Oneens.quote:
Hoeft ook niet, allemaal aparte rekeningen. Gewoon een totaalrekening. Daar in overleg een fooi bovenop gooien en dan delen door het aantal deelnemers. Dat apart pinnen zodat zij uiteindelijk ook zien dat de rekening ruimschoots is voldaan.quote:Op donderdag 9 februari 2023 15:04 schreef Yinny het volgende:
Over apart afrekenen, email terug:
Hi Yinny,
Dat is mogelijk, ik kan echter geen aparte rekening maken.
Uit ervaring heb ik vernomen dat een tikkie of betaal verzoek ook een stuk vlotter is.
Met vriendelijke groet,
Tessa de Roode
BS heeft een kroeggedeelte voorin de zaak. Het zit op een industrieterrein dus ik heb geen idee of er vlakbij een andere locatie zit om af te spreken.quote:Op zaterdag 11 februari 2023 11:55 schreef golfer het volgende:
@:Yinny, is het allemaal gelukt, qua reserveren?
En wat en hoe laat spreken we af?
Verzamelplek gewoon bij Black Smoke of eerst elders indrinken?
Op zaterdag zijn ze al om 12.00 uur open, dus voor een dichte deur kom je niet te staan…quote:Op zaterdag 11 februari 2023 18:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
BS heeft een kroeggedeelte voorin de zaak. Het zit op een industrieterrein dus ik heb geen idee of er vlakbij een andere locatie zit om af te spreken.
Ik denk dat het makkelijker is om bij BS af te spreken.
Jammer maar heel begrijpelijkquote:Op zondag 12 februari 2023 17:01 schreef praadje het volgende:
Helaas ga ik afzeggen. Ik ben toch te beperkt qua eten (door een gbp) dat ik het niet aandurf. Dat merkte ik vanavond weer bij het avondeten. Dat vlees toch te zwaar is waardoor ik amper iets daarvan kan eten.
Jammer zeg! Als je nog zo'n eind moet rijden is het extra naar als je eten niet goed valt. Volgende keer beter.quote:Op zondag 12 februari 2023 17:01 schreef praadje het volgende:
Helaas ga ik afzeggen. Ik ben toch te beperkt qua eten (door een gbp) dat ik het niet aandurf. Dat merkte ik vanavond weer bij het avondeten. Dat vlees toch te zwaar is waardoor ik amper iets daarvan kan eten.
Dat was een super lekkere meetingquote:Op zondag 12 februari 2023 20:24 schreef Blues het volgende:
Oh ja kaasfondue wil ik ook nog eens doen!
Jammer @:praadje !!
Dat zou inderdaad heel leuk zijn ja. Ik had me er echt op verheugd maar vlees kan zo slecht vallen. Al een paar keer een gastro gehad omdat het in de slokdarm bleef hangen. Laatste keer zelfs 2x op een dag een paar maanden terug.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jammer zeg! Als je nog zo'n eind moet rijden is het extra naar als je eten niet goed valt. Volgende keer beter.
We hebben inmiddels met een groep Szechuan, kaasfondue, dim sum, Grieks na de Efteling, Italiaans en meer gegeten. Er is vast een keer dat je aan kunt sluiten
In tegenstelling tot de Griek na de Eftelingquote:Op zondag 12 februari 2023 20:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was een super lekkere meetingZo-veel soorten kaasfondue
Maar dat was wèl gezellig!quote:Op zondag 12 februari 2023 20:44 schreef gcjoel het volgende:
In tegenstelling tot de Griek na de Efteling
Zeker!quote:Op zondag 12 februari 2023 20:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat was wèl gezellig!
Arme @:minilot die er ooit wel een keer heel goed had gegeten
Je vergeet de high tea en een tapasmeet.quote:Op zondag 12 februari 2023 18:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Jammer zeg! Als je nog zo'n eind moet rijden is het extra naar als je eten niet goed valt. Volgende keer beter.
We hebben inmiddels met een groep Szechuan, kaasfondue, dim sum, Grieks na de Efteling, Italiaans en meer gegeten. Er is vast een keer dat je aan kunt sluiten
Wij ook.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:31 schreef mascara-klodder het volgende:
Je vergeet de high tea en een tapasmeet.
Ik was daar bij
De 2x dat ik in Utrecht ben geweestquote:
En hier wilde ik ook nog even op reageren. Zo erg wederzijdsquote:Op donderdag 2 februari 2023 18:41 schreef golfer het volgende:
[..]
Jammer. Had het leuk gevonden je weer even te knuffelen.
Maar wat jij gaat doen is ook leuk. Dan dus maar daar aan hotdogs denken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |