abonnement Unibet Coolblue
  Trouwste user 2022 maandag 6 februari 2023 @ 18:19:22 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_207882035
Jorrel Hato (Rotterdam, 7 maart 2006) is een Nederlands voetballer die als centrale verdediger voor Jong Ajax speelt. In 2023 debuteerde hij in de hoofdmacht van Ajax.



Jeugd
Hato begon te voetballen bij amateurclub IJVV De Zwervers uit Rotterdam waar hij op 9 jarige leeftijd werd gescout door Sparta Rotterdam.

Ajax
In de zomer van 2018 maakte Hato de overstap vanuit de jeugd van Sparta Rotterdam naar de jeugd van Ajax. In het begin van 2022 tekende Hato zijn eerste profcontract van 2 jaar dat op 1 juli 2022 in ging. Op 4 november 2022 speelde Hato zijn eerste minuten voor Jong Ajax in de Eerste divisie. In de uitwedstrijd tegen FC Dordrecht kwam hij in 46e minuut in het veld voor Tristan Gooijer.

Hato maakte op 11 januari 2023 in de met 0-2 gewonnen uitwedstijd tegen FC Den Bosch in de strijd om de KNVB Beker zijn debuut in het eerste elftal van Ajax. In de 85e minuut kwam hij in het veld voor Owen Wijndal. Hato was op dat moment met 16 jaar en 10 maanden de op drie na jongste debutant voor Ajax ooit.

Op 5 februari maakte Hato zijn Eredivisie debuut. In de met 0-5 gewonnen uitwedstrijd tegen SC Cambuur viel hij in de 73e minuut in voor Owen Wijndal. Hato was op het moment van invallen met 16 jaar en 335 dagen op Clarence Seedorf en Ryan Gravenberch na, de jongste debutant voor Ajax in een Eredivsiewedstrijd.



John Heitinga liet zondag tegen SC Cambuur de zestienjarige Jorrel Hato debuteren. Het moet werken als motivatie voor de andere talenten in Amsterdam, verklaart de trainer van Ajax.

Hato maakte in de slotfase zijn officiële debuut voor Ajax. "Het is een jongen met heel veel potentie", verklaart Heitinga op de persconferentie na de 0-5 zege. "Het is niet voor niks dat we hem laten spelen, we hebben heel veel vertrouwen in zijn ontwikkeling. Maar dit moet ook werken als motivatie. Niet alleen voor Jorrel, ook voor de jongens die in de jeugdopleiding spelen en bij Jong Ajax."

Ook Youri Regeer en Kian Fitz-Jim kregen in Leeuwarden speelminuten van Heitinga. "Ik was zelf zeventien toen ik debuteerde in Ajax 1. Het is belangrijk dat talenten eraan mogen ruiken en een extra stapje gaan zetten", legt de opvolger van Alfred Schreuder uit. "Het zit in het DNA van deze club dat jongens vanuit de eigen opleiding doorstromen. Kijk naar mijn eigen lichting, met jongens als Nigel de Jong, Wesley Sneijder, Rafael van der Vaart en Maarten Stekelenburg. Dit is waar Ajax voor staat."

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207882590
Wat was hij denkende toen hij zijn kledingkast open trok?
U MAD?
pi_207886404
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
Wat was hij denkende toen hij zijn kledingkast open trok?
"lekker shirtje van 200 euro aantrekken broer"
Waardeloos in COR.
Als een topic je niet bevalt blijf dan lekker weg.
Wat een kansloze figuur ben je toch. Laat hem met rust. Moeilijk is het niet
pi_207886470
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
"lekker shirtje van 200 euro aantrekken broer"
Met zo’n instelling gaat zo’n jongen dus nooit slagen. Ja bij Telstar.
U MAD?
  Trouwste user 2022 woensdag 8 februari 2023 @ 11:14:36 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_207904611
'Jorrel Hato kijkt met een goed gevoel terug op de afgelopen maanden.'

De zestienjarige verdediger wist eind vorig jaar een vaste kracht te worden in de verdediging van Jong Ajax, en maakte afgelopen zondag zelfs zijn Eredivisie-debuut voor Ajax 1. Voetbalzone-verslaggever Labib Bitchou sprak Hato na afloop van Jong Ajax - PEC Zwolle (0-0) over de afgelopen periode en de toekomst.

Hato mocht zondag tegen SC Cambuur in de 73ste minuut invallen. Hij kwam in het veld voor Owen Wijndal en werd met zestien jaar en 335 dagen de op twee na jongste Eredivisie-debutant in het shirt van Ajax. Alleen Clarence Seedorf en Ryan Gravenberch waren jonger ten tijde van hun debuut op het hoogste niveau. In januari maakte Hato al zijn officiële debuut voor Ajax 1 in de TOTO KNVB Beker, tegen FC Den Bosch (0-2 winst).
"Dit was een hele mooie periode", blikt Hato terug. Op de vraag welke herinnering het mooiste was, reageert hij vastbesloten. "M'n Eredivisie-debuut. Ik zag het eigenlijk niet echt aankomen. Ik moest eerst warmlopen, en toen ging ik weer zitten. Daarna hoorde ik dat ik weer moest warmlopen, en dacht ik oh, het kan zomaar zijn dat ik erin kom. Twee minuten later werd ik al geroepen om erin te komen. Ik heb denk ik ook wel een prima twintig minuten gespeeld. Dus het was een hele mooie dag voor mij."

Hato, die tot dusver één keer voor Nederland Onder 17 uitkwam, hoopt de komende periode vooral minuten te blijven maken bij Jong Ajax. "Als ik weer een keer de kans krijgt bij Ajax 1, wil ik mezelf gewoon weer laten zien. Ik denk dat Heitinga wel weet wat de jongens van Jong Ajax kunnen, dus misschien liggen er wel meer kansen." Op de lange termijn heeft Hato als belangrijkste doel om het eerste van Ajax te halen. "En dan kijk ik verder. Vroeger was wel m'n droomclub Barcelona, maar nu focus ik me gewoon op Jong Ajax, en daarna Ajax 1. En wie weet dan ooit naar Barcelona."

Bron: voetbalzone

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_207904635
weer zo'n dwerg achterin
Gino ♥
pi_207904706
Weer z’n gehypt spelertje van Ajaxs
pi_207904928
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 21:40 schreef Doug-Heffernan het volgende:

[..]
"lekker shirtje van 200 euro aantrekken broer"
Niet overdrijven, 195 euro.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 11 februari 2023 @ 12:15:00 #9
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_207948288
Gister tegen FC Den Bosch zijn eerste goal in het betaalde voetbal gemaakt. _O_
pi_207973848
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2023 12:15 schreef maxi-mus het volgende:
Gister tegen FC Den Bosch zijn eerste goal in het betaalde voetbal gemaakt. _O_
Krijgt hij nu een stickertje van de juf
pi_207973949
quote:
werd gescout door Sparta Rotterdam.
De club van Rotterdam.
pi_207974207
Haten op Hato _O_
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_207976789
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
Wat was hij denkende toen hij zijn kledingkast open trok?
Ben benieuwd welke geweldige kleding jij droeg als 16 jarige puber. Ik gok een australian met lonsdale trui.
pi_207977409
quote:
1s.gif Op maandag 13 februari 2023 09:35 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Ben benieuwd welke geweldige kleding jij droeg als 16 jarige puber. Ik gok een australian met lonsdale trui.
Niks. Ik lag vooral naaks bij smatjes in bed.
U MAD?
pi_207977475
Nog 5 wedstrijden in Ajax 1 en hij wordt opgeroepen voor het Nederlands elftal :P
  Trouwste user 2022 maandag 13 februari 2023 @ 11:07:15 #17
7889 tong80
Spleenheup
pi_207977965
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 10:27 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
Nog 5 wedstrijden in Ajax 1 en hij wordt opgeroepen voor het Nederlands elftal :P
Dat is later dan Xavi Simons.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 maandag 13 februari 2023 @ 11:07:48 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_207977973
quote:
0s.gif Op maandag 13 februari 2023 10:22 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Niks. Ik lag vooral naaks bij smatjes in bed.
Je bent nog serieus ook.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Trouwste user 2022 zaterdag 4 maart 2023 @ 21:46:55 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_208242824
Heitinga durft aanstormend Ajax-talent in te zetten: 'Leeftijd is maar een getalletje.'

John Heitinga is blij met Ajax-talent Jorrel Hato. De zestienjarige verdediger klopt nadrukkelijk op de deur in Amsterdam. In het KNVB Beker-duel met De Graafschap (0-3) maakte Hato zijn basisdebuut voor Ajax.
"Het is een slimme speler", laat Heitinga optekenen door Ajax Life. "Een jongen die in evenwicht is. Hij kan ook als linker centrale verdediger uit de voeten. Misschien is dat nog wel zijn beste positie, maar spelen als back ligt hem ook."

"Jorrel is een jongen die constant met zijn ontwikkeling bezig is. Als je ziet hoe hij zich beweegt op het trainingsveld en in de kleedkamer...", vervolgt een positieve Heitinga. "Hij wil constant leren en beschikt over goede zelfreflectie."

De achterhoede van Ajax is niet heel breed bezet, dus de opmars van Hato komt op een gewenst moment. Heitinga durft zijn pupil dan ook gewoon in te zetten. "Ik heb in het verleden ook gewerkt met Timber en De Ligt", wordt de coach geciteerd door het Algemeen Dagblad. "Dit is ook zo'n jongen die zich niet snel gek laat maken. Leeftijd is maar een getalletje, hè."

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')