De jonge krijgt gezonde voeding thuis en niet uit blik.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:35 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Met 20 jaar is het goed mogelijk dat je nog nooit een blik opener nodig hebt gehad. Die trek je al een tijdje open zonder.
Nou Bart ookquote:
precies datquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:35 schreef Meneer_Meneer het volgende:
Met 20 jaar is het goed mogelijk dat je nog nooit een blik opener nodig hebt gehad. Die trek je al een tijdje open zonder.
BB....quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:35 schreef xdiashalizx het volgende:
Ik heb ff niet meegekregen waarom Jason zijn coins in moet leveren, iemand?
Nou echt niet Jason vroeg of die wilde helpen hij zei alleen zo doe je hem en dan draaien en doe jezelf ieder ander hielp hijquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:36 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
die ging toch maar helpen
..
Ja dáár heeft ie ook geen blikopener bij nodigquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob weet vast ook alleen hoe zij blikkie open gaat
indquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:38 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat is 66 en 55 jaar schandalig dat gedrag
En Jupiler voor Jockari !quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Biertje voor Rob
Gin tonic voor Jacq
Witte wijn voor Charlotte
Tegenwoordig alle blik met een treklipje te openen, vandaar dat de jeugd dat niet meer kent.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:43 schreef Donna1000 het volgende:
Ik wordt een beetje misselijk hoe een groep bezig is om 1 persoon (jason) zo dwars te liggen, dat o.a.Bart zelfs te beroerd is om hem uit te leggen hoe een blikopener werkt, Wat een akelige groep is het dit jaar
quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:46 schreef OmaJacky het volgende:
Rob heeft in de dbk gezegd dat hij t systeem niet eerlijk vind.
Kom op BB roep eens heel hard nu , voor alle klagers in mijn huis als je t niet bevalt rot dan op !!
Ik weet dat, maar als iemand aangeeft ik kan het blik niet open krijgen omdat ik niet weet hoe een blikopener werkt, dan is het zo asociaal om niet te helpenquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:47 schreef Jockari het volgende:
[..]
Tegenwoordig alle blik met een treklipje te openen, vandaar dat de jeugd dat niet meer kent.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Nou is toch echt bij de beesten af
Tja, dat geeft een aardbeving op de Cos.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
dat van die alle Turken was ook een walgelijke opmerking
nu deze erbij
aard van het beestje..
Ali is überhaupt gebroken ongeacht wie er uit moet...quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:49 schreef ben34567 het volgende:
Wat is die Jolien toch een huichelaarster man man. Even haar 'vriendin' Chiara zwartmaken bij Ali met leugens en halve waarheden omdat ze voelt dat zij er anders opstaat. Terwijl Ali vanuit zijn hart liever Chiara had gered zegt hem tegen Ias. Dan heb ik nog meer respect voor een Chayron; hij heeft tenminste Danny niet verraden. Ali zal gebroken zijn indien Chiara er door hem uitligt. Chiara had Jolien ook bij Ali kunnen zwartmaken (ze weet dat Jolien Ali wou nomineren) maar dat doet ze niet.
Ze worden goed afgebrand op twitterquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:54 schreef Angelique61 het volgende:
Die rob heeft geen vrienden meer straks
Moet zelf niks zeggen want Bart heeft zijn blik opgemaaktquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:32 schreef yvondenise het volgende:
Rob...ben je 20 jaar,als je nog niet weet hoe een blikopener werkt,heb je iets gemist.
wil dat net tikkenquote:Op woensdag 8 februari 2023 16:58 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Moet zelf niks zeggen want Bart heeft zijn blik opgemaakt
Maar leuk voor die vrienden die dat nu ,als ze streams kijken, horen en weten dat ze op de bank hangen. Hij heeft dat zoals hij met alles doet nooit in hun gezicht gezegd.quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:51 schreef xdiashalizx het volgende:
Rob heeft vrienden die de hele dag op de bank hangen, dooie zijn het zegt hij!
Hij vergeet ff dat hij zonder alcohol precies dat is waar hij commentaar op heeft...![]()
![]()
ja dat is zijn redenatie.. bb had hem vanmiddag moeten roepen toen hij zei er op dat moment uit te zijn en chia en jaq te nominerenquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:04 schreef suzi1 het volgende:
ali denkt eraan om iemand te stemmen die dichtbij woont. want die hoeven niet ver te rijden??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |