ik vind het ook waterkoud .quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:09 schreef greysbones het volgende:
Het is waterkoud zegt Wanda
Nee Wanda het is vrieskou
Waterkoud is als het niet vriest
Daar heeft het wel gevrorenquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind het ook waterkoud .
en het vriest hier ook niet.
dat wil niet zeggen dat het nu nog steeds vriest. hier is het +1 en dan dooit het niet zo snelquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Daar heeft het wel gevroren
Er zijn nog delen bevroren buiten
eefe snel in je glazen bol gekeken zekerquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:30 schreef spapaars het volgende:
Nog zo'n 30 minuten en dan ALARMMMMM
van martin geloof ik best van tiano niet zoquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:36 schreef greysbones het volgende:
Zoe komt weer met de roddel
Dat de naam van Sasha wordt genoemd door matin en tiano
op wie gaat babbel dan , denk bernquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:38 schreef greysbones het volgende:
Babs denkt dat Esther of matin er op komt
Babs gaat zelf niet op matin
Ze heeft wel gelijkquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:39 schreef cinsan het volgende:
[..]
van martin geloof ik best van tiano niet zo
Estherquote:Op donderdag 9 februari 2023 10:40 schreef cinsan het volgende:
[..]
op wie gaat babbel dan , denk bern
Algoritme.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:35 schreef cinsan het volgende:
[..]
eefe snel in je glazen bol gekeken zeker
Denk niet dat ze het aan een bewoner overlaten om 1 van de smaakmakers naar huis te sturen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:43 schreef cinsan het volgende:
ze kunnen zoveel namen noemen , en als die wint gooit hij of zij die eruit. mss mag er niemand uitgezet worden door de winnaar, zie laatste eliminatie
Welnee. Lege hut hebben we niks aan. Dan liever vandaag één en morgen een. Snap de haast niet zo.quote:Op donderdag 9 februari 2023 10:54 schreef greysbones het volgende:
Een dubbele eliminatie zou mooi zijn
wat is het hottub "incident" ?quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff heeft het hottub 'incident' nog steeds hoog zitten.
Gisteren werd daar gelachen, Jeff dacht dat ze hem uitlachten .... daar heeft hij het nog steeds over.quote:
dankje, dat had ik niet zo meegekregen.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:12 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Gisteren werd daar gelachen, Jeff dacht dat ze hem uitlachten .... daar heeft hij het nog steeds over.
Hehe eindelijk eens echt iets anders.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:25 schreef Harry het volgende:
Rupert kondigt aan dat hij in maart manager wil worden. Sasha is een andere kandidaat.
dan hoop ik dat het sas word , rupert is zo sneaky en alles is voor hem en imaquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:25 schreef Harry het volgende:
Rupert kondigt aan dat hij in maart manager wil worden. Sasha is een andere kandidaat.
Denk dat veel mensen daar bij Rupert aan stelen denken en dat Sasha daarom een grotere kans maakt.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:25 schreef Harry het volgende:
ik vind het eerder andersom, Sas vind ik heel sneaky en Rupert en Ima, wat eten betreft komen ze niet veel tekort, maar dat is al zo vanaf het begin.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:26 schreef cinsan het volgende:
[..]
dan hoop ik dat het sas word , rupert is zo sneaky en alles is voor hem en ima
Oke JW !quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen daar bij Rupert aan stelen denken en dat Sasha daarom een grotere kans maakt.
Maar maakt mij verder niet uit hoor, vind het allemaal prima!
Om te beginnen, mij maakt het niet uit hoor.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:27 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Denk dat veel mensen daar bij Rupert aan stelen denken en dat Sasha daarom een grotere kans maakt.
Maar maakt mij verder niet uit hoor, vind het allemaal prima!
Stream 1quote:
Das speelt ook mee inderdaad. Maar ik denk dat Jeff bij Sasha wel een potje (tabak) kan breken. Ze stond ook steeds op groen bij de tabaksdiscussies.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:29 schreef engine het volgende:
[..]
Om te beginnen, mij maakt het niet uit hoor.
Maar de rokers neigen misschien weer meer naar mede roker Rupie.
Net te laat met cappen.Onderkant helemaal bruin.quote:
heb jef sas niet horen noemen wel estherquote:Op donderdag 9 februari 2023 11:33 schreef Harry het volgende:
Jeffrey wil Sasha, Erik of Esther elimineren. Martin niet!
Marciano wil 'de lange' erop.
Roll the clips.quote:Op donderdag 9 februari 2023 11:36 schreef cinsan het volgende:
[..]
heb jef sas niet horen noemen wel esther
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |