Maccie in de magnetron whutquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:54 schreef Speedfight het volgende:
Ik gok het op 6 minuten 180C.
Houd m wel in de gaten maar er is toch vast een gouden regel voor net als maccie 2 minuten in de magnetron.
de gewone hamburger of cheeseburger van de mac, die kan je opnieuw opwarmen door 2 minuten in de magnetron te doen. perrrrfect dan.quote:
Maar waarom zou je dat willen, dat is toch hap slik wegquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:03 schreef Speedfight het volgende:
[..]
de gewone hamburger of cheeseburger van de mac, die kan je opnieuw opwarmen door 2 minuten in de magnetron te doen. perrrrfect dan.
Soms heb je over toch, dat je t niet op krijgt. Voor de volgende dagquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom zou je dat willen, dat is toch hap slik weg
Ik ga hier niets over zeggen nadat je je donderdag uitstekend gedragen hebtquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha denken dat ik eten laat liggen
@:Sked
6 minuten? Dat ding is toch niet bevroren en al kant-en-klaar om te eten?quote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:54 schreef Speedfight het volgende:
Ik gok het op 6 minuten 180C.
Houd m wel in de gaten maar er is toch vast een gouden regel voor net als maccie 2 minuten in de magnetron.
Ja maar hij was lekker zo! 180 graden maar hequote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:57 schreef YStec het volgende:
[..]
6 minuten? Dat ding is toch niet bevroren en al kant-en-klaar om te eten?
Dan wordt t slapquote:Op dinsdag 7 februari 2023 14:58 schreef YStec het volgende:
Het is junkvoedsel, dus gewoon in de magnetron en elke 30 seconden even checken.
Smaakt toch vaag op welke manier je het ook opwarmt.
That's what she saidquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dus die date met paul is niet helemaal goed gegaanquote:Op dinsdag 7 februari 2023 13:51 schreef Speedfight het volgende:
Ik heb een frikandelbroodje en wil dat opnieuw opwarmen.
HAHAquote:Op dinsdag 7 februari 2023 16:24 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
dus die date met paul is niet helemaal goed gegaan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |