rob zat in dat gesprek ook te vertellen dat het niet oke was om dit te doen.. kwam toen ook met het douche verhaal etc net vroeg ook iemand aan hem of hij echt had willen drukken.. (verbaasd)quote:Op maandag 6 februari 2023 19:07 schreef marky het volgende:
[..]
Bart en Jason en Ias zeggen nergens voor gedrukt te hebben.
Je word toch opgerorpen...als jr na de datum van begin bb opgeroepen word ben je dus een invaller... ze gaan voor de een geen andere regels doen dan voor de anderquote:Op maandag 6 februari 2023 19:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar zij beweerd dus dat ze net zo lang van huis is als de eerste groep. Dat kunnen die andere ook niet weten. Wat ik nog veel vreemder vind is dat Bart, Rob en Chiara inmiddels weten dat ze via het vraagteken ook al wat van huis heeft gehad. Maar das dan blijkbaar bij Jaq geen probleem en bij andere wel.
haar is in de cos bedachtquote:Op maandag 6 februari 2023 19:05 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja dat vind ik ook wel een 'dingetje' ze heeft al die [b]honden[/b]schaamharen en dan nu een brief van thuis.
maar ja.. ze zei zelf al vanmiddag voor zichzelf te spelen
😂 En 🤮quote:Op maandag 6 februari 2023 19:07 schreef Monique___ het volgende:
pfff sjairon voelt in zijn kleine teentje die onvoorwaardelijke liefde![]()
die mag hij zaterdag thuis weer gaan voelenedit: volgende week zaterdag want.. 5000 uit de pot om zich 1 week te saven
Vanmiddag zei chiara dat het hondharen warenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
haar is in de cos bedacht
dr is een een capje gemaakt
leek iets van een steen /glinster
toen ruiken voelen
.. Jac heeft daar een vaag spel van gemaakt
ik weet het.. ik maakte dat grapje zelf toen ze het kreeg.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
toen ruiken voelen
dat wisten we toch al toen ze het kreeg. was al vrij snel duidelijkquote:Op maandag 6 februari 2023 19:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Vanmiddag zei chiara dat het hondharen waren
Ik geloof niks van die hondenharen echt 0%... daar ga je niet om jankenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
toen ruiken voelen
ja is vaker in de live gezegd inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2023 19:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ge weet nooit die is daar toe bekwaam, in haar filmpje zei ze toch dat ze haar hond meer ging missen dan haar man.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik geloof niks van die hondenharen echt 0%... daar ga je niet om janken
Ook niet voor een item van thuis...
Ik ben een sentiment muts die heel veel om der beestjes en waarde hecht en persoonlijke dingetjed... maar dan ga ik niet janken...
ja dat gegiechel op de bank ..met chiaraquote:Op maandag 6 februari 2023 19:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
ze jankte ook niet ze lag dubbel van het lachen om de grap die ze erom bedacht hadquote:Op maandag 6 februari 2023 19:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik geloof niks van die hondenharen echt 0%... daar ga je niet om janken
Ook niet voor een item van thuis...
Ik ben een sentiment muts die heel veel om der beestjes en waarde hecht en persoonlijke dingetjed... maar dan ga ik niet janken...
quote:Op maandag 6 februari 2023 19:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ik weet het.. ik maakte dat grapje zelf toen ze het kreeg.
neeehee was flesje hont haar waar ze aan zat te snuivenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ja dat gegiechel op de bank ..met chiara
oh fluisterde jac hondehaaar
hihihi
moet echt ergens een cap zijn /filmpje
was iets met een steen/ring/
mooie taak voor de fok detectives![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |