Daar kan ik enkel volledig mee akkoord gaan maar het geeft mij (ons) een realistisch beeld/beoordeling/assesment van deze persoonlijkheden.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]het enkele feit dat je meedoet met zo'n programma, maakt je wat mij betreft ongeschikt voor een functie, binnen een onderneming waar ik aan het roer sta.
Jaq is 55 ze doet alsof ze heel jeugdig is maar dat is ze niet. Kan al lang niet meer tegen het jeugdig enthousiasme dat er onder de jongere bewoners heerst. Ik geloof dat Chiara vanwege een soort bescherming aan de wat rustigere vastklampt omdat ze zich niet verkeerd op tv wil laten zien omdat ze ook juf is. Ze vergeet alleen haar eigen waarschuwing aan Danny. Ze doet exact het zelfde. Hoe moet je als ouder kijken als en Juf over het wat onzekere meisje Charlotte zo spreekt? Je zou juist van Chiara verwachten dat ze dat beter kon plaatsen.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:21 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Actie vraagt reactie...
In het dagelijks leven kan men elkaar ontwijken ook op een baan
Gedrag van iemand zoals chiara en jaq en dan vind ik chiara net ff puurder dan jaq... reden die vraagteken hou dicht bij uzelf en ze doet er bewust mysteries over...
Chiara staat bewust in bb omdat ze voorkennis heeft ..betwijfelof ze zo ook is in het echte leven... hard ja.. maar dat miet je denk ook zijn als juf...vergeet niet dat je buiten 15 tot 20 kindeen ook 4 x per jaar beslissingen moet maken over rapporten maar dit ook aan ouders miet vertellen die uiteraard hun eigen kind als de este liefste onschuldigste zien..jaq daarin tegen proef ik echt een soort van sarcastische gemene "humor" bewust bij
Dat kan ik me voorstellen. Het interessant voor een scriptie of voor je werk denk ik.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:27 schreef czvt het volgende:
[..]
Daar kan ik enkel volledig mee akkoord gaan maar het geeft mij (ons) een realistisch beeld/beoordeling/assesment van deze persoonlijkheden.
MA is zeker ook nog jong maar dat zit meer op het sociale vlak. Dat merk je aan hoe hij nog bezig is met zijn ex. Maar op zakelijk vlak is hij verder dan Jason die twee HBO opleidingen afbreekt omdat hij het toch niets vindt. Dat is zeker niet erg hij is 20 maar die is nog wat zoekende. Ik denk zeker dat hij zich heel wel bewust is in welk spel hij zit en dat voor zichzelf speelt.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:25 schreef BelLegisch het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, dat MA slimmer is, vind deze nog zeer jong. Jason weet volgens mij goed welk spel hij speelt. Hij hoort volgens mij Chiara uit, door mee te praten met haar.
Nee dat vind ik onzin. Dat zeg je toch ook niet over deelnemers van Lingo. Dit is een wat intenser spelprogramma maar ook niet meer dan dat.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:20 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]het enkele feit dat je meedoet met zo'n programma, maakt je wat mij betreft ongeschikt voor een functie, binnen een onderneming waar ik aan het roer sta.
Als je het loon moet betalen voor deze mensen dan weet je wel beter met welke capaciteiten en mentale gezondheid je rekening mee moet houden om je bedrijf gezond te houden.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:39 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat vind ik onzin. Dat zeg je toch ook niet over deelnemers van Lingo. Dit is een wat intenser spelprogramma maar ook niet meer dan dat.
Dat is appels met peren vergelijken.quote:Op maandag 6 februari 2023 16:39 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dat vind ik onzin. Dat zeg je toch ook niet over deelnemers van Lingo. Dit is een wat intenser spelprogramma maar ook niet meer dan dat.
Waaruit blijkt dat hij op zakelijk vlak verder is dan Jason?quote:Op maandag 6 februari 2023 16:35 schreef marky het volgende:
[..]
MA is zeker ook nog jong maar dat zit meer op het sociale vlak. Dat merk je aan hoe hij nog bezig is met zijn ex. Maar op zakelijk vlak is hij verder dan Jason die twee HBO opleidingen afbreekt omdat hij het toch niets vindt. Dat is zeker niet erg hij is 20 maar die is nog wat zoekende. Ik denk zeker dat hij zich heel wel bewust is in welk spel hij zit en dat voor zichzelf speelt.
Duurt langquote:Op maandag 6 februari 2023 16:43 schreef ledn81 het volgende:
OM 15:05 postte @:kodiak100
"Bewoners jullie mogen even gaan zitten"
Keek net op zijn insta en daar hebben vrienden of familie vandaag nog vrolijk berichten geplaatstquote:Op maandag 6 februari 2023 16:42 schreef TheLuckyman het volgende:
Duurt wel erg lang..
Zal toch niks te maken hebben met de ontwikkelingen in Turkije? Geen idee of Ali daar familie heeft?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |