Met zijn stroom aan onzin...."je kunt het ontkennen maar ik weet het duizend procent zeker"quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:45 schreef ben34567 het volgende:
[..]
die jankerd is nog niet genomineerd geweest en toch voelt hij zich elke week DE target nummer 1
lieve Opaquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:48 schreef OmaJacky het volgende:
Rob : lindsey kruipt zowat im z'n hol.
Met zijn achterlijke gelul....terecht dat niemand hem vertrouwt.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:49 schreef Monique___ het volgende:
boh schakel. ik over op de andere stream is die sjairon nog steeeeds bezig over niemand vertrouwen.
Wordt die Sjapron nooit eens moe van zichzelf??quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:49 schreef suzi1 het volgende:
hahaha nee dat gaat hij niet zeggen
wat jason zou hebben gezegd
is geen para
1 iemand is weg. vertelde ik alles
iedereen doet naar anderen praten
ik ben echt en loyaal
ja ik kan ook niks anders bedenken dan dat..quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:51 schreef suzi1 het volgende:
lopend vuurtje. gaat er gwn over dat jason heeft gezien dat hij wel op bart en jason ging met ringen gooien
meer kan ik niet bedenken
logica hequote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:52 schreef Hoylei het volgende:
Heeft die Chayron daar al gepoept eigenlijk...?
Want ik heb in dit gesprek het idee dat hij daar te dom voor is...
Hij beschuldigt Jason dat die iets heeft doorverteld. Maar hij gaat hem niet zeggen wat, want dan gaat hij dat weer doorvertellen?
ow is de keukenstream leuk?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:53 schreef Lillfex het volgende:
Nou sorry Bart is ook een huichelaar zeg
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:53 schreef Lillfex het volgende:
Nou sorry Bart is ook een huichelaar zeg
quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:52 schreef Hoylei het volgende:
Heeft die Chayron daar al gepoept eigenlijk...?
Want ik heb in dit gesprek het idee dat hij daar te dom voor is...
Hij beschuldigt Jason dat die iets heeft doorverteld. Maar hij gaat hem niet zeggen wat, want dan gaat hij dat weer doorvertellen?
Maar weet je dat wel 1000% zeker?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef engine het volgende:
Ik weet honderd procent zeker dat voor duizend procent................
Ik heb dit even nagerekend maar het klopt niet
jaq heeft nog steeds geen kaka gedaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond
Lach me stuk Ali Pon
Weg ¤5000,00 voor de vrijstelling van Chayron
Verder niet veel gemist volgens mjj
Wat voor vals spel?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
ah
[..]
ah heeft ze het in de keuken vertelt? hoe reageerde de keukenploeg?
Ali Pon? en de roddeltantes dachten dat zij m zouden krijgen en wilden Ali er net opzetten. Dit is echt geweldigquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedenavond
Lach me stuk Ali Pon
Weg ¤5000,00 voor de vrijstelling van Chayron
Verder niet veel gemist volgens mjj
Ze liet het in het midden of het gebeurd was,maar zei wel zoiets zou ik melden in de db. Ben benieuwd of ze dat ook echt doetquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
ah
[..]
ah heeft ze het in de keuken vertelt? hoe reageerde de keukenploeg?
hahah nu niet meer maar ook ff roddelen Jolien is bang dat ze genomineerd word en Bart zegt ik hou er niet van dat er bondjes zijn ( Danny) tegen Charlotte en dat de blauwe kamer dan ........... Maar goed je moet daar savonds eens komen op de slaapkamerquote:
Heeft hij Jason ook gewaarschuwd dat ze allemaal op hem gingen...?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:55 schreef suzi1 het volgende:
jason had hem moeten vertellen wat anderen in zijn slaapkamer over hem zeiden
peciesquote:Op dinsdag 7 februari 2023 20:56 schreef engine het volgende:
Die idioot heeft nog op Jason gestemd ook ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |