quote:
Elke post is wel weer tien cent hoor.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:57 schreef yvonne het volgende:
Zullen eens 1 topic baggerloos houden??
Mijn reactie is ook wegquote:
Jaquote:
Gofredomme?!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:57 schreef yvonne het volgende:
Klonk ietwat ironisch, nu blijf ik opschonen hoor en daarna ga ik huilen als je doorgaat en ga ik de kat knijpenquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:02 schreef Ama het volgende:
[..]
Mag ik fok-it niet quoten? Ik bedoel ik vind het een goed topic?
Check even die zin van je, die loopt niet helemaal lekker.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 15:57 schreef yvonne het volgende:
Ooooooh zoek het uit.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:02 schreef koos_vriendloos het volgende:
Waarom worden posts verwijderd als elke bijdraagt aan een goed doel
Doe niet zo ongesteld, ga je kat knijpen en laat dit lekker oplopen voor het goeie doelquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klonk ietwat ironisch, nu blijf ik opschonen hoor en daarna ga ik huilen als je doorgaat en ga ik de kat knijpen
we, WE, wequote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:03 schreef eudaemonia het volgende:
[..]
Check even die zin van je, die loopt niet helemaal lekker.
Leave de cat alleen.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Klonk ietwat ironisch, nu blijf ik opschonen hoor en daarna ga ik huilen als je doorgaat en ga ik de kat knijpen
Ik beloof plechtig dat ik de offtopic zooi laat staan.quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Doe niet zo ongesteld, ga je kat knijpen en laat dit lekker oplopen voor het goeie doel
+1 voor 10ct extra!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik beloof plechtig dat ik de offtopic zooi laat staan.
Succes er mee
Nee.quote:
Jupquote:
Oh, geen nwe scquote:
Jaquote:
Tsja Ik hebde kat alone gelatenquote:
Ja dahagquote:
Niet de kad!!!quote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |