Staan wel aantal prima namen op.quote:Op woensdag 4 december 2024 13:35 schreef Tourniquet het volgende:
Gezien het minieme aantal posts vorig jaar gok ik dat het animo voor BSK onder FOK-ers niet meer zo groot is. Een speciaal 2025-topic openen doe ik dus maar niet, maar toch even de mededeling dat de eerste lichting namen is gedropt en de officiële voorverkoop a.s. vrijdag begint.
Via de pre-sale heb ik al kaartjes en accommodatie in de pocket.![]()
https://www.bestkeptsecret.nl
De eerste 47-namen:
Amadou & Mariam, Amenra, Barry Can't Swim, Big Special, Blanco White, Brass Rave Unit Brihang, Caribou, Cassandra Jenkins, Deftones, Divorce, Djo, Droom Dit, Dummy, Eefje de Visser, Elephant, Fcukers, Gouge Away, jasmine.4.t, Kabeaushé, Khana Bierbood, King Hannah, Kin'gongolo Kiniata, Kneecap, Lander & Adriaan, L'Impératrice, Magdalena Bay, Michael Kiwanuka, Nia Archives, Nilüfer Yanya, Paceshifters, Personal Trainer, Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs, Sailor Honeymoon, Seun Kuti & Egypt 80, Split System, The Backseat Lovers, The Dare, The Pill, The Thing, This Is Lorelei, TV On The Radio, TVOD, Waxahatchee, Wilco, Wine Lips, WITCH
[ afbeelding ]
Passe partouts waren in 2019 ¤180, maar ik begrijp je punt. Zal nog maar een paar jaar duren voordat de ticketprijs is verdubbeld.quote:Op woensdag 4 december 2024 22:56 schreef Aisumasen het volgende:
Animo op FOK! zegt natuurlijk niets meer over populariteit. Zelfs het Lowlands-topic is dood.
Maar het klopt verder allemaal wat jullie zeggen. Deze line-ups waren heel tof en realistisch toen de dagtickets 70-90 euro waren en de weekendtickets 125-175 euro. Zelfs in 2019 was het zo ver ik het terug kan vinden nog respectievelijk 85 euro en 158 euro. Een weekendticket van 300 euro dit jaar is buitenproportioneel. Je moet er wat meer je best voor doen, maar die 15 tofste kleinere acts zie je dan wel voor 10-15 euro in de EKKO, kleine zaal Doornroosje of 013 of Paradiso Bovenzaal ergens anders in het jaar.
Vond het al goedkoop voor die tijd. Ik geef de schuld aan Google (bron). Misschien early bird of jongerenkorting ofzo. Maar inderdaad, ook bij 180 (of zelfs als het toen 200 was geweest) is het punt hetzelfde.quote:Op donderdag 5 december 2024 17:10 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Passe partouts waren in 2019 ¤180, maar ik begrijp je punt. Zal nog maar een paar jaar duren voordat de ticketprijs is verdubbeld.
Ja was geniaal. Heb ze 5 keer gezien en vond die keer de beste.quote:Op donderdag 5 december 2024 20:23 schreef Piles het volgende:
Had het laatst nog met @:Vatta over de eerste editie, toen we Arctic Monkeys kregen. Dat waren tijden
Het gaat 20-30 jaar terug in de tijd, en ik heb het ook (?) allemaal te vaak gezien, maar dit zijn toch wel headliners waarmee je voor de dag kunt komen?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |