Zonde om je daar in te verdiepen inderdaad.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, ik zie het altijd wel als het zover is, al dat gekonkel leidt vaak toch tot niets
Het loopt zoals het lopen moet denk ik altijd maar.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zonde om je daar in te verdiepen inderdaad.
Volgens mij welquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:22 schreef pingu66 het volgende:
Ligt Esther op bed? Willem zit alleen op de bank...
Opvallend wel.quote:
Laten wassenquote:
En verdraait de boel ookquote:
Dat hij ruzie had met Babs over de shagquote:
Waarom mag dat eigenlijk nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jeff knipt met een keukenschaar het haar van Wendy, ze mag nog steeds de schaar van Esther niet gebruiken
Met een knutselschaarquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Jeff knipt het haar van Wendy
Het hangtquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:26 schreef D. het volgende:
[..]
Laten wassen
Zoe was gisteren blij het in de was te vinden. Eunice was bang dat het inmiddels zou verpulveren
Daardoor gaat het harder of hebben ze verkeerd geschat?quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
En verdraait de boel ook
Babs is pissig dat degene die zeiden niet te gaan roken
Wel roken
En daardoor gaat het harder
Alleen Ima en rupi hebben het bijna op
Nounou, wat een busquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hij ruzie had met Babs over de shag
Maar dan zijn versie
Fijne ventquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat hij ruzie had met Babs over de shag
Maar dan zijn versie
Ze hebben van tevoren gevraagd wie er mee wilde doenquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Daardoor gaat het harder of hebben ze verkeerd geschat?
Kloptt, die heeft Neurofen nodig zegt ie net. Vast van al dat geklop(t).quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
En verdraait de boel ook
Babs is pissig dat degene die zeiden niet te gaan roken
Wel roken
En daardoor gaat het harder
Alleen Ima en rupi hebben het bijna op
Nurofen van Kruidvatquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:31 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Kloptt, die heeft Neurofen nodig zegt ie net. Vast van al dat geklop(t).
Maar zo zie je dat hij dus slecht luistert wanneer hij in discussie is en alleen maar kan zenden..
Was gewoon een loze belofte van Jeff, om maar tabak te krijgenquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:29 schreef engine het volgende:
[..]
Daardoor gaat het harder of hebben ze verkeerd geschat?
Dat kan toch niet? Ze hebben die potten zelf in beheer dus zelf weggeven dan? Volgens mij is het probleem meer dat de potten er dubbel zo snel doorheen gaan als dat hun hebben aangegeven.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben van tevoren gevraagd wie er mee wilde doen
Dat waren er 6
Dat zijn er nu meer
Ze hebben 2 potten weggeven want het is geld van iedereenquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan toch niet? Ze hebben die potten zelf in beheer dus zelf weggeven dan? Volgens mij is het probleem meer dat de potten er dubbel zo snel doorheen gaan als dat hun hebben aangegeven.
Toch staat dat haar goed. Zou het zelf never en nooit doen, maar het past wel bij haar.quote:
Aan wie? Waar zijn die potten en wie roken eruit? Krijgen die nu ook geen snoep meer?quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze hebben 2 potten weggeven want het is geld van iedereen
Het complete plaatje, ziet eruit als een kunstwerkquote:
Over Esther gesproken, waar is ze eigenlijkquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:34 schreef greysbones het volgende:
Esther knipt zo slecht dat Wendy nog liever Jeff laat knippen dan Esther![]()
![]()
Mexx en Martinquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Aan wie? Waar zijn die potten en wie roken eruit? Krijgen die nu ook geen snoep meer?
Daarbij, die potten zijn volgens mij meteen verdeeld toen het binnenkwam. Of wie heeft er later weer twee potten ingeleverd?
Jeff en Kim roken alleen uit hun pot. Babs en Wendy uit die van hun. Hoe gaan hun potten sneller leeg als er niemand anders aan komt?
Check de TT.quote:Op donderdag 9 februari 2023 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over Esther gesproken, waar is ze eigenlijk
Op bed dacht ikquote:Op donderdag 9 februari 2023 12:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Over Esther gesproken, waar is ze eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |