U vraagt, wij draaienquote:
Dat denk ik ook steeds. Hij gaat mega veel stemmen krijgen, let maar opquote:Op maandag 6 februari 2023 20:03 schreef Stargazing het volgende:
[..]
laat ze maar doen. Wacht tot Jason straks met de pot naar huis gaat, het lachen zal hen snel vergaan. Ze maken hem alleen maar sterker
Trui van ChaCha aan?quote:
quote:Op maandag 6 februari 2023 20:04 schreef Kayro het volgende:
Jaqc. Met levenservaring wil graag met respect behandeld worden..
ik trek deze shit zo slecht😵💫😵💫😵💫
Chayron model opvoeder😶🌫️😏😒😒
2 uur!!!!!quote:Op maandag 6 februari 2023 20:05 schreef basicsaint het volgende:
Als Jason dit nog 2 weken volhoudt, heeft ie voor mij al gewonnen.
Gaat hij niet doen. Jason mag dan wel de jongste zijn qua leeftijd, mentaal is hij het meest volwassen van iedereen daar in het huisquote:Op maandag 6 februari 2023 20:05 schreef Angel79 het volgende:
Sorry maar dit kan echt niet, met zn allen op 1 persoon kritiek hebben. Mag Jason nu dalijk ook over iedereen wat zeggen?
+100quote:Op maandag 6 februari 2023 20:06 schreef Monique___ het volgende:
of jason een normaal gesprek kan voeren met een volwassene?
Nou ik vind dat iedereen in dat huis heel veeel kan leren van jason, hoe hij mensen te woord staat.. hoe respectvol, eerlijk die jongen is!
veel van de groep denken zo, helaasquote:Op maandag 6 februari 2023 20:03 schreef Thaidg het volgende:
Waarom spreekt niemand jacline en Rob tegen? Zijn ze allemaal zo bang of meelopers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |