abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / FOK!Fotograaf dinsdag 30 januari 2024 @ 09:59:07 #26
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_212221872
Alle nieuwe bevestigingen - van A tot Z:

ALICE PHOEBE LOU — ALTIN GÜN — BAMBII — BILLY WOODS — BLACK RAVE CULTURE — BLCK MAMBA — CASHU — CHERRY GLAZERR — DEIJUVHS — DROOM DIT — FAUX REAL — GRACE CUMMINGS — JOCKSTRAP — KI/KI — OMAR APOLLO — PAOLO NUTINI — PORCELAIN ID — RATBOYS — ROYEL OTIS — SOFIA KOURTESIS (LIVE) — SPRINTS — ST. VINCENT — THE AMAZONS — THE MARY WALLOPERS — TJADE — UPCHUCK — VINCE STAPLES
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_212221977
Paolo Nutini en St. Vincent brengen me zowaar aan het twijfelen, natuurlijk niet bepaald "secrets" maar wel erg fijn om (weer) eens live te zien.

Wat hebben ze trouwens een verschrikkelijke website _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_213789589
schopje :P
pi_213798353
Spullen inpakken *O*
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213856270
PJ stelt nooit teleur. Wat een optreden weer.
Aldus.
pi_213871716
Genoten O+ en eigenlijk nog het meeste van de sfeer op het festival en de camping.

Veel goeie muziek, maar toch vooral ook heel erg veel vriendelijke, vrolijke en aardige mensen :)
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_213875620
Same. Gevoel alsof ik een week op vakantie ben geweest, zo ontspannen en nog aan het nagenieten. Veel leuke mensen ontmoet. Ik vond ook de geluidskwaliteit overal erg goed. De programmering mwa. Zondag wel goed maar vrijdag niet.
Ik was tien jaar geleden bij de eerste editie en daarna niet meer op bks geweest maar ik kom zeker nog eens terug als het lukt.
Springfield's looking pretty dusty today
pi_215766318
Gezien het minieme aantal posts vorig jaar gok ik dat het animo voor BSK onder FOK-ers niet meer zo groot is. Een speciaal 2025-topic openen doe ik dus maar niet, maar toch even de mededeling dat de eerste lichting namen is gedropt en de officiële voorverkoop a.s. vrijdag begint.

Via de pre-sale heb ik al kaartjes en accommodatie in de pocket. :7

https://www.bestkeptsecret.nl

De eerste 47-namen:
Amadou & Mariam, Amenra, Barry Can't Swim, Big Special, Blanco White, Brass Rave Unit Brihang, Caribou, Cassandra Jenkins, Deftones, Divorce, Djo, Droom Dit, Dummy, Eefje de Visser, Elephant, Fcukers, Gouge Away, jasmine.4.t, Kabeaushé, Khana Bierbood, King Hannah, Kin'gongolo Kiniata, Kneecap, Lander & Adriaan, L'Impératrice, Magdalena Bay, Michael Kiwanuka, Nia Archives, Nilüfer Yanya, Paceshifters, Personal Trainer, Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs, Sailor Honeymoon, Seun Kuti & Egypt 80, Split System, The Backseat Lovers, The Dare, The Pill, The Thing, This Is Lorelei, TV On The Radio, TVOD, Waxahatchee, Wilco, Wine Lips, WITCH

pi_215766364
Ach ja. Er staan wel wat geinige dingen tussen.
pi_215766573
Nou, best een leuke eerste lichting. Beetje jammer dat Deftones en Gouge Away hier tussen staan, die hadden wel naar Jera mogen komen.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_215767404
Ik snap dat gebrekkige animo hier wel als je de line-up vd laatste 2 jaar ziet.
Het beste adres voor al uw primeurs!
pi_215769281
Tot en met 2022 trouw naar iedere editie van BKS geweest. 2023 konden we wegens omstandigheden niet gaan. Vorig jaar wegens de, in onze ogen, matige line-up gekozen voor DTRH (en tot de conclusie gekomen dat dat niet echt ons festival is). Maar ook dit jaar waarschijnlijk geen BKS. We vinden de line-up gewoon niet meer zo spannend. De “we willen het over de breedte beter doen” keuze trekt mij niet zo. Nieuwe bands ontdekken is een van de leukere dingen aan BKS maar als ik minstens 500,- uitgeef aan een weekend wil ik ook graag wat grote namen zien. Jammer, want qua locatie, aankleding etc is het met afstand mijn favoriete festival :{ ;(
pi_215772161
Animo op FOK! zegt natuurlijk niets meer over populariteit. Zelfs het Lowlands-topic is dood.

Maar het klopt verder allemaal wat jullie zeggen. Deze line-ups waren heel tof en realistisch toen de dagtickets 70-90 euro waren en de weekendtickets 125-175 euro. Zelfs in 2019 was het zo ver ik het terug kan vinden nog respectievelijk 85 euro en 158 euro. Een weekendticket van 300 euro dit jaar is buitenproportioneel. Je moet er wat meer je best voor doen, maar die 15 tofste kleinere acts zie je dan wel voor 10-15 euro in de EKKO, kleine zaal Doornroosje of 013 of Paradiso Bovenzaal ergens anders in het jaar.
  Moderator / FOK!Fotograaf donderdag 5 december 2024 @ 08:24:10 #39
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_215773344
Deftones hadden prima naar DTRH kunnen komen, verder niet zo boeiend deze line-up :7
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_215773397
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 13:35 schreef Tourniquet het volgende:
Gezien het minieme aantal posts vorig jaar gok ik dat het animo voor BSK onder FOK-ers niet meer zo groot is. Een speciaal 2025-topic openen doe ik dus maar niet, maar toch even de mededeling dat de eerste lichting namen is gedropt en de officiële voorverkoop a.s. vrijdag begint.

Via de pre-sale heb ik al kaartjes en accommodatie in de pocket. :7

https://www.bestkeptsecret.nl

De eerste 47-namen:
Amadou & Mariam, Amenra, Barry Can't Swim, Big Special, Blanco White, Brass Rave Unit Brihang, Caribou, Cassandra Jenkins, Deftones, Divorce, Djo, Droom Dit, Dummy, Eefje de Visser, Elephant, Fcukers, Gouge Away, jasmine.4.t, Kabeaushé, Khana Bierbood, King Hannah, Kin'gongolo Kiniata, Kneecap, Lander & Adriaan, L'Impératrice, Magdalena Bay, Michael Kiwanuka, Nia Archives, Nilüfer Yanya, Paceshifters, Personal Trainer, Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs Pigs, Sailor Honeymoon, Seun Kuti & Egypt 80, Split System, The Backseat Lovers, The Dare, The Pill, The Thing, This Is Lorelei, TV On The Radio, TVOD, Waxahatchee, Wilco, Wine Lips, WITCH

[ afbeelding ]
Staan wel aantal prima namen op.
  donderdag 5 december 2024 @ 17:10:16 #41
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_215777799
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2024 22:56 schreef Aisumasen het volgende:
Animo op FOK! zegt natuurlijk niets meer over populariteit. Zelfs het Lowlands-topic is dood.

Maar het klopt verder allemaal wat jullie zeggen. Deze line-ups waren heel tof en realistisch toen de dagtickets 70-90 euro waren en de weekendtickets 125-175 euro. Zelfs in 2019 was het zo ver ik het terug kan vinden nog respectievelijk 85 euro en 158 euro. Een weekendticket van 300 euro dit jaar is buitenproportioneel. Je moet er wat meer je best voor doen, maar die 15 tofste kleinere acts zie je dan wel voor 10-15 euro in de EKKO, kleine zaal Doornroosje of 013 of Paradiso Bovenzaal ergens anders in het jaar.
Passe partouts waren in 2019 ¤180, maar ik begrijp je punt. Zal nog maar een paar jaar duren voordat de ticketprijs is verdubbeld.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
pi_215779419
quote:
7s.gif Op donderdag 5 december 2024 17:10 schreef Gretzl het volgende:

[..]
Passe partouts waren in 2019 ¤180, maar ik begrijp je punt. Zal nog maar een paar jaar duren voordat de ticketprijs is verdubbeld.
Vond het al goedkoop voor die tijd. Ik geef de schuld aan Google (bron). Misschien early bird of jongerenkorting ofzo. Maar inderdaad, ook bij 180 (of zelfs als het toen 200 was geweest) is het punt hetzelfde.
pi_215779857
Had het laatst nog met @Vatta over de eerste editie, toen we Arctic Monkeys kregen. Dat waren tijden _O_
pi_215781022
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2024 20:23 schreef Piles het volgende:
Had het laatst nog met @:Vatta over de eerste editie, toen we Arctic Monkeys kregen. Dat waren tijden _O_
Ja was geniaal. Heb ze 5 keer gezien en vond die keer de beste.
pi_215871753
Ik wil minimaal een dagticket binnenhalen voor de dag wanneer Magdalena Bay optreedt, misschien dat ik voor het hele weekend wil gaan, maar dat moet ik nog op een later moment bepalen (indien het dan nog kan)
pi_219136985
Hele mooie eerste worp namen, niveau headliners is wel even wat anders dan de afgelopen edities.

pi_219137043
Is toch allemaal heel matig?
Aldus.
pi_219158043
quote:
2s.gif Op woensdag 29 oktober 2025 14:22 schreef Z het volgende:
Is toch allemaal heel matig?
Het gaat 20-30 jaar terug in de tijd, en ik heb het ook (?) allemaal te vaak gezien, maar dit zijn toch wel headliners waarmee je voor de dag kunt komen?
pi_219160016
Hmja. Maar ik vind het weinig interessant.
Aldus.
  vrijdag 31 oktober 2025 @ 21:07:01 #50
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_219161928
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')