Ja hij heb zich niet geliefd gemaaktquote:Op maandag 6 februari 2023 18:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan zou chay er misschien nog niets aan hebben ook als ze nu met ze allen hem niet gaan nomineren dan is het zeker weg gegooid geld
Mja ok, ik heb het anders gehoordquote:Op maandag 6 februari 2023 18:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
N
[..]
Nee dat kon niet hij zei stel dat ik vrijstelling kon kopen
ja die heeft ze niet toch heb ik vernomenquote:
oja daar heb je gelijk inquote:Op maandag 6 februari 2023 18:32 schreef Krambo het volgende:
[..]
Huh? Ze kunnen hem nu toch sowieso niet meer nomineren?
quote:Op maandag 6 februari 2023 18:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry voor mijn onzin, maar ik moet excuses aanbieden voor het zo emotioneel meeleven bv, en van vorige week wat ik allemaal zei over Danny
oké Mich is geen pestkop, umm ja hij speelt gewoon het spel, sportersmentaliteit is dat, begrijpen jullie
kreeg je een dm ofzoquote:Op maandag 6 februari 2023 18:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
sorry voor mijn onzin, maar ik moet excuses aanbieden voor het zo emotioneel meeleven bv, en van vorige week wat ik allemaal zei over Danny
oké Mich is geen pestkop, umm ja hij speelt gewoon het spel, sportersmentaliteit is dat, begrijpen jullie
je hoeft je niet te verontschuldigen... is toch gewoon een gesprekje tussen Cossers ?quote:Op maandag 6 februari 2023 18:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
die is op iedereen boos toch hahaquote:
bart hapt nog watquote:Op maandag 6 februari 2023 18:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
De koe is op
pan Vlees ging rap de snavels in
genotquote:Op maandag 6 februari 2023 18:38 schreef Ptr67 het volgende:
... ergens in maart...
Ja proficiat beste xxx; hier heb je de grote cheque voor 1 euro... wow PROFICIAT om winnaar te zijn van Big Brother 2023 !!!!
Hoe voel je je nu ?
Tja eugh... eugh eigenlijk slecht want kan geen trein naar huis betalen
quote:Op maandag 6 februari 2023 18:38 schreef Ptr67 het volgende:
... ergens in maart...
Ja proficiat beste xxx; hier heb je de grote cheque voor 1 euro... wow PROFICIAT om winnaar te zijn van Big Brother 2023 !!!!
Hoe voel je je nu ?
Tja eugh... eugh eigenlijk slecht want kan geen trein naar huis betalen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |