abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 februari 2023 @ 19:39:31 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207883619
quote:
Deze Nederlander voorspelde aardbeving 3 dagen geleden al: ’Hadden we maar geluisterd’

Turkije en Syrië zijn maandag getroffen door een aardbeving en dat heeft al ruim 2500 mensen het leven gekost. De verwoestingen zijn enorm en wereldwijd worden allerlei acties opgetuigd om de landen te helpen. Nu de schade wordt opgemaakt gaat ook een tweet van drie dagen geleden viraal. Een Nederlandse geoloog voorspelde vrijdag namelijk al dat het desbetreffende gebied te maken zou krijgen met een aardbeving.



Het gaat om een voorspelling van de Nederlandse Frank Hoogerbeets, onderzoeker aan het Solar System Geometry Survey (SSGEOS). „Vroeg of laat komt er een aardbeving van 7,5 op de schaal van Richter. In het zuiden van Centraal-Turkije, Jordanië, Syrië en Libanon”, stelde hij op Twitter.

Op 2 februari plaatste Hoogerbeets ook al een video waarin hij alarm slaat voor „grote seismische activiteit van 4 tot 6 februari”.


Zijn voorspellingen gaan nu viraal. Buitenlandse media berichten massaal over Hoogerbeets en mensen op Twitter zijn versteld vanwege de correcte voorspelling. De tijdsperiode en de schaal van Richter komen allemaal overeen met de voorspelling van de geoloog. „Hadden we maar geluisterd.” En: „Hadden de duizenden doden daarmee voorkomen kunnen worden?”, luidt het op Twitter.

Gezien er totaal al twee bevingen zijn geweest, zijn de ogen gericht op de eventuele volgende voorspellingen van Hoogerbeets. „Wat staat ons nog meer te wachten?”, vraagt een Twitteraar zich af. Maandagochtend waarschuwt hij dan ook voor naschokken. „Pas op voor extra sterke seismische activiteit in Centraal-Turkije en de nabijgelegen regio’s. Naschokken gaan nog een tijdje door na een grote aardbeving.”

https://www.telegraaf.nl/(...)n-we-maar-geluisterd
twitter


twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 6 februari 2023 @ 19:41:59 #2
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207883688
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:39 schreef Starhopper het volgende:
Maandagochtend waarschuwt hij dan ook voor naschokken. „Pas op voor extra sterke seismische activiteit in Centraal-Turkije en de nabijgelegen regio’s. Naschokken gaan nog een tijdje door na een grote aardbeving.”
Wow :o

Straks gaat 'ie ons nog vertellen dat de grond na een tsunami nog enige tijd vochtiger dan normaal kan zijn.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 februari 2023 @ 19:43:27 #3
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207883742
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:41 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wow :o

Straks gaat 'ie ons nog vertellen dat de grond na een tsunami nog enige tijd vochtiger dan normaal kan zijn.
_O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 februari 2023 @ 19:56:39 #4
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207884118
Over zijn voorspelling van 2015 :D

De aardbeving die niet kwam
AMERIKA IN PANIEK! Nederlander Frank Hoogerbeets voorspelt mega-aardbeving op donderdag
No, a Planetary Alignment on May 28 Won’t Cause an Earthquake

quote:
Doem Alert 2! Op 28 mei a.s. zou een planetaire uitlijning voor een aardbeving zorgen

nog maar drie dagen geleden? Een planetoïde zou op 24 september 2015 inslaan op aarde en voor hel en verdoemenis zorgen. We zijn nog niet bekomen van de schrik of tot ons komt het verhaal dat ene Frank Hoogerbeets uit Nederland van Ditrianum.nl beweert dat er op 28 mei a.s. een planetaire uitlijning (Engels: ‘planetary alignment’) is en dat er als gevolg daarvan een zware aardbeving zal plaatsvinden.



Er staat sinds 29 april j.l. een 24 minuten durende video op YouTube (zie hieronder), waarin Hoogerbeets in gaat op die komende uitlijning, met name van de twee binnenplaneten Mercurius en Venus, welke zal leiden tot een aardbeving in Californië met een kracht van – schrik niet – 9,8 op de schaal van Richter. Tijd voor de bewoners aldaar om de koffers te pakken en snel naar Europa te migreren? Nee hoor, zelfde verhaal als bij Doem Alert 1 over de planetoïde van 24 september a.s.: het klopt van geen kanten, het is op géén enkel geldig argument gebaseerd! Kijk eerst naar de video, lees daarna waarom het niet klopt.

*VIDEO IS WEG ;( *

In de video komt Hoogerbeets met diverse vormen van uitlijningen, waarbij de ene keer enkele planeten op één lijn staan, maar de aarde daar weer buiten ligt, de andere keer dat uitlijningen haaks op elkaar staan. In beide gevallen zijn ze niet eens uitgelijnd met de aarde! Door hun gezamenlijke gravitationele interactie zouden de planeten op 28 mei a.s. – een ‘earth key date’ volgens Hoogerbeets – zo´n enorme kracht uitoefenen op de breuklijn van de Noordamerikaanse en Pacifische platen dat er een enorm krachtige aardbeving van 9,8 op de schaal van Richter in Californië zou volgen. Kan dit? NEE, dit kan absoluut niet! De gravitationele interactie van de planeten is te zwak om zo’n aardbeving te veroorzaken. Er is hoogstens een zwakke correlatie gevonden tussen een bepaald soort lichte aardbevingen en de maan. Maar dat is logisch: door z’n nabijheid is de invloed van de maan 50 keer sterker dan van alle planeten bij elkaar, dus een planetaire uitlijning – welke dan ook! – kan nooit een krachtige aardbeving veroorzaken.Hier komt nog bij dat Hoogerbeets een rijm van de beroemde voorspeller Nostradamus ten tonele voert, dat de planetaire uitlijning van 28 mei zou beschrijven:

`The trembling so hard in the month of may, Saturn, Capricorn, Jupiter, Mercury in Taurus: Venus also, Cancer, Mars, in Virgo, Hail will fall larger than an egg.`

Als we dan vervolgens kijken waar de planeten zich bevinden klopt er niet veel van deze rijm: Saturnus staat die dag in Weegschaal (Libra), Jupiter staat in Kreeft (Cancer), Mercurius in Stier (Taurus) – ah, da´s wel juist! – Venus staat in Tweelingen (Gemini) en Mars tenslotte staat in Stier (Taurus), dus slechts één van de vijf planeten is goed. Geen idee waarom deze kwatrijn gebruikt wordt, maar hij strookt niet echt met de werkelijke situatie op 28 mei a.s. aan de hemel.Kortom, mijn advies is om 28 mei 2015 gewoon te gaan doen wat je altijd zou doen, zelfs als je bewoner van Californië bent, en je niet van de wijs te laten brengen door het bericht.

https://www.astroblogs.nl(...)n-aardbeving-zorgen/
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 6 februari 2023 @ 20:00:59 #5
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207884276
quote:
84s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:56 schreef Starhopper het volgende:
Over zijn voorspelling van 2015 :D

In 2017 heb ik er zelf nog iets over geschreven. Nu ben ik ook helderziend _O_

Gekke Nederlander: 'Aardbeving des doods komt deze week'
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 februari 2023 @ 20:03:30 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207884361
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
In 2017 heb ik er zelf nog iets over geschreven. Nu ben ik ook helderziend _O_

Gekke Nederlander: 'Aardbeving des doods komt deze week'
Goh, ook deze video met niet uitgekomen voorspelling is weg :D
Zal de video van een paar dagen geleden wel blijven staan? _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 februari 2023 @ 20:07:00 #7
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207884466
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
In 2017 heb ik er zelf nog iets over geschreven. Nu ben ik ook helderziend _O_

Gekke Nederlander: 'Aardbeving des doods komt deze week'
Ik zit nog even de reacties te lezen. Is Moot25 de enige echte Frank? :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207884933
Leuk topic geworden, nu al.

Complimenten aan jullie ^O^
pi_207885000
Toch is het ook niet helemaal uit de lucht gegrepen. Ik heb eerder gelezen over de relatie tussen de getijden en aardbevingen. Het lijkt mij ook wel een soort van logisch dat een natuurfenomeen dat springtij kan veroorzaken, niet alleen invloed heeft op het water maar ook op de aarde. Dat betekent niet dat er altijd grote aardbevingen plaatsvinden als er volle maan is, maar wel dat het misschien als een trigger werkt.

Het lijkt mij logisch dat de planeten ook invloed kunnen hebben. Ik kan mij voorstellen dat het een trigger is, dus een grotere risico dat iets optreedt maar niet dat het ook altijd daadwerkelijk gebeurt. Als het een keertje niet bleek te kloppen dan hoeft dat nog niet te betekenen dat de theorie onzin is.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 6 februari 2023 @ 20:44:22 #10
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207885303
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:28 schreef Jojoke het volgende:
Toch is het ook niet helemaal uit de lucht gegrepen. Ik heb eerder gelezen over de relatie tussen de getijden en aardbevingen. Het lijkt mij ook wel een soort van logisch dat een natuurfenomeen dat springtij kan veroorzaken, niet alleen invloed heeft op het water maar ook op de aarde. Dat betekent niet dat er altijd grote aardbevingen plaatsvinden als er volle maan is, maar wel dat het misschien als een trigger werkt.

Het lijkt mij logisch dat de planeten ook invloed kunnen hebben. Ik kan mij voorstellen dat het een trigger is, dus een grotere risico dat iets optreedt maar niet dat het ook altijd daadwerkelijk gebeurt. Als het een keertje niet bleek te kloppen dan hoeft dat nog niet te betekenen dat de theorie onzin is.
Maar vooral omgekeerd: als het eindelijk eens een keer wél blijkt te kloppen hoeft dat nog veel minder te betekenen dat er wél enig nut in die theorie zit.

De beste man zal het prima naar zijn zin hebben hoor, en zijn doemvoorspellingen doen verder niemand kwaad dus helemaal prima verder.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207885495
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:44 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar vooral omgekeerd: als het eindelijk eens een keer wél blijkt te kloppen hoeft dat nog veel minder te betekenen dat er wél enig nut in die theorie zit.

De beste man zal het prima naar zijn zin hebben hoor, en zijn doemvoorspellingen doen verder niemand kwaad dus helemaal prima verder.
Statistisch zou dat opgaan als hij elke dag een doemdag voorspelling maakt, maar als hij er maar enkele heeft gemaakt en hij had nu gelijk dan heeft zijn achterliggende theorie misschien iets van waarde. Wil niet gelijk zeggen dat zijn volledige theorie klopt, maar er is een grotere kans dat in ieder geval een element van zijn theorie overeenkomt met het optreden. Ik ken de man niet, dus ik weet niet of het zijn hobby is om elke week een doemsdag aan te kondigen.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 7 februari 2023 @ 08:37:24 #12
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207889435
En daar is de volgende. De kans dat er rond 8 februari ergens op de wereld een M6 aardbeving is, is sowieso wel aanwezig :')

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 februari 2023 @ 09:08:04 #13
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207889732
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 08:37 schreef Starhopper het volgende:
En daar is de volgende. De kans dat er rond 8 februari ergens op de wereld een M6 aardbeving is, is sowieso wel aanwezig :')

[ twitter ]
Al 11 stuks in januari, dus dit gebeuren in Turkije niet meegerekend. In december 5, in november 17. Dus ja, gewoon om de paar dagen inderdaad :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator dinsdag 7 februari 2023 @ 11:57:25 #14
8781 crew  Frutsel
pi_207891705
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2023 20:00 schreef heywoodu het volgende:

[..]
In 2017 heb ik er zelf nog iets over geschreven. Nu ben ik ook helderziend _O_

Gekke Nederlander: 'Aardbeving des doods komt deze week'
In 2007 schreef hij nog voor Niburu enzo :)
quote:
Het verhaal vertolkt de eigenschappen van met name het getal 9, het jaar 2007...

Het is altijd goed te weten wat ons te wachten staat in het komende jaar, en 2007 belooft een heel opwindend jaar te worden. Zonder dat we proberen te voorspellen, is het niet zo moeilijk om de algemene tendensen van een bepaalde cyclus aan te geven wanneer je eenmaal de onderliggende energiepatronen en -stromen ziet, en hun eigenschappen herkent. 2007 heeft een 9-trilling omdat 2+0+0+7=9. En het eerste dat we moeten doen als we het trillingsgetal van een jaar weten, is de constellaties vinden waar de energieën zich het meest concentreren.

Versterkingen van de 9-trilling in 2007
Omdat onze kalender uit dagen, maanden en jaren bestaat, kijken we uiteraard naar de dagen van een maand die ook een 9-trilling hebben. Deze dagen zijn de 9e, 18e en 27e van elke maand. Door naar deze dagen te kijken, vinden we de verschillende ‘portalen’ zoals 9:1:9, die correspondeert met 9, 18 en 27 januari van 2007, of 9:2:9, die correspondeert met 9, 18 en 27 februari van 2007. En omdat september de 9e maand is van het jaar, zullen de energieën van 2007 in september hun hoogtepunt bereiken, met name op 9, 18 en 27 september. Als we ook kijken naar de getallen van elke week, dan zien we dat 9 september ook in de 36e week valt, en als we het aantal dagen tellen vanaf 1 januari, dan zien we dat 9 september de 252e dag van het jaar is, allemaal 9-trillingen dus. Tenslotte, wanneer dag, maand en jaar een 9-trilling hebben, dan heeft de hele datum ook een 9-trilling, omdat veelvouden van 9 altijd een 9-trilling hebben.
Bijvoorbeeld, de trilling van 9 september 2007 is 9+9+9 ofwel 9x3, en dat is 27. Dus deze drie dagen in september die hier worden genoemd, waarvan 9 september verreweg de krachtigste is, versterken inderdaad enorm de 9-trilling van dit jaar.

Ik heb een tabel samengesteld die laat zien waar in 2007 de 9-trilling sterk is. Onthoud dat elke 9e, 18e en 27e van elke maand, alsook elke 9-datum, zoals bijvoorbeeld 2 juli 2007, en ook elke dinsdag, die wordt beheerst door Mars en het getal 9, de 9-trilling versterkt. Al deze conjuncties zijn ideale momenten om goed gebruik te maken van de 9-eigenschappen, namelijk het loslaten van oude energiepatronen die je niet langer dienen, teruggeven aan het universum wat je gedurende de afgelopen cyclus is gegeven voor je persoonlijke ontwikkeling, en de energieën toestaan je te helpen transformeren naar een nieuwe staat van zijn, grotere universele concepten van jezelf omarmend.

Portalen in 2007
De tabel laat de portalen van bepaalde datums zien. Bijvoorbeeld, 9 januari 2007 is een 9:1:9 portaal dat de 1-trilling versterkt, waardoor januari een uitstekende tijd is om je bewust te worden van meer aspecten van je Ware Zelf en om resterende aspecten van je lagere of ego-zelf te transformeren. Eén heel belangrijke eigenschap van het getal 9 is dat het erbij optellen van elke andere trilling, die zelfde trilling teruggeeft maar op een hogere frequentieband. Bijvoorbeeld, 9+1=10 en 10 (1+0) is een hogere frequentie van het getal 1. Zo ook 9+4=13 en 13 (1+3) is 4, maar op een hogere frequentie. Kijkend naar de diverse portalen in 2007, vinden we dat elk 9:x:9 portaal de trilling teruggeeft van het getal (maand) x twee frequenties hoger. Het 9:1:9 portaal geeft 19 (9+1+9) terug en 19 is een 1-trilling op de derde frequentieband.

Dus waar verschijnen de portalen in 2007? Deze portalen verschijnen op de 9e, 18e en 27e van elke maand, want alleen dan is het maandgetal “omgeven” door het getal 9. Kijkend naar elke maand, dan zien we dat de 9-trilling in september het sterkst is, zoals we in de tabel kunnen zien. De drie portalen in september, die plaatsvinden op de 9e, 18e en 27e, dienen om de 9-trilling te versterken tot zijn 5e en zelfs 6e frequentieband. Als je het gevoel hebt dat je iets kunt loslaten waar je misschien te lang aan hebt vastgehouden, dan is dit jaar en in het bijzonder september de tijd om dat te doen.

Ik zal nu de eigenschappen van elk portalen kort samenvatten, zodat je jouw maanden kunt uitkiezen die volgens jouw gevoel van toepassing zijn op je energiepatronen en levenssituaties:

* 9:1:9 Word je bewust van je Ware Zelf en geef resterende aspecten van je lagere of ego-zelf de gelegenheid om te transformeren. Laat de illusie los dat je alleen maar je fysieke lichaam bent, want dat ben je niet. Er is niets dat je kunt bezitten want je hebt/bent alles al. De “IK BEN” wordt de “WIJ ZIJN”.

* 9:2:9 Scheiding en conflict is gebaseerd op polariteit en dualiteit die de illusie van de driedimensionale wereld scheppen. Besef dat beide kanten deel uitmaken van een groter geheel. Beiden zijn relatief en alleen via het pad door het midden zul je evenwicht en harmonie en de ware betekenis van het leven vinden.

* 9:3:9 Neem het leven niet te serieus. Maak plezier, lach, laat pessimistische, negatieve gedachtevormen los want zij ondermijnen je ware aard. Onderzoek en manifesteer je eigen unieke creativiteit. Je hebt iets unieks te delen met de wereld. Deel het met plezier. Weet wie je bent, eis je Goddelijke geboorterecht op en laat je Innerlijke Zon in de fysieke wereld schijnen. Optimisme en Vreugde zijn de meest positieve en heilzame kwaliteiten van het leven die je maar kunt bedenken, en zij zijn HEEL besmettelijk!

* 9:4:9 Houd je vast aan de uiterlijke zekerheid die de fysieke wereld je biedt, zoals je maandelijkse inkomen, je verzekeringen, in plaats van aan je Ware Zelf en aan de wetenschap dat alle fysieke dingen van tijdelijke aard zijn? Ben je op zoek naar een tijdelijk fysiek thuis om je veilig te voelen in plaats van naar je ware thuis in de Geest dat eeuwig is? Laat alles los wat je bang bent te verliezen! Je kunt niets verliezen want je hebt nooit iets bezeten. Je bent altijd al ALLES geweest en je zult dat ook altijd zijn!

* 9:5:9 Laat je niet afleiden van je Ware Spirituele Zelf door externe negatieve invloeden, zoals de massamedia die je onophoudelijk bombarderen met alle mogelijke dingen van vergankelijke aard. Verhef jezelf boven de lagere, schadelijke frequenties van diegenen die je proberen gevangen te houden in hun controlesysteem of “matrix”. Weet dat het je Goddelijke Geboorterecht is om vrij te zijn!

* 9:6:9 Laat elke vorm van fanatisme en blind geloof los. Handel met verantwoordelijkheid en dien alleen de goddelijke Geest in jezelf. Houd je echt van jezelf? Want alleen als je je werkelijk vrij voelt om jezelf te dienen en van jezelf te houden, kun je anderen dienen en van anderen houden! Kijk in de spiegel, kijk in je ogen en zeg tegen jezelf: “Ik ben een Goddelijk Wezen” een ware dienaar van het Goddelijke Plan. Ik geef mij over aan Onvoorwaardelijke Liefde, en zal dienovereenkomstig denken, spreken en handelen!”

* 9:7:9 Ben je bang om voorbij de fysieke wereld te kijken? Ben je je ervan bewust dat je een fysieke vorm hebt aangenomen en dat je lichaam de tempel is van je Ziel, de Goddelijke Vonk die je in werkelijkheid bent? Verzorg je lichaam net zoals je het huis verzorgt waarin je woont, eet niet teveel en niet te weinig. Zoek het pad in het midden door de waarheid te leven dat je een Oneindig Goddelijk Wezen bent, een vertegenwoordiger van onze Moeder/Vader God, op een ontdekkingsreis in een vergankelijk universum. Niets buiten jezelf is blijvend, alles is voortdurend in beweging en soms komen fysieke veranderingen als een verassing. Zoek dus niet buiten jezelf naar de waarheid, want er is maar één waarheid en die ligt diep verborgen in je Zelf!

* 9:8:9 Probeer je macht en controle over anderen te hebben? Ben je in staat om in jezelf te bestaan zonder de behoefte om jezelf te voeden met de energie van iemand anders? Respecteer je anderen zoals je jezelf respecteert? Onthoud wat Jezus ooit zei: “Doe aan anderen zoals jij wilt dat anderen aan jou doen!”

* 9:9:9 Ben je bereid om ALLES los te laten wat jou niet langer dient? Ben je bereid om in het nieuwe te stappen zonder enige last van het verleden? Kies je ervoor om ONVOORWAARDELIJKE UNIVERSELE LIEFDE te omarmen en te LEVEN? Als je dat doet zal een transformatie naar een nieuwe realiteit van liefde, vrede en vreugde de beloning zijn van al het harde werk dat je in het verleden hebt gedaan. Een lange cyclus in een driedimensionale wereld met al haar beperkingen zal eindigen en een nieuwe wereld van vrijheid, vreugde, vrede en harmonie zal worden geboren! LAAT ER LICHT ZIJN!

Andere portalen om oude energiepatronen los te laten kunnen net zo effectief zijn, bijvoorbeeld de 2e, 11e en 20e februari, die het 2:2:9 portaal vormen, of de 3e, 12e en 21e maart, die de 3:3:9 poort vormen. Zodra je ergens in dit jaar vernieuwing op je deur hoort kloppen, open die deur dan en verzet je niet. Laat de energieën van elk portaal gewoon hun werk doen, want dat is de beste en kortste manier om oude patronen los te laten, te transformeren, en om uiteindelijk herboren te worden.

Weerstand
We zouden onszelf kunnen voorhouden dat alles gedurende deze tijden van grote verandering en transformatie rustig en soepel zal verlopen. Ik verzeker je, dat zal niet zo zijn! Er zijn nog steeds veel krachten op de planeet die hun geplande totale wereldheerschappij en onderwerping van alle levensvormen niet zullen opgeven. Met name de 9-trilling van loslaten, transformatie en vernieuwing zal nog veel meer angst en woede opwekken bij diegenen die niet hun perceptie wensen te verruimen naar een grotere realiteit dan de wereld waaraan zij zo gewend zijn geraakt. Zij zullen niet opgeven wat zij op dit moment beschouwen als hun enige veilige realiteit. Zij zullen uiteindelijk hun eigen realiteit hebben. Desalniettemin zal de verschuiving die de komende tijd op Aarde plaatsvindt voor velen een pijnlijke zijn omdat de krachten van angst en woede zullen proberen zoveel mogelijk mensen in hun realiteit vast te houden.

Daarom is het zo belangrijk om je te concentreren op je innerlijke Licht, want het zal je enige gids zijn die je een uitweg zal tonen in het labyrint dat is gecreëerd door de donkere krachten. Weet wie je bent, twijfel nooit aan je ware identiteit, toon liefde en compassie voor alles en iedereen. Onvoorwaardelijke Liefde en Vergeving en het Licht dat zij van binnenuit de wereld in brengt, is de enige sleutel tot het verheffen van je individuele frequentie boven de schadelijke en beperkende energieën van een driedimensionale matrix die uitsluitend is gebaseerd op angst. Angst is de enige emotie die in staat is om Liefde te ondermijnen. Angst leidt tot woede en woede leidt tot haat. Uiteindelijk zou je in een realiteit terechtkomen waar het licht der waarheid heel moeilijk te vinden is.

Het Proces van Schoonmaken
Ofschoon de nabije toekomst somber lijkt, krijgen wij alle hulp die we nodig hebben. Het enige dat we hoeven te doen is kiezen in welke wereld we willen leven. Als je visie een wereld is van liefde, vreugde, vrede en harmonie, houd die visie dan vast en laat je niet van die visie afleiden door welke op angst gebaseerde emotie dan ook die je vertrouwen en geloof dat deze visie werkelijkheid wordt ondermijnen. Angst is de ultieme illusie want in werkelijkheid is er niets om bang voor te zijn. Alleen wanneer je ervoor kiest om bang te zijn, zal het een deel worden van de realiteit die je creëert. Onthoud dat alsjeblieft.

Op 2 september 2007 zal de planeet Saturnus het teken Maagd binnengaan en daarin blijven tot juli 2010. Dit is een heel belangrijk gegeven omdat Maagd het teken is dat zuiverheid eist en gewoonlijk zuivert wat niet zuiver is. Vanuit esoterisch oogpunt zullen diegenen die ascensie en bevrijding nastreven, de wind in de rug voelen door de invloed van de Maagd-energie. Saturnus is een vaak verkeerd begrepen planeet. Omdat Saturnus de energieën focust op bepaalde zaken, afhankelijk van zijn positie in een constellatie, wordt hij vanuit het oogpunt van het ego beschouwd als de planeet van beperking. Echter, vanuit het gezichtspunt van de ziel geeft Saturnus alleen maar aan welke lessen nog moeten worden geleerd, versterkend en accentuerend wat wij vaak niet willen zien of op de lange baan willen schuiven. De komende drie jaar zal Saturnus ons eraan herinneren dat we voor onszelf en voor het milieu moeten zorgen. In Maagd zal hij ons er ook aan herinneren dat wij Spirituele Wezens zijn en dat wij uiteindelijk de illusies van ons ego moeten loslaten opdat wij onszelf bevrijden van het kruis van tijd en ruimte en ascenderen naar een hogere staat van zijn, dichter bij wie wij werkelijk zijn.

We kunnen dus een INTENSE schoonmaak verwachten, zowel op de innerlijke als uiterlijke bestaansniveaus. Dat kan voor nog meer innerlijk conflict zorgen met onszelf en met anderen, en voor een nog intensiever schoonmaakproces voor de planeet. ALLES wat niet zuiver is zal naar de oppervlakte komen en velen van ons zullen moeite hebben geconfronteerd te worden met de gevolgen van wat we in het verleden hebben gecreëerd. Het zal geen gemakkelijke tijd worden. De komende jaren zullen niet zo gemakkelijk en comfortabel zijn, maar juist heel veeleisend voor ons allemaal en we zullen worden gedwongen om meer verantwoordelijkheid te tonen voor onszelf, voor anderen en voor de planeet. Het zal een tijd worden van veel beproevingen maar ook een tijd van innerlijke groei. Wij hebben allemaal onze moeilijke momenten gehad gedurende de laatste 10, 15 jaar en wij zijn er allemaal sterker en wijzer door geworden dan we ooit zijn geweest. Zo zal ook het sluitstuk zijn van een laatste transformatie die voor ons ligt.

De Celestijnse Belofte
In 1991 werd er een boek gepubliceerd genaamd “The Celestine Prophecy”, geschreven door James Redfield. Als je dit boek nog niet hebt gelezen raad ik je aan om dat nu te doen. Als je het jaren geleden hebt gelezen, lees het dan opnieuw. Als je het recentelijk hebt gelezen zul je waarschijnlijk veel van wat er in het boek wordt beschreven in het leven van alledag herkennen aangezien we veel dichter bij het grote transformatieproces zijn dan 15 jaar geleden. In ieder geval is dit boek van onschatbare ware voor diegenen die proberen de 9 evolutiestappen te begrijpen, de 9 sleutel-inzichten tot het leven, en wat het grote transformatieproces dat ons te wachten staat, betekent.

NOOT: Op 18 februari 2007 organiseert Ditrianum de eerste van drie eendaagse bijeenkomsten, geïnspireerd door de Arcturiërs, om de 9-trilling te helpen opbouwen die zijn hoogtepunt bereikt tijdens het 9:9:9-portaal op 9 september 2007. Meer informatie over deze bijeenkomsten vind je hier.
Copyright © 2007 Frank Hoogerbeets Deze informatie mag alleen in z'n geheel en ongewijzigd worden gekopieerd en verspreid, inclusief deze copyright-vermelding.
Opmerkelijk detail:
2007 kende maar liefst 4 aardbevingen van 8+ :)

En later voor Ditrianum
https://www.wanttoknow.nl(...)arde-en-de-mensheid/
  Eindredactie Sport / Forummod dinsdag 7 februari 2023 @ 13:26:45 #15
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207892844
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 11:57 schreef Frutsel het volgende:

[..]
In 2007 schreef hij nog voor Niburu enzo :)
[..]
Opmerkelijk detail:
2007 kende maar liefst 4 aardbevingen van 8+ :)

En later voor Ditrianum
https://www.wanttoknow.nl(...)arde-en-de-mensheid/
Allemachtig. Maar dit is allemaal niet best, want dan hebben we over twee jaar dus wéér een jaar met een 9-trilling, kut :o
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  dinsdag 7 februari 2023 @ 13:33:31 #16
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_207892893
quote:
84s.gif Op dinsdag 7 februari 2023 08:37 schreef Starhopper het volgende:
En daar is de volgende. De kans dat er rond 8 februari ergens op de wereld een M6 aardbeving is, is sowieso wel aanwezig :')

[ twitter ]
Het is vast wel mogelijk dat getijdewerking van de maan het laatste zetje kan geven om een aardbeving op gang te helpen, maar dan moet er op dat moment wel iets op springen staan. Dan nog blijft het lastig te voorspellen.
pi_207893007
Lijkt mij echt zo'n persoon die het niet kan voorkomen om constant in confirmation bias te trappen. Een soort van blinde vlek die ervoor zorgt dat hij constant verbanden ziet die er niet zijn of op toeval berusten maar dankzij de blinde vlek er telkens met boter en suiker intuint en er theoriën omheen bedenkt waarbij niets onmogelijk is. Geen grenzen en niet voldoende twijfel en zelfreflectie. Zo'n toevallige voltreffer als nu gaat dit alleen maar erger maken.

Ogenschijnlijk zit er wel ergens een bepaalde intelligentie en enorme werkethiek in hem wat hij helaas niet nuttig inzet dankzij wat ik hierboven heb omschreven. In een ander leven had hij wellicht een verdienstelijke wetenschapper kunnen zijn.

[ Bericht 13% gewijzigd door Ronald-Koeman op 07-02-2023 13:53:06 ]
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
pi_207900323
Ik heb uit interesse van deze lijst de maanstanden bekeken van aardbevingen van 7.0 en hoger.
https://en.wikipedia.org/wiki/Lists_of_earthquakes

43 aardbevingen

5 aardbevingen op de dag van de Volle Maan
2 aardbevingen op de dag van het Eerste Kwartier
0 aardbevingen op de dag van de Nieuwe Maan
0 aardbevingen op de dag van het Laatste Kwartier
= 7 op belangrijke maandagen zelf

16 aardbevingen tussen Nieuwe Maan en Eerste kwartier; 1 op 1 dag na Nieuwe Maan en 2 op 1 dag voor Eerste Kwartier
5 aardbevingen tussen Eerste kwartier en Volle Maan; 3 aardbevingen op 1 dag na Eerste Kwartier en 1 op 1 dag voor Volle Maan.
7 aardbevingen tussen Volle Maan en Laatste kwartier; 2 op 1 dag na Volle Maan
8 aardbevingen tussen Laatste kwartier en Nieuwe Maan; 2 op 1 dag na Laatste Kwartier en 1 op 1 dag voor Nieuwe Maan
= 36 aardbevingen tussen de belangrijke maandagen.

Op risico:
1. Tijdens en 1 dag na de Volle Maan: 7 aardbevingen in 2 dagen
2. Tussen Nieuwe Maan en 1 dag na het Eerste Kwartier: 20 aardbevingen in 8 dagen
3/4.Tussen 1 dag na Volle Maan en 1 dag na Laatste Kwartier: 7 aardbevingen in 7 dagen
3/4. Tussen 1 dag na Laatste Kwartier en 1 dag na Nieuwe Maan: 7 aardbevingen in 7 dagen
5. Tussen 1 dag na Eerste kwartier en Volle Maan: 2 aardbevingen in 7 dagen

Veel aardbevingen (8) vinden plaats op 1 dag na een maandag, vandaar de periodes. Plus ik weet niet of Wikipedia rekening heeft gehouden met het tijdverschil en ik ben te lui om het op te zoeken.
pi_207937122
In welke bladen heeft deze Putlerversteher eigenlijk al gepubliceerd?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator woensdag 1 maart 2023 @ 17:03:35 #22
8781 crew  Frutsel
  Moderator vrijdag 11 augustus 2023 @ 14:29:03 #23
8781 crew  Frutsel
  Moderator dinsdag 3 oktober 2023 @ 10:04:13 #24
8781 crew  Frutsel
pi_210820576


quote:
Will a large earthquake hit Pakistan?

A Dutch researcher, who had predicted the devastating earthquakes that hit Turkiye and Syria earlier this year, has now made a bold prediction that a quake could originate near Pakistan.

Frank Hoogerbeets, a researcher at the Solar System Geometry Survey (SSGEOS), said atmospheric fluctuations were reported in parts of and near Pakistan. He said this was an "indicator of an upcoming stronger tremor".

"On September 30, we recorded atmospheric fluctuations that included parts of and near Pakistan. This is correct. It can be an indicator of an upcoming stronger tremor (as was the case with Morocco). But we cannot say with certainty that it will happen," the scientist, who is renowned for his earthquake predictions based on celestial alignments, wrote on X.

What has to be kept in mind is that many experts in the field of seismology consider Hoogerbeets a "pseudoscientist", saying he promotes a false view of how earthquakes are predicted.

The latest post by Hoogerbeets triggered speculation on social media about a possible earthquake in Pakistan.

It also sparked concerns among the people as Hoogerbeets had accurately predicted the twin earthquakes in Turkiye and Syria, which claimed over 50,000 lives earlier this year.

Pakistan, being one of the most seismically active countries in the world, crossed by several major faults, is no stranger to earthquakes. The SSGEOS has reported an unusual increase in electric charge fluctuations along the fault lines in Balochistan's Chaman area, suggesting a potential for a powerful earthquake. However, the exact timing and location of such events remain unpredictable.

Amid the chatter on social media, Hoogerbeets, however, dismissed rumours of a "big earthquake". He said while there can be indicators, "there is no certainty that it will happen".

"Often when we say that there is the possibility of a stronger earthquake, rumours appear that 'there will be a big earthquake'. These rumours are false! There can be indicators, yes. But there is no certainty that it will happen," Hoogerbeets tweeted.

It is important to note that while Hoogerbeets' predictions have garnered considerable attention, the science of earthquake prediction is still developing.

Most earthquakes occur without any warning, and no scientific organisation, including the US Geological Survey, has ever predicted a major earthquake. While Hoogerbeets' predictions are intriguing, they should not be taken as official earthquake forecasts.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')