abonnement Unibet Coolblue
pi_207882983
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:09 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Van wat ik gelezen heb houdt deze Frank er een controversiële manier van wetenschap erop na. Veel tegenstanders, maar ook zeker wel voorstanders.

Zijn vakgebied is echter geen gegronde bodem om ook daadwerkelijk op te anticiperen.
mocht vannacht zijn voorspelling van een 9.5+ aardbeving uitkomen, dan is die hele regio fubar. Dan zouden we deze hier nog zo'n beetje kunnen voelen. Ik verwacht het echter niet
For every fact, there is an equal and opposite opinion.
Twitch.tv/bensel15
pi_207883026
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:13 schreef Bensel het volgende:

[..]
mocht vannacht zijn voorspelling van een 9.5+ aardbeving uitkomen, dan is die hele regio fubar. Dan zouden we deze hier nog zo'n beetje kunnen voelen. Ik verwacht het echter niet
Heb je een linkje naar zijn voorspelling?
  maandag 6 februari 2023 @ 19:17:58 #103
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_207883071
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:12 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
edit: nee
Dan waren ze wel tussen het puin achtergelaten.
En stond er niet een vrouw bij te huilen. Laten we dus vooral niet weer zo’n discussie gaan voeren.

En voor ouderen wordt doorgaans goed gezorgd door de familie.

Maar ik vermoed dat dit een hele treurige situatie is, met te weinig warme dekens en dat dan toch keuzes gemaakt worden.

Ik vermoed dat in zo’n situatie hier ook kinderen en gezonde mensen dan voor gaan.
Het recht van de sterkste, triest maar waar.

[ Bericht 5% gewijzigd door Frutsel op 06-02-2023 19:34:57 ]
Wie dit leest is een lezer van dit
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 6 februari 2023 @ 19:18:51 #104
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207883088
quote:
Wel typisch Telegraaf om hier nota bene een artikel aan te wijden. Jezus.

Voortaan ook een bericht op de Telegraaf over élke waus die een megatsunami en enorme aardbeving en buitenaardse aanval voorspelt?
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207883169
quote:
9s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wel typisch Telegraaf om hier nota bene een artikel aan te wijden. Jezus.

Voortaan ook een bericht op de Telegraaf over élke waus die een megatsunami en enorme aardbeving en buitenaardse aanval voorspelt?
Ik zou iets voorzichtiger zijn met dit soort uitspraken.

Er zijn in het verleden meerdere wetenschappers belachelijk gemaakt om hun bevindingen, waarna ze uiteindelijk toch de basis legden voor nieuwe onderzoeksgebieden.

Jij weet simpelweg ook niet of er elementen zijn in zijn onderzoek die wellicht wel hout snijden.

En je moet nieuwsgierigheid en gedrevenheid, ook al soms misplaatst, niet de grond in trappen imo.
pi_207883189
quote:
9s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:18 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Wel typisch Telegraaf om hier nota bene een artikel aan te wijden. Jezus.

Voortaan ook een bericht op de Telegraaf over élke waus die een megatsunami en enorme aardbeving en buitenaardse aanval voorspelt?
Ik verwacht voor Nederland ook nog wel een 2.5 of hoger in de komende week :!
pi_207883191
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 6 februari 2023 @ 19:24:36 #108
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207883231
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:22 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Ik zou iets voorzichtiger zijn met dit soort uitspraken.

Er zijn in het verleden meerdere wetenschappers belachelijk gemaakt om hun bevindingen, waarna ze uiteindelijk toch de basis legden voor nieuwe onderzoeksgebieden.

Jij weet simpelweg ook niet of er elementen zijn in zijn onderzoek die wellicht wel hout snijden.
Maar het is niet zo dat die kerel heel terughoudend is, nu een keer iets zegt en BAM, direct gelijk heeft he? Hij roept jaar in jaar uit dat we binnenkort een verwoestende aardbeving gaan krijgen (uiteraard in aardbevingsgevoelig gebied), als hij echt goed doorgesnoven heeft spreekt hij ook over een vernietigende tsunami van misschien wel 20 meter hoog. En dat doet hij dan keer op keer op keer op keer op keer en ja, dan heeft hij vanzelf ooit een keer 'gelijk'.

Hele vrachtwagens vol stront tegen de muur gooien en kijken of er iets blijft plakken.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 6 februari 2023 @ 19:25:47 #109
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_207883272
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:22 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Ik zou iets voorzichtiger zijn met dit soort uitspraken.

Er zijn in het verleden meerdere wetenschappers belachelijk gemaakt om hun bevindingen, waarna ze uiteindelijk toch de basis legden voor nieuwe onderzoeksgebieden.

Jij weet simpelweg ook niet of er elementen zijn in zijn onderzoek die wellicht wel hout snijden.

En je moet nieuwsgierigheid en gedrevenheid, ook al soms misplaatst, niet de grond in trappen imo.
Mwah. Iets zegt me dat wel meer wetenschappers zich hiermee bezig houden, en de aardkorst en activiteit in de gaten houden.
En dan zo’n eenling die dit nu ineens roept…
Wie dit leest is een lezer van dit
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 februari 2023 @ 19:26:01 #110
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207883278
quote:
REDDINGSWERKERS VERTROKKEN VANAF EINDHOVEN
Om 19.20 uur is het eerste vliegtuig met daarin de reddingswerkers en de reddingshonden vertrokken naar Turkije.

quote:
MOGELIJK INZETGEBIED VOOR HET NEDERLANDSE USAR-TEAM
Het gebied waar het Nederlandse team waarschijnlijk ingezet gaat worden.
https://www.usar.nl/

[ Bericht 2% gewijzigd door Starhopper op 06-02-2023 19:31:32 ]
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207883283
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar het is niet zo dat die kerel heel terughoudend is, nu een keer iets zegt en BAM, direct gelijk heeft he? Hij roept jaar in jaar uit dat we binnenkort een verwoestende aardbeving gaan krijgen (uiteraard in aardbevingsgevoelig gebied), als hij echt goed doorgesnoven heeft spreekt hij ook over een vernietigende tsunami van misschien wel 20 meter hoog. En dat doet hij dan keer op keer op keer op keer op keer en ja, dan heeft hij vanzelf ooit een keer 'gelijk'.

Hele vrachtwagens vol stront tegen de muur gooien en kijken of er iets blijft plakken.
Het komt niet binnen kennelijk, jammer.

Prima heywoodu, dan ga je lekker verder met gedreven mensen de grond in trappen ^O^
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 6 februari 2023 @ 19:28:12 #112
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207883328
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:26 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Het komt niet binnen kennelijk, jammer.

Prima heywoodu, dan ga je lekker verder met gedreven mensen de grond in trappen ^O^
Mooi, kunnen we het verder tenminste weer over het nieuws hebben, in plaats van over willekeurige glazenbolgokkers ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_207883340
De Jappen zijn al geland in Turkije. Vanuit Nederland zijn ze als het goed is nu in de lucht voor de reddingsoperatie
twitter
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207883356
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:25 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Mwah. Iets zegt me dat wel meer wetenschappers zich hiermee bezig houden, en de aardkorst en activiteit in de gaten houden.
En dan zo’n eenling die dit nu ineens roept…
Hij is niet de enige wetenschapper die een link probeert te leggen tussen gravitatiekrachten van andere hemellichamen en zonnewinden op de aarde en daarbij aardbevingen, waarbij ook vaak afwijkingen zijn in het aards magnetisch veld vlak voordat er een aardbeving plaatsvindt.

Dit laatste is veel interesse in nadat wetenschappers zich begonnen af te vragen hoe het komt dat sommige dieren zich vreemd lijken te gedragen vlak voordat een aardbeving daadwerkelijk plaatsvindt.

Het schijnt dat bepaalde type volgels (die voor hun navigatie vertrouwen op een orgaan afgestemd op het magnetisch veld van de aarde), vlak voor een aardbeving massaal stressgedrag vertonen
pi_207883370
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Mooi, kunnen we het verder tenminste weer over het nieuws hebben, in plaats van over willekeurige glazenbolgokkers ^O^
Ik vind je arrogante houding erg teleurstellend.

Dat wilde ik nog even kwijt voordat jij bepaald dat “we weer verder gaan”
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 6 februari 2023 @ 19:30:36 #116
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_207883373
quote:
10s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:28 schreef Slayage het volgende:
De Jappen zijn al geland in Turkije. Vanuit Nederland zijn ze als het goed is nu in de lucht voor de reddingsoperatie [ twitter ]
Erg triest dat het nodig is, mooi dat het kan, binnen een paar uur met teams vanuit de hele wereld onderweg _O_
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 februari 2023 @ 19:30:58 #117
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207883381
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:24 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Maar het is niet zo dat die kerel heel terughoudend is, nu een keer iets zegt en BAM, direct gelijk heeft he? Hij roept jaar in jaar uit dat we binnenkort een verwoestende aardbeving gaan krijgen (uiteraard in aardbevingsgevoelig gebied), als hij echt goed doorgesnoven heeft spreekt hij ook over een vernietigende tsunami van misschien wel 20 meter hoog. En dat doet hij dan keer op keer op keer op keer op keer en ja, dan heeft hij vanzelf ooit een keer 'gelijk'.

Hele vrachtwagens vol stront tegen de muur gooien en kijken of er iets blijft plakken.
En het gaat om 2 dingen. Een filmpje waar hij de halve wereld noemt met datum 4-6 februari EN de tweet van de bekende breuklijn waar regelmatig zware aardbevingen zijn met als tijd sooner or later.

Dit kan ik ook roepen.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Jaap van Dissel-award 2022 maandag 6 februari 2023 @ 19:32:17 #118
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_207883412
Bij deze voorspel ik sooner or later een zware aardbeving bij Alaska.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_207883420
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 18:55 schreef Dusthor92 het volgende:
Als ik sommige reacties elders op internet lees dan krijg ik echt de rillingen over mijn rug. Over dat we geen hulp hoeven te sturen, omdat Allah ze wel zou redden. Dat ze Putin maar om hulp mogen vragen of dat ze eerst Zweden toe moeten laten in de Navo voordat ze hulp krijgen.

Nu schuif ik mijn kijk op immigratie en de Islam niet onder stoelen of banken, maar hoe kun je zo harteloos zijn dit soort teksten gemeend de wereld in te helpen. Hoe weinig empathisch vermogen kan een mens hebben?

Echt onbegrijpelijk.
Allemaal mensen die vroeger zijn gepest door Marokkaanse schoffies en hun mobieltje moesten afgeven. Nu zijn ze bitter en xenofoob. Tragisch, maar zo zijn er vele.
  maandag 6 februari 2023 @ 19:32:50 #120
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_207883430
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:29 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Hij is niet de enige wetenschapper die een link probeert te leggen tussen gravitatiekrachten van andere hemellichamen op de aarde, zonnewinden en lichte afwijkingen in het aarde magnetisch veld vlak voordat er een aardbeving plaatsvindt.

Dit laatste is veel interesse in nadat wetenschappers zich begonnen af te vragen hoe sommige dieren zich vreemd lijken te gedragen vlak voordat een aardbeving daadwerkelijk plaatsvindt.

Het schijnt dat bepaalde type volgels (die voor hun navigatie vertrouwen op een orgaan afgestemd op het magnetisch veld van de aarde), vlak voor een aardbeving massaal stressgedrag vertonen
Ja, misschien omdat ze trillingen en geluiden nog eerder dan de mens voelen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_207883440
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:30 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Erg triest dat het nodig is, mooi dat het kan, binnen een paar uur met teams vanuit de hele wereld onderweg _O_
Ja de laatste jaren zie je dat de internationale samenwerking top is bij dit soort situaties. Mooi om te zien. Gewoon binnen 18 uur na de aardbeving landen is toch best knap.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_207883468
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Allemaal mensen die vroeger zijn gepest door Marokkaanse schoffies en hun mobieltje moesten afgeven. Nu zijn ze bitter en xenofoob. Tragisch, maar zo zijn er vele.
Ja en veel users hier zullen mij ook zo zien

Maar “zelfs ik” kan zonder enige moeite beroep doen op mijn empathisch vermogen en niets liever willen dan dat deze mensen zo snel en goed mogelijk geholpen worden.
pi_207883494
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:32 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, misschien omdat ze trillingen en geluiden nog eerder dan de mens voelen.
Wellicht

Maar bepaalde vogels schijnen dit gedrag dus nog eerder te vertonen dan de meest gevoelige meetapparatuur iets oppikt

Maargoed ik dwaal teveel af nu. Wellicht interessant voor in een ander topic
  maandag 6 februari 2023 @ 19:37:20 #124
438527 MissButterflyy
Fladderend vlindertje
pi_207883558
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:32 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Allemaal mensen die vroeger zijn gepest door Marokkaanse schoffies en hun mobieltje moesten afgeven. Nu zijn ze bitter en xenofoob. Tragisch, maar zo zijn er vele.
Dan kunnen we het ook omdraaien. Moslims die getreiterd worden en daarom radicaliseren en minderwaardig denken over westerlingen.

Is toch ook niet oké?
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_207883580
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 19:34 schreef Dusthor92 het volgende:

[..]
Ja en veel users hier zullen mij ook zo zien

Maar “zelfs ik” kan zonder enige moeite beroep doen op mijn empathisch vermogen en niets liever willen dan dat deze mensen zo snel en goed mogelijk geholpen worden.
Dan heb jij je innerlijke beschaving weten te behouden. Heel goed. Vele niet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')