Nu ben ik benieuwd naar je droomquote:Op maandag 13 februari 2023 12:16 schreef AnneX het volgende:
Idioot zeg. Zelfs van de as. meet gedroomd 😳 als het maar niet voorspellend is, want dan ben ik snel weer weg. 😂
@:golfer kan heel goed eten fotograferen, ja!
Iets dergl. Met tomahawks achter elkaar aan.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar je droomWas er een foodfight?
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:25 schreef AnneX het volgende:
Iets dergl. Met tomahawks achter elkaar aan.
En maar woke roepen “gedraag je nou” “wees lief” “we moeten nog afrekenen” 😂
Ik denk het wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:12 schreef praadje het volgende:
Komt er wel een fotoverslag? @:Golfer ?
#metooquote:Op maandag 13 februari 2023 12:16 schreef AnneX het volgende:
Idioot zeg. Zelfs van de as. meet gedroomd 😳 als het maar niet voorspellend is, want dan ben ik snel weer weg. 😂
@:golfer kan heel goed eten fotograferen, ja!
Oh ja, Golfer is van de recensies en jij van de foto's. Dat moet goedkomen. Kijk er nu al naar uitquote:
Beterschap!quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moet helaas afzeggen, ben al dagen beroerd en leef op 3 crackers per dag.
Beterschapquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moet helaas afzeggen, ben al dagen beroerd en leef op 3 crackers per dag.
Dank. Als ik weet waar die misselijkheid vandaan komt geef ik het aan je doorquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Beterschap
3 crackers per dag zou ik trouwens ook moeten doen, de feestdagen hebben aangezet en er is nog niets af.
Ach, wat jammerquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dank. Als ik weet waar die misselijkheid vandaan komt geef ik het aan je door
Baal ook verschrikkelijk, maar dit is geen doen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, wat jammer![]()
Het werd toch tijd om elkaar weer eens tezien. Beterschap 💐
(Heb je ors in huis? voor af en toe een slok?)
Dank dank!quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater FTP't een pannetje magere runderbouillon naar Kaatje1
Kom je ook?quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater FTP't een pannetje magere runderbouillon naar Kaatje1
Edit: @golfer kan ook heel goed @Blues fotograferenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:36 schreef AnneX het volgende:
Edit: ook Blues kan goed eten fotograferen
En andersomquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Edit: @:golfer kan ook heel goed @:blues fotograferen
Aangezien er geen meerijders zijn ben ik al eerder daar in de buurt. Even een rondje lopen en het gebouw bekijken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:21 schreef Blues het volgende:
[..]
En andersom
Kan het nu weer over de meet gaan
Hoelaat verzamelen? Half 5 voor de deur ?
Een groep zwijgende autisten valt wel op toch?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ergens waar een groep niet te missen is, is fijn ja
Nu @:kaatje1 niet meekan is er nóg minder mens wat ik ken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |