Het is iedere dag het zelfde, rondjes lopen, sporten en spelletjes doen.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:06 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben wel een beetje zat van al die verplichte sport en spel momenten
hij heeft toch al een ander ding om aan te snuiven van haar in z'n bed?quote:
Dat gedram over dat geld dag in dag uit.quote:
Stellingenquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gedram over dat geld dag in dag uit.
Laten ze de stelling er maar in gooien zijn we er weer van af
Gokjequote:Op woensdag 8 februari 2023 11:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat gedram over dat geld dag in dag uit.
Laten ze de stelling er maar in gooien zijn we er weer van af
quote:
Amper een uur volgens mijquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Ha Jeff is twee uuur wegeweest zegt Marciano en hoppa weg geluid
Ik vond dit grappig van Tiano.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:18 schreef Dotteke het volgende:
Ha Jeff is twee uuur wegeweest zegt Marciano en hoppa weg geluid
Ik heb geen idee, type wat Marciano net zeiquote:
ben je naar hoofddorp geweest ofzo lekker rondje geredenquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond dit grappig van Tiano.
dat heb ik ook met eunice, die blijft er ook over zeuren en zeuren.quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:22 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik kon Erik nog wel redelijk hebben, behalve het eten van lichaamssappen en likken van alles (wij kunnen hem gelukkig niet ruiken) Maar nu ben ik hem zo zat, met zijn gezeur over het debiele plan om iedereen een soort van salaris te geven. Meneer wilde een biljart en dat komt er en nu moeten de regels veranderen. Ik ga op rood
Dat was ook altijd mijn valkuil, uitgaan van het goede van de mens, tot je er achter komt dat er toch echt ook mensen zijn die slechte bedoelingen met je hebbenquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:23 schreef greysbones het volgende:
Tis jammer dat babet teveel het goede in mensen zoekt
Vreselijkquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dat heb ik ook met eunice, die blijft er ook over zeuren en zeuren.
Snap ik, ze is niet duidelijk.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |