Waar blijkt dat uit?quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:27 schreef Selenophilia het volgende:
Er worden dus baby’s en kinderen ontvoerd door te doen alsof ze de ouders zijn van de kinderen
Hier mag wmb wel groot onderzoek naar gedaan worden.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:17 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Het verschil is ook vaak dat de huizen in eigen beheer zijn gebouwd in plaats van projectontwikkelaars. De oude huizen zijn laagbouw in tegenstelling tot de torenflats waar men het maximale geld uit wil persen per grondoppervlakte. Nadat oma was overleden is het huis verkocht omdat een tweede aardbeving te veel zou worden voor zo'n oud huis. Op de plek van het huis met riante tuin staat nu een stapel appartementen zonder enige vorm van groen en vluchtplek in geval van een aardbeving. Men is gewoon blind voor geld
Zag ook net dit voorbij komen op de NOS. Voor en na:quote:
De terugweg moeten ze één van de twee wegen ook voor vervoer naar het rampgebied gebruiken. Dus 3 heen en 1 terug.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:39 schreef ACT-F het volgende:
Hulptroepen vanuit Konya. Daar sta je dan....
[ twitter ]
Jij hebt familie daar toch, begreep ik?quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:39 schreef polderturk het volgende:
[..]
De terugweg moeten ze één van de twee wegen ook voor vervoer naar het rampgebied gebruiken. Dus 3 heen en 1 terug.
Ik heb nog een adresje voor ze:quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:36 schreef polderturk het volgende:
Het Poolse reddingsteam heeft al 8 mensen gered.
[ twitter ]
Ik niet. Vriendin van mijn vrouw heeft familie daar. Toch bedankt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij hebt familie daar toch, begreep ik?Hopelijk zijn ze allemaal ok, man.
Ze zitten in Adıyaman.quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:43 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Ik heb nog een adresje voor ze:
[ twitter ]
Sterkte aan de vriendin van je vrouw dan, die zal wel helemaal gek worden van bezorgdheid. Ik zie die beelden en ik kan alleen maarquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:44 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik niet. Vriendin van mijn vrouw heeft familie daar. Toch bedankt.
Ze heeft al 2 familieleden verloren en er zitten nog familieleden onder het puin. Ze komt uit Antiochië, waar geen gebouw meer overeind staat.quote:Op woensdag 8 februari 2023 01:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sterkte aan de vriendin van je vrouw dan, die zal wel helemaal gek worden van bezorgdheid. Ik zie die beelden en ik kan alleen maar
Wat een dramaquote:Op woensdag 8 februari 2023 02:02 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze heeft al 2 familieleden verloren en er zitten nog familieleden onder het puin. Ze komt uit Antiochië, waar geen gebouw meer overeind staat.
Aan welke organisatie moeten wij volgens haar geld doneren? Wat werkt direct?quote:Op woensdag 8 februari 2023 02:02 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ze heeft al 2 familieleden verloren en er zitten nog familieleden onder het puin. Ze komt uit Antiochië, waar geen gebouw meer overeind staat.
Is alleen een vijf jaar oude video uit Japanquote:Op woensdag 8 februari 2023 01:28 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mooi filmpje van een kamer vol katten die het net een paar seconde eerder voelen dan wij zouden zien/merken
[ twitter ]
Oh, dan kunnen alle teams nu weer inpakken. Het heeft geen zin meer jongens.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 23:47 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Gezien de omvang van het gebied is het een druppel op de gloeiende plaat. De eerste 48 uur zijn cruciaal. Daarna heeft het, zeker met deze temperaturen, geen zin meer.
Ik zou een organisatie aanraden die cijfers openbaar deelt. Hoeveel er binnengekomen is en waar geld naar toe is gegaan. (Zoals een giro555)quote:Op woensdag 8 februari 2023 02:35 schreef ootjekatootje het volgende:.
Maar ik doneer niet aan giro 555, ik ken mensen in dat systeem. Doneer graag aan helikopters die nu voedsel, dekens en water droppen daar nu. Ken iemand hier een helikopterclub die direct voedsel dropt daar?
https://ahbap.org/disasters-turkeyquote:Op woensdag 8 februari 2023 02:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb moeite met slapen nu, gewoon het idee dat er duizenden mensen al teveel uren vastzitten in al dat puin. Dat feit, en dan kan ik me niet eens voorstellen hoe Turken met familie zich hier nu moeten voelen.
Of de Turken die voor hun pand staan en hun buren, familie en vrienden horen roepen uit die puinbergen.
En die aarde blijft maar rommelen.
Verschrikkelijk.
Maar ik doneer niet aan giro 555, ik ken mensen in dat systeem. Doneer graag aan helikopters die nu voedsel, dekens en water droppen daar nu. Ken iemand hier een helikopterclub die direct voedsel dropt daar?
Het lijkt me verschrikkelijk om met gebroken botten oid onder dat puin te liggen voor zo lang en te vergaan van de honger, dorst, pijn en kouquote:Op woensdag 8 februari 2023 02:35 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb moeite met slapen nu, gewoon het idee dat er duizenden mensen al teveel uren vastzitten in al dat puin. Dat feit, en dan kan ik me niet eens voorstellen hoe Turken met familie zich hier nu moeten voelen.
Ik heb de beelden gezien , maar 300000 lijkt me wat aan de hoge kant.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 21:29 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het is de grootste aardbeving ooit.
Hele steden zijn met de grond gelijk gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |