1+1 zijn 2 eliminatiesquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ga er ook voor
Gisteren allemaal bij k5 geweest
Vandaag vroeg eruit
1 + 1 = eliminatie
quote:
Dat is hopeloosquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:20 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Kun je er twee uit gooien laat je Isaac zitten.
Ja als niemand hem weg stuurt welquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is hopeloos
Die zit sowieso bij de laatste 10
Prachtige stadquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:24 schreef Ijspegel99 het volgende:
Jw dacht dat Praag de hoofdstad van Hongarije is Erik en hij proberen nu op de hoofdstad van Oekraïne te komen
Mattin had laatst van de fysio gehoord dat het zn lichaam kapot maakt en ze geen massages meer van ester moeten nemenquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:25 schreef schizolientje het volgende:
achgottegot de muppetshow is weer begonnen op de blauwe stoelen. En Esther mag nu aan haar Willempie zitten en knipt zijn haar. Masseren zie je haar niet meer doen he. Zou ze niet meer mogen??
Met die instelling wel jaquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is hopeloos
Die zit sowieso bij de laatste 10
Was t wel, zij weten ws niet dat daar de pleuris is uitgebrokenquote:
In Praag?quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Was t wel, zij weten ws niet dat daar de pleuris is uitgebroken
Oorlog was al voor ze hierin gingen. Erik zei zelf dat de hoofdstad van Oekraine was aangevallenquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:29 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Was t wel, zij weten ws niet dat daar de pleuris is uitgebroken
Ik hoop gewoon door hoorquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat er niet eerder uit D.
Zit je klaar voor je wekelijkse balletles?quote:
quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zit je klaar voor je wekelijkse balletles?
Weer een stelletje uit elkaarquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
Zou Esther naar huis gaan vandaag ?
Hoezo?quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:42 schreef greysbones het volgende:
Zou Esther naar huis gaan vandaag ?
Dan zal het wel nietquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:44 schreef greysbones het volgende:
Ik denk echt een eliminatie vandaag
Voel me net Freaky nu
Heeft Eunice haar spitzen al?quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:46 schreef greysbones het volgende:
De ballet les is ook leeg gelopen
Eet al dagen bijna nietquote:
Ja is ook zoiets vreemds dat ze ineens in een soort hongerstaking is .quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eet al dagen bijna niet
Ik denk een eliminatie vandaag
Allemaal vroeg eruit
Gisteren allemaal in K5 geweest
Geloof niet dat ze ziek is ofzoquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:49 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is ook zoiets vreemds dat ze ineens in een soort hongerstaking is .
Janet kreeg vanochtend ook al ontbijt op bed ... wellicht heeft ze een verplichte vrije dag.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:51 schreef Dotteke het volgende:
Dat zie je niet vaak dat Janet koffie/thee zit te drinken en in gesprek is
Opstream 2 is Mirthe weer bezig met het volgen van een balletlesje van Eunice
Heeft ze ook wel een keer verdiend, ze doet best veel daan. Is altijd bezig.quote:Op donderdag 9 februari 2023 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Janet kreeg vanochtend ook al ontbijt op bed ... wellicht heeft ze een verplichte vrije dag.
"Janetos" is corveeër van de weekquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Janet kreeg vanochtend ook al ontbijt op bed ... wellicht heeft ze een verplichte vrije dag.
Verbaast me niet dat jw graag in Phuket komtquote:Op donderdag 9 februari 2023 09:59 schreef Harry het volgende:
JW komt vaak in Hotel Le Meridien aan een baai in Phuket.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |