Doe nou niet alsof het een bouwval is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 15:28 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Absoluut niet idd, dat gebouw is één naschokje verwijderd van een hoop puin
In ieder geval niet door Mehmet uit Beuningenquote:Op woensdag 8 februari 2023 15:32 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
Doe nou niet alsof het een bouwval is.
Mehmed de klusjesman zet er een paar stempeltjes onder en je kan er gewoon wonen hoor.
Als je het niet gelooft komt ie morgen met ge-accordeerde papieren.
Twitter, Whatsapp en TikTok hebben ook storingen zie ik op: https://downdetector.web.tr/quote:Op woensdag 8 februari 2023 16:15 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Kan het niet gewoon infrastructuur zijn, dat heeft daar natuurlijk ook een klap gehad?
quote:Op woensdag 8 februari 2023 11:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het dodental gaat exponentieel toenemen, ga daar maar vanuit.
Oh dat geloof ik wel , maar 300.000 lijkt mij wat aan de hoge kantquote:Op woensdag 8 februari 2023 11:30 schreef HiZ het volgende:
[..]
Het dodental gaat exponentieel toenemen, ga daar maar vanuit.
Kind hou die oordelen van je toch voor je. Denk je dat iedereen rationeel kan denken op zo een moment?quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las dat er een Nederlandse Turk om het leven is gekomen.
Zijn familie reisde af naar zuidoost-Turkije om hem te redden. Maar woensdagmiddag laat zijn zus Melek op Facebook weten dat Kazci is overleden. ,,Weer een leven is verloren gegaan door een gebrek aan hulp. Mijn Furkan is overleden. Rust zacht, mijn liefste’’, schrijft ze.
Ik snap dat ze uit emotie schrijft, maar ik krijg hier toch een wrange bijsmaak van. Ik denk dat ieder land die hulp heeft aangeboden doet wat gedaan kan worden. Er zal inderdaad te weinig mankracht zijn, maar dat kan denk ik ook niet anders... Iedereen doet wat hij kan doen...
Ben ik met je eens. Het is overmacht dat de hulpverlening niet op gang komt.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik las dat er een Nederlandse Turk om het leven is gekomen.
Zijn familie reisde af naar zuidoost-Turkije om hem te redden. Maar woensdagmiddag laat zijn zus Melek op Facebook weten dat Kazci is overleden. ,,Weer een leven is verloren gegaan door een gebrek aan hulp. Mijn Furkan is overleden. Rust zacht, mijn liefste’’, schrijft ze.
Ik snap dat ze uit emotie schrijft, maar ik krijg hier toch een wrange bijsmaak van. Ik denk dat ieder land die hulp heeft aangeboden doet wat gedaan kan worden. Er zal inderdaad te weinig mankracht zijn, maar dat kan denk ik ook niet anders... Iedereen doet wat hij kan doen...
Ja maar ook mooi en een symbool van hoop, prachtig toch dat ze gered is.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:35 schreef Kanaroe het volgende:
Dat mooie kleine Syrische babietje...geboren onder het puin en al wees![]()
Wat een triestheid.
quote:Op woensdag 8 februari 2023 04:52 schreef PS. het volgende:
[..]
Oh, dan kunnen alle teams nu weer inpakken. Het heeft geen zin meer jongens.
Ja...dat is ook waar.quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja maar ook mooi en een symbool van hoop, prachtig toch dat ze gered is.
In Turkije kan je voor onschuldigere dingen opgepakt wordenquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:34 schreef maily het volgende:
Net op het radionieuws: er zijn mensen gearresteerd die op social media hadden verkondigd dat de hulpverlening slecht/niet op gang komt.
Wtfquote:Op woensdag 8 februari 2023 17:34 schreef maily het volgende:
Net op het radionieuws: er zijn mensen gearresteerd die op social media hadden verkondigd dat de hulpverlening slecht/niet op gang komt.
Wat verwacht je van een overheid die er voor zichzelf zit en graag in het zadel wil blijven na de verkiezingen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 17:47 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Wtf
Dit kan écht niet. Je tijd en energie verspillen om je eigen mensen op te pakken, in plaats van te helpen.
Ik krijg bijna spijt van mijn donatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |