Zeker!quote:Op zondag 12 februari 2023 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat was wèl gezellig!
Arme @:minilot die er ooit wel een keer heel goed had gegeten
Je vergeet de high tea en een tapasmeet.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jammer zeg! Als je nog zo'n eind moet rijden is het extra naar als je eten niet goed valt. Volgende keer beter.
We hebben inmiddels met een groep Szechuan, kaasfondue, dim sum, Grieks na de Efteling, Italiaans en meer gegeten. Er is vast een keer dat je aan kunt sluiten
Wij ook.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Je vergeet de high tea en een tapasmeet.
Ik was daar bij
De 2x dat ik in Utrecht ben geweestquote:
En hier wilde ik ook nog even op reageren. Zo erg wederzijdsquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer. Had het leuk gevonden je weer even te knuffelen.
Maar wat jij gaat doen is ook leuk. Dan dus maar daar aan hotdogs denken.
Nu ben ik benieuwd naar je droomquote:Op maandag 13 februari 2023 12:16 schreef AnneX het volgende:
Idioot zeg. Zelfs van de as. meet gedroomd 😳 als het maar niet voorspellend is, want dan ben ik snel weer weg. 😂
@:golfer kan heel goed eten fotograferen, ja!
Iets dergl. Met tomahawks achter elkaar aan.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd naar je droomWas er een foodfight?
quote:Op maandag 13 februari 2023 12:25 schreef AnneX het volgende:
Iets dergl. Met tomahawks achter elkaar aan.
En maar woke roepen “gedraag je nou” “wees lief” “we moeten nog afrekenen” 😂
Ik denk het wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:12 schreef praadje het volgende:
Komt er wel een fotoverslag? @:Golfer ?
#metooquote:Op maandag 13 februari 2023 12:16 schreef AnneX het volgende:
Idioot zeg. Zelfs van de as. meet gedroomd 😳 als het maar niet voorspellend is, want dan ben ik snel weer weg. 😂
@:golfer kan heel goed eten fotograferen, ja!
Oh ja, Golfer is van de recensies en jij van de foto's. Dat moet goedkomen. Kijk er nu al naar uitquote:
Beterschap!quote:Op donderdag 16 februari 2023 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moet helaas afzeggen, ben al dagen beroerd en leef op 3 crackers per dag.
Beterschapquote:Op donderdag 16 februari 2023 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik moet helaas afzeggen, ben al dagen beroerd en leef op 3 crackers per dag.
Dank. Als ik weet waar die misselijkheid vandaan komt geef ik het aan je doorquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Beterschap
3 crackers per dag zou ik trouwens ook moeten doen, de feestdagen hebben aangezet en er is nog niets af.
Ach, wat jammerquote:Op donderdag 16 februari 2023 13:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dank. Als ik weet waar die misselijkheid vandaan komt geef ik het aan je door
Baal ook verschrikkelijk, maar dit is geen doen.quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:30 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ach, wat jammer![]()
Het werd toch tijd om elkaar weer eens tezien. Beterschap 💐
(Heb je ors in huis? voor af en toe een slok?)
Dank dank!quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater FTP't een pannetje magere runderbouillon naar Kaatje1
Kom je ook?quote:Op donderdag 16 februari 2023 14:43 schreef Jan_Onderwater het volgende:
* Jan_Onderwater FTP't een pannetje magere runderbouillon naar Kaatje1
Edit: @golfer kan ook heel goed @Blues fotograferenquote:Op maandag 13 februari 2023 15:36 schreef AnneX het volgende:
Edit: ook Blues kan goed eten fotograferen
En andersomquote:Op donderdag 16 februari 2023 17:12 schreef Dr_Flash het volgende:
Edit: @:golfer kan ook heel goed @:blues fotograferen
Aangezien er geen meerijders zijn ben ik al eerder daar in de buurt. Even een rondje lopen en het gebouw bekijken.quote:Op donderdag 16 februari 2023 17:21 schreef Blues het volgende:
[..]
En andersom
Kan het nu weer over de meet gaan
Hoelaat verzamelen? Half 5 voor de deur ?
Een groep zwijgende autisten valt wel op toch?quote:Op donderdag 16 februari 2023 20:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ergens waar een groep niet te missen is, is fijn ja
Nu @:kaatje1 niet meekan is er nóg minder mens wat ik ken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |