Wat was vanmiddag het geluid dan? Dacht dat Ali toen.quote:
quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:38 schreef -river- het volgende:
Dus gaat Ali Jason op de bank zetten om de meest domme reden.
nee geen nominatie geluid geweestquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:41 schreef TheLuckyman het volgende:
[..]
Wat was vanmiddag het geluid dan? Dacht dat Ali toen.
Moest nomineren omdat die naar de DBK moest
Die bind zichzelf vast aan 'n stoel en gaat Wolter Kroes liedjes zingen..... Heb de helequote:
ik meen dat er wel een nominatie geluid was toen ali naar de gbk moest twijfel nu of het niet het geluid van de secret room was.. edit denk toch echt dat er nominatiegeluid was! ali en chay hadden het erover dat hij nu niks meer erover mocht zeggen (ali) pas als de namen bekend worden gemaakt , dan komt hij met zn uitlegquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee geen nominatie geluid geweest
vermoeiend iedereen straks in slaapquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:43 schreef Krambo het volgende:
Chayron weer met een eindeloze blabla monoloog
Hmm, dacht dat ik het vanmiddag echt mee kreeg. Apart. Mijn fout danquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jawel hoor Hij heeft genomineerd maar mag er niet over praten Het geluid was einde van de middag Begin avondquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke dan heeft hij wel genomineerdquote:Op woensdag 8 februari 2023 22:43 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik meen dat er wel een nominatie geluid was toen ali naar de gbk moest twijfel nu of het niet het geluid van de secret room was..
Ik dacht ook van wel, zelf niet gehoord maar ik hoorde bewoners zeggen dat het geluid niet zo hard was dan normaal en daarna kwam ali uit DBK en zei sjaakelien nog 'goed gedaan ali'quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
Jawel.quote:Op woensdag 8 februari 2023 22:39 schreef PunkieePie het volgende:
Ali heeft vandaag nog niet officieel hoeven te nomineren toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |