwijl zij de wanhoop nabij was.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hmmmm.
Was er ook een verleden van huiselijk geweld en dwingende controle?
Als ze haar schuldig hadden bevonden aan moord of doodslag, was ze de gevangenis in gegaan. Het alternatief was "not guilty by reason of insanity", en dan zou het een psychiatrische opname voor onbepaalde tijd geworden zijn. Dat was de uitkomst waar Lindsay's verdediging op mikte.quote:In NL zou zo’n vrouw voor lange tijd in een psychiatrische inrichting worden opgenomen, al dan niet met TBS/dwangverpleging.
Jawel, maar dat zei niet zoveel. Er zaten van die elastische fitness-banden om hun nekjes met DNA van zowel Lindsay, Patrick en de kinderen erop.quote:Op zaterdag 5 september 2026 16:51 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Er is geen DNA afgenomen van de lijkjes van de kinderen om te zien wiens handen om hun nekjes hebben gezeten?
Komt hier ook wel voor alleen dan over een veel langere periode want je hebt een x aantal weken nodig om uberhaupt zeker te zijn dat het medicijn wss niet gaat doen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2026 14:23 schreef MissButterflyy het volgende:
Misdadig gewoon wat haar aan pillen is voorgeschreven.
Only in America denk ik dan maar.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |