ze willen allemaal de haartjes mooi hebbenquote:
Martin heeft gewoon de verkeerde afslag naar de toneelschool genomenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:23 schreef woxxel het volgende:
Matin zal niet naar huis gaan.
Hij vertelde een tijdje geleden dat hij kon huilen op commando en deed dat voor.
Ik geloof niks van de neptranen
Ik vind van wel jaquote:Op maandag 6 februari 2023 19:25 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vindt je?? Zo gebruik je een schaar, geen tondeuse..
Doet hij goed danquote:Op maandag 6 februari 2023 19:26 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Isaac doet alles met zoveel zelfvertrouwen dat het lijkt alsof hij alles kan
"Lijkt" zeg je goed idd..En ze trappen er allemaal in.quote:Op maandag 6 februari 2023 19:26 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Isaac doet alles met zoveel zelfvertrouwen dat het lijkt alsof hij alles kan
ze wil zorgen dat er minder geld wordt uitgegevenquote:Op maandag 6 februari 2023 19:36 schreef puzziepie het volgende:
Eunice heeft weer een plan![]()
[ afbeelding ]
Oh jee. Maar dan moet er toch ook nog door de groep over worden gestemd lijkt mij?quote:Op maandag 6 februari 2023 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze wil zorgen dat er minder geld wordt uitgegeven
en denkt het nu via Kenzi er door te krijgen
quote:Op maandag 6 februari 2023 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Oh jee. Maar dan moet er toch ook nog door de groep over worden gestemd lijkt mij?
Daar gaat het al misquote:Op maandag 6 februari 2023 19:38 schreef greysbones het volgende:
Kenzi moet het maar even voorlezen morgen![]()
als Kenzi dat doet is ze mooi gekquote:
Ja precies!!quote:Op maandag 6 februari 2023 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
als Kenzi dat doet is ze mooi gek
dan laat ze zich mooi voor het karretje spannen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |