Dat lijkt me nog wel een goede investering, lekker het oude brood roosteren.quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:40 schreef Clasientje het volgende:
Wat moeten ze met 2 broodroosters kan makkelijk in de oven geroosterd worden echt weer onzin dit
Dat is ook niet vrije besteding bij de Jumbo want je mag er niet alles kopen ( geen eten en drinken)quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:40 schreef puzziepie het volgende:
Kim wil een vrije besteding voor de Jumbo
Dat is ook niet vrije besteding bij de Jumbo want je mag er niet alles kopen ( geen eten en drinken)quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:40 schreef puzziepie het volgende:
Kim wil een vrije besteding voor de Jumbo
Errorquote:
Nee iddquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Niet gevraagd voor een kappersset/ scharen voor Wendy
Nee toevallig niet maar mijn broodjes rooster ik wel lekker in de oven🙂quote:Op woensdag 8 februari 2023 14:41 schreef marky326 het volgende:
[..]
Jij kookt water zeker ook in een pan voor je thee
Ik zet mijn oven van 3000W niet aan voor een geroosterd broodje of tostiquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:44 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Nee toevallig niet maar mijn broodjes rooster ik wel lekker in de oven🙂
En ik doe mijn boterhammetjes lekker in een broodrooster, veel minder werk en stuk snellerquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:44 schreef Clasientje het volgende:
[..]
Nee toevallig niet maar mijn broodjes rooster ik wel lekker in de oven🙂
Airfryer gaat hier aanquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zet mijn oven van 3000W niet aan voor een geroosterd broodje of tosti
Elke dag doe ik dat ook weer nietquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zet mijn oven van 3000W niet aan voor een geroosterd broodje of tosti
Je kan ook de bbq aansteken en er brood op roosterenquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:45 schreef Verida het volgende:
[..]
En ik doe mijn boterhammetjes lekker in een broodrooster, veel minder werk en stuk sneller
Waar? Ik zie hem nietquote:Op woensdag 8 februari 2023 14:49 schreef Judiwi het volgende:
Tokkie Jeffrey weer dreigen als hij zijn zin niet krijgt. Tokkie lijdt echt aan grootheidswaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |