En ze vertelde dat haar moeder/ ouders altijd voor haar gespaard hebben. Ze woont nog thuis. Ik zeg niet dat het niet kan.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:25 schreef greysbones het volgende:
Babs lullen over Kim d
Die heeft verteld dat ze 100000 spaargeld heeft
Kan niet zegt Babs
Ik zou wel eens willen weten wat ze verdiend heeft met haar temptation island verhaal
En wij klagen vrolijk meequote:Op woensdag 8 februari 2023 11:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoor alleen maar geklaag op de streams. JW voorop.
En als het niet lukt, dan begint ze over andere dingenquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
Eunice kan moeilijk luisteren naar mensen die niet zo denken zoals zij.
Vraagt tig keer het zelfde aan Marciano. Maar zijn antwoorden zinnen haar niet.
'Het is gewoon een vraag die ik stel"
Ze blijft gewoon doordrammen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:27 schreef pingu66 het volgende:
Eunice kan moeilijk luisteren naar mensen die niet zo denken zoals zij.
Vraagt tig keer het zelfde aan Marciano. Maar zijn antwoorden zinnen haar niet.
'Het is gewoon een vraag die ik stel"
Het zal wel 10.000 zijnquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En ze vertelde dat haar moeder/ ouders altijd voor haar gespaard hebben. Ze woont nog thuis. Ik zeg niet dat het niet kan.
JW Esther Erik en janet ookquote:
Hoe komt ie daar nou bij ?!quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
Er zijn vrouwen die willen make up zegt Erik
Daar worden ze alleen maar lelijker van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Ik ga schakelen.quote:
Er valt ook weinig positiefs te vertellen. Die stellingen moeten erin komen.quote:
zoe dusquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
Kan daar gedeeltelijk wel mee inkomen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:27 schreef greysbones het volgende:
Van mij mag het alarm gaanquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er valt ook weinig positiefs te vertellen. Die stellingen moeten erin komen.
Erik denkt dat hij volle zalen trektquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kan daar gedeeltelijk wel mee inkomen.
Lang dun en lekker.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik denkt dat hij volle zalen trekt
Beter dan een lege maagquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:32 schreef FreshFruit het volgende:
Ze krijgen pannenkoeken met liefde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |