ze kan en doet het met momenten wel. voor de rest is het achter de rugquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:52 schreef ben34567 het volgende:
Jolien is recht voor de raap; heeft principes![]()
Was dat niet toen ze er 3 van 6 moesten nomineren?quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:50 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja dat heeft Jason ook gedaan he terwijl ze net een band op begonnen te bouwen Daarom kon Danny dat ook niet begrijpen.
Veel principes heeft ze niet. Doet nu alsof ze niet achter de nominatie van Danny stond.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:53 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ze kan en doet het met momenten wel. voor de rest is het achter de rug
Kan me niet voorstellen dat er iemand verliest van Jacqueline.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:53 schreef rinardo het volgende:
op de socials liggen ROB en JACQUELINE volgens mij beide slecht, dan wordt het nog spannend
Laten we alsjeblieft hopen dat we jaqquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:53 schreef rinardo het volgende:
op de socials liggen ROB en JACQUELINE volgens mij beide slecht, dan wordt het nog spannend
Nee maar denk wel dat Jason blijft hoor. Gaat om die andere 2 Rob of Jaqueline. Ik lees op Ali Twitter dat ze allemaal op Jason gaan om hem te redden en dat het niet uitmaakt wie er van de anderen gaat. Ik stem ook voor Jason om in het huis te blijven want de andere 2 mogen er wel uitquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:51 schreef Monique___ het volgende:
[..]
dat weten hun toch niet? was helemaal geen dikke overwinning..
ja maarquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft hopen dat we jaq.Rob kan ik nog wel een weekje hebben
Er naar luisteren heb ik voor over.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja maar
die zelfvoldane kop van ROB die denkt dat hij popi is en dan gaat zeggen, ik heb het weer gered he
Tja wie boeit het ook of sjaakelien of rob blijft, hoogstens familie of vrienden(die ze vast niet veel hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:53 schreef rinardo het volgende:
Ze mogen van mij allebei vertrekkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:56 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja maar
die zelfvoldane kop van ROB die denkt dat hij popi is en dan gaat zeggen, ik heb het weer gered he
Eens.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft hopen dat we jaq.Rob kan ik nog wel een weekje hebben
jac doet echt dingenquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:57 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Tja wie boeit het ook of sjaakelien of rob blijft, hoogstens familie of vrienden(die ze vast niet veel hebben)
Ze doen allebei hetzelfde elke dag, bank zitten en zeiken over andere bewoners
Er konden er wel eens twee uitgaan Je weet het niet hequote:Op woensdag 8 februari 2023 22:58 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Eens.
Rob kan ik nog beetje accepteren als seniele klaagopa.
Gewoon af en toe een kopje koffie met koekje geven, beetje knikken en niet te serieus nemen.
Dan is Ali gezien...quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:58 schreef Kayro het volgende:
Ik denk zelf dat Ali een dilemma heeft gekregen van BB...
En dus niemand wilde nomineren!!
En in ruil zichzelf er heeft opgezet!
Zodat t er deze ronde 2 zijn:
Rob en Ali
Truste🥂
Zou kunnen maar lijkt mij onwaarschijnlijk.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Er konden er wel eens twee uitgaan Je weet het niet he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |