abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207879861
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:29 schreef Kayro het volgende:
Speculatie!

Zouden ze ingelicht worden over Turkije??

Ali ivm familie
Chiara werkt ook met vluchtelinggezinnen/kinderen..

Wie weet ook 200 Belgen zij daar momenteel in de problemen..

??
welnee
lezen ze wel tzt ..

mits er fam van .. dan worden ze geroepen
pi_207879867
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:29 schreef Kayro het volgende:
Speculatie!

Zouden ze ingelicht worden over Turkije??

Ali ivm familie
Chiara werkt ook met vluchtelinggezinnen/kinderen..

Wie weet ook 200 Belgen zij daar momenteel in de problemen..

??
Toen met de wtc torens hebben ze de bewoners ingelicht. Denk nu gewoon spel.
pi_207879868
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:29 schreef Kayro het volgende:
Speculatie!

Zouden ze ingelicht worden over Turkije??

Ali ivm familie
Chiara werkt ook met vluchtelinggezinnen/kinderen..

Wie weet ook 200 Belgen zij daar momenteel in de problemen..

??
Verleden jaar brak net niet de derde wereldoorlog uit. Ook geen directe info.
  maandag 6 februari 2023 @ 15:32:51 #104
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_207879874
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:29 schreef Kayro het volgende:
Speculatie!

Zouden ze ingelicht worden over Turkije??

Ali ivm familie
Chiara werkt ook met vluchtelinggezinnen/kinderen..

Wie weet ook 200 Belgen zij daar momenteel in de problemen..

??
Zal wel meevallen. Dan zouden ze Ali wel naar de DBK roepen. Dat gaan ze niet zo op de bank doen.
pi_207879877
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:29 schreef bpi het volgende:
Wel mooi dat er altijd security is op die feestjes van hun *O*
hendug *O* *O* *O*

sport skill van deze , nog niet waargenomen heeft
int kader conditie bijhouden en zuks >:O
pi_207879878
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:29 schreef Kayro het volgende:
Speculatie!

Zouden ze ingelicht worden over Turkije??

Ali ivm familie
Chiara werkt ook met vluchtelinggezinnen/kinderen..

Wie weet ook 200 Belgen zij daar momenteel in de problemen..

??
normaliter worden ze niet ingelicht over wereldse zaken ,enkel over ernstige fam zaken
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207879880
quote:
Goed van jou *O* *O*
pi_207879889
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:32 schreef bpi het volgende:

[..]
Toen met de wtc torens hebben ze de bewoners ingelicht. Denk nu gewoon spel.
.. dag erna
op dat moment ..de dag en de nacht ..niet
alles /chat liep gewoon door
waren wij/chat users nog flink boos over
pi_207879890
ooh jaa toen die nepkrant, wat is echt of fakenieuws
pi_207879900
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:34 schreef suzi1 het volgende:
ooh jaa toen die nepkrant, wat is echt of fakenieuws
standaard RLS dingetje, komt dit jaar vast weer :O
pi_207879901
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]
.. dag erna
op dat moment ..de dag en de nacht ..niet
alles /chat liep gewoon door
waren wij/chat users nog flink boos over
Snap wel de dag erna. Die sliepen altijd tot laat in de namiddag :Y
  maandag 6 februari 2023 @ 15:35:17 #112
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_207879903
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:32 schreef bpi het volgende:

[..]
Toen met de wtc torens hebben ze de bewoners ingelicht. Denk nu gewoon spel.
Dat was ook pas een paar dagen later volgens mij. Die donkere man werd er toen 's nachts uit gehaald omdat die aan het doordraaien was op de krantenknipsels die ze erin hadden gegooid.
pi_207879916
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:13 schreef rinardo het volgende:
nou bb klonk wel heel serieus, denk dat Rob weggaat, hij was ook heel lang in de dbk vanochtend. je moet fysiek toch ook iets kunnen doen in bb anders heeft het geen zin. en bb zal wel denken als Rob om morfine gaat vragen , waar zijn we dan mee bezig.
Aan het werk en beetje bijgelezen. Ik zou het toch jammer vinden als Rob eruit gaat, het levert zoveel leuke caps en andere dingen op! Maar zo deelnemen kan natuurlijk echt niet he.
  maandag 6 februari 2023 @ 15:37:10 #114
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_207879928
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:35 schreef Dragonbullet het volgende:

[..]
Aan het werk en beetje bijgelezen. Ik zou het toch jammer vinden als Rob eruit gaat, het levert zoveel leuke caps en andere dingen op! Maar zo deelnemen kan natuurlijk echt niet he.
Chiara: Gaat beter met Rob?
Bart: Vind wel dat Rob erg mager is.
Chiara: Hij kijkt ook grauw, ongezond. De arts was er net?
Bart: Ja. Vroeger was hij levendig, ik vind dat het weg is.
Chiara: Wat zei de arts?
Bart: De arts zei, je ziet er beter uit.
Chiara: Even afwachten dan.
  maandag 6 februari 2023 @ 15:37:43 #115
476296 Kayro
Love my life...
pi_207879933
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:32 schreef bpi het volgende:

[..]
Toen met de wtc torens hebben ze de bewoners ingelicht. Denk nu gewoon spel.
Ja daarom dat wist ik nog😉
pi_207879935
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:35 schreef Dragonbullet het volgende:

[..]
Aan het werk en beetje bijgelegen. Ik zou het toch jammer vinden als Rob eruit gaat, het levert zoveel leuke caps en andere dingen op! Maar zo deelnemen kan natuurlijk echt niet he.
Van Rob verwacht ik het niet meteen, die had juist weer een beetje praatjes. Chayron was vandaag echt wel heel stil en 'van slag'. Vraag me dan eerder af of daar niet wat speelt (heeft wel wat domme dingen gezegd af en toe)
Maar het is vast een onwijs tof spel waar we zometeen vanalles over horen voordat ze weer in slaap vallen op de bank
pi_207879953
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:19 schreef czvt het volgende:

[..]
[..]
Lindsey is boomstam knager en Charlotte is zo fake als haar botox.
Charlotte lijkt fake door haar botox, maar is het volgens mij totaal niet.
Ze zit met een groot verdriet.
Chiara zei tegen Jolien en Ilse dat Charlotte de dood van haar vader gebruikte om verder in het spel te komen. Chiara durft dit als argument niet tegen Bart en de andere ouderen te zeggen, ze weet wel waarom. Dit is er echt over, gruwelijk
pi_207879959
denk dat sharon door heeft gekregen dat hij wel heeft gelogen. tegenvaller van zichzelf met al die harde beweringen van ik zou nooit!
pi_207879966
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:27 schreef suzi1 het volgende:

[..]
wie vond jij ook weer leuk
Bart, Jaqueline, Chiara en Rob in mindere mate. Zij zijn minder bezig met het spel en dragen bij tot het dagelijks welzijn van de rest. Iedereen moet eten en schoonmaken maar als het steeds dezelfde zijn die dat doen dan is het vakantie voor de anderen en dat is niet helemaal terecht. Het merendeel van de bewoners hebben maskers en maken misbruik van diegenen die het menen. Het is maar een spel maar het gedrag van de meeste bewoners toont hun echte persoonlijkheid en die kan ik echt niet in mijn buurt hebben in het dagelijks leven. Mensen veranderen niet zomaar. Met is zoals men is. Geen enkel spel kan daar verandering in brengen. Hun gedrag is een weerspiegeling van hun leven buiten dit spel. Velen zullen dit ontkennen maar dit is eigen aan het mensdom.
pi_207879967
quote:
7s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:37 schreef ledn81 het volgende:

[..]
Van Rob verwacht ik het niet meteen, die had juist weer een beetje praatjes. Chayron was vandaag echt wel heel stil en 'van slag'. Vraag me dan eerder af of daar niet wat speelt (heeft wel wat domme dingen gezegd af en toe)
Maar het is vast een onwijs tof spel waar we zometeen vanalles over horen voordat ze weer in slaap vallen op de bank
Waarschijnlijk iets als Ias-slingeren of Rob zo lang mogelijk recht zetten.
pi_207879974
_O- _O- _O-

twitter
  maandag 6 februari 2023 @ 15:40:39 #122
476296 Kayro
Love my life...
pi_207879979
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:39 schreef Jockari het volgende:

[..]
Waarschijnlijk iets als Ias-slingeren of Rob zo lang mogelijk recht zetten.
🤣🤣
pi_207879981
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:37 schreef Kayro het volgende:

[..]
Ja daarom dat wist ik nog😉
Was dat niet via de krant die ze kregen?
pi_207879999
Weer een lange streamlock
pi_207880000
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:39 schreef czvt het volgende:

[..]
Bart, Jaqueline, Chiara en Rob in mindere mate.

Hun gedrag is een weerspiegeling van hun leven buiten dit spel. Velen zullen dit ontkennen maar dit is eigen aan het mensdom.
dan kan je van die 4 toch als beste bart als vriend hebben
die andere 3 wil je toch niet in je kring zoals ze steeds over je lullen en tegen anderen doen
pi_207880012
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:39 schreef czvt het volgende:

[..]
Bart, Jaqueline, Chiara en Rob in mindere mate. Zij zijn minder bezig met het spel en dragen bij tot het dagelijks welzijn van de rest. Iedereen moet eten en schoonmaken maar als het steeds dezelfde zijn die dat doen dan is het vakantie voor de anderen en dat is niet helemaal terecht. Het merendeel van de bewoners hebben maskers en maken misbruik van diegenen die het menen. Het is maar een spel maar het gedrag van de meeste bewoners toont hun echte persoonlijkheid en die kan ik echt niet in mijn buurt hebben in het dagelijks leven. Mensen veranderen niet zomaar. Met is zoals men is. Geen enkel spel kan daar verandering in brengen. Hun gedrag is een weerspiegeling van hun leven buiten dit spel. Velen zullen dit ontkennen maar dit is eigen aan het mensdom.
😂 zij zijn minder bezig met het spel 🤣😅😂🤪
pi_207880020
welzijn van de rest ook
pi_207880026
maar ieder mag zijn eigen idee hebben over die mensen
pi_207880029
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:42 schreef suzi1 het volgende:

[..]
dan kan je van die 4 toch als beste bart als vriend hebben
die andere 3 wil je toch niet in je kring zoals ze steeds over je lullen en tegen anderen doen
Wat ze zeggen is wel correct. De anderen manipuleren om hun eigen te redden.
pi_207880034
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:44 schreef czvt het volgende:

[..]
Wat ze zeggen is wel correct. De anderen manipuleren om hun eigen te redden.
zijn we het oneens over een aantal spelers. is ok :)
pi_207880035
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:43 schreef BelLegisch het volgende:

[..]
😂 zij zijn minder bezig met het spel 🤣😅😂🤪
Daar is niets mis mee en duurt het langst.
pi_207880042
[quote]0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:43 schreef BelLegisch het volgende:

[..]
😂 zij zijn minder bezig met het spel 🤣😅😂🤪
[/quot
  Leukste jonkie 2022 maandag 6 februari 2023 @ 15:46:26 #133
213457 engine
pi_207880043
Is er nou weer 10k uit de pot dus? :D
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_207880053
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:45 schreef suzi1 het volgende:

[..]
zijn we het oneens over een aantal spelers. is ok :)
Natuurlijk. Daar is niets mis mee alleen de realiteit is voor mij belangrijker dan fake.
pi_207880054
als rob weer beter is wil ik hem wel een keer op mn feestje. lekker achter in de tuin
bbq aan, koud blikkie erbij en als afsluiting pak ik dan paar kleine glaasjes. hopla baco erin
pi_207880058
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:45 schreef czvt het volgende:

[..]
Daar is niets mis mee en duurt het langst.
Jij hebt blijkbaar niet alles gezien
pi_207880072
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:47 schreef czvt het volgende:

[..]
Natuurlijk. Daar is niets mis mee alleen de realiteit is voor mij belangrijker dan fake.
ik heb het idee dat ik best wel goed doorzie hoe mensen zijn.
ali deugt, hoewel als je me kent zou je anders denken ;)
jason vind ik meer dan prima
pi_207880074
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:47 schreef BelLegisch het volgende:

[..]
Jij hebt blijkbaar niet alles gezien
Hoeft ook niet. Doorzicht helpt.
pi_207880079
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:44 schreef czvt het volgende:

[..]
Wat ze zeggen is wel correct. De anderen manipuleren om hun eigen te redden.
Ach ko op Die twee Chiara en Jaqueline die doen bewoners na. die treiteren Jason Sorry ik mag zulke personen niet
pi_207880083
:W niet veel gemist zo te zien/ terug te lezen.
zitten we nu te wachten op de vrijwillige exit van sjairon? lees op twitter dat dat gedacht wordt door sommige mensen?
pi_207880096
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:50 schreef Monique___ het volgende:
:W niet veel gemist zo te zien/ terug te lezen.
zitten we nu te wachten op de vrijwillige exit van sjairon? lees op twitter dat dat gedacht wordt door sommige mensen?
Twitter is knetter
pi_207880105
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:50 schreef Monique___ het volgende:
:W niet veel gemist zo te zien/ terug te lezen.
zitten we nu te wachten op de vrijwillige exit van sjairon? lees op twitter dat dat gedacht wordt door sommige mensen?
nee sharon gaat niet weg. die speelt nu de zielige. geen coins meer, ondanks ali ze moet delen met hem. van hem dan he
en doet nu net of hij anders naar buiten wordt gebracht dan dat hij is
blijkbaar is er iets uitgekomen van hoe hij op streams was of tv. de echte man zoals hij is, maar zgn niet wil zijn
pi_207880106
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:50 schreef Lillfex het volgende:

[..]
Ach ko op Die twee Chiara en Jaqueline die doen bewoners na. die treiteren Jason Sorry ik mag zulke personen niet
Dromen zijn bedrog.
pi_207880109
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:51 schreef Fikkert2 het volgende:

[..]
Twitter is knetter
hij is misschien bang voor z'n toeslagje en sip nu hij op zwart zaad zit.

maar ben benieuwd waarom we weer zoveel sl hebben vandaag
vanavond de uitzending maar eens bekijken
pi_207880114
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:47 schreef czvt het volgende:

[..]
Natuurlijk. Daar is niets mis mee alleen de realiteit is voor mij belangrijker dan fake.
Er was een filmpje met Chiara, Jolien en zo. Ongelooflijk, zij zeggen dat de anderen alles verdraaien en zo. Als je dit gesprek ziet zou je hen echt geloven. Ik wist niet dat mensen zo konden liegen, ze geloven hun eigen leugens. Het zijn zij die alles verdraaien, en faken als de pest
pi_207880119
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:52 schreef czvt het volgende:

[..]
Dromen zijn bedrog.
je vindt ze er vast ook goed uitzien ;)
pi_207880130
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:52 schreef suzi1 het volgende:

[..]
nee sharon gaat niet weg. die speelt nu de zielige. geen coins meer, ondanks ali ze moet delen met hem. van hem dan he
en doet nu net of hij anders naar buiten wordt gebracht dan dat hij is
blijkbaar is er iets uitgekomen van hoe hij op streams was of tv. de echte man zoals hij is, maar zgn niet wil zijn
oh de zieligheidstroefkaart. Ja dat is nog van zaterdagnacht toen jolien blijkbaar haar mond heeft open getrokken en daarna bart en en..
He is busted. en krijgt zich niet meer eruit gekletst..
las dat dada vanmorgen is geweest (op twitter) en daarna nog sipper was.
pi_207880146
jaa hij had erfenis van dada gekregen he. en die is hij nu kwijt boohoo boohoo. zoiets pak je niet af. is van hem nondjuu
alsof je de gouden ring van je overovergrootpa is afgepakt door een rotjoch die je beroofde op straat, tot hersenletsel aan toe
pi_207880153
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:49 schreef czvt het volgende:

[..]
Hoeft ook niet. Doorzicht helpt.
Bij die twee wel nodig, want is echt ongelooflijk hoe die kunnen liegen en anderen zwart maken
pi_207880155
doorzichtig ja ;)
  maandag 6 februari 2023 @ 15:57:32 #151
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_207880162
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:39 schreef czvt het volgende:

[..]
Bart, Jaqueline, Chiara en Rob in mindere mate. Zij zijn minder bezig met het spel en dragen bij tot het dagelijks welzijn van de rest. Iedereen moet eten en schoonmaken maar als het steeds dezelfde zijn die dat doen dan is het vakantie voor de anderen en dat is niet helemaal terecht. Het merendeel van de bewoners hebben maskers en maken misbruik van diegenen die het menen. Het is maar een spel maar het gedrag van de meeste bewoners toont hun echte persoonlijkheid en die kan ik echt niet in mijn buurt hebben in het dagelijks leven. Mensen veranderen niet zomaar. Met is zoals men is. Geen enkel spel kan daar verandering in brengen. Hun gedrag is een weerspiegeling van hun leven buiten dit spel. Velen zullen dit ontkennen maar dit is eigen aan het mensdom.
Ik denk dat je de streams eens moet kijken als ze naar bed gaan zo rond een uur of half 10 in de avond. Dan begint het gekonkel. Het is sinds het vertrek van Danny in de blauwe slaapkamer volop aan de gang terwijl ze in Rood er nu minder mee bezig zijn. Overigens is blauw er voornamelijk mee bezig als Jason er niet ligt want dan moet er ook nog effe over hem geroddeld worden. Ik kan Chiara af en toe best waarderen om haar keiharde rake opmerkingen maar het is echt wel een roddeltante op een sneaky manier. Ze valt in het zelfde mes waar ze Danny destijds voor waarschuwde. Jaquline speelt wie is de mol in BB. Het is kinderachtig en verder verzuurd ze enorm. Rob beweert dat hij niet roddelt omdat hij het aan de mensen zelf ook zegt maar dat doet hij pas nadat hij zijn gal aan iedereen behalve de persoon zelf heeft gespuwd en het dan pas aan de persoon zelf zegt. Dat moet hij andedsom doen. Verder is het gewoon een ouwe zeikerd. Bart vertrouw ik niet. Die is een beetje als Chayron of eigenlijk Danny met een Chayron twist. Doet heel stoer maar is vrij simpel om te lullen.
Op dit noment heb ik meer met Jason, Ali, MA omdat ik oprecht geloof dat ze het spel voor zichzelf spelen.
pi_207880170
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:55 schreef suzi1 het volgende:
jaa hij had erfenis van dada gekregen he. en die is hij nu kwijt boohoo boohoo. zoiets pak je niet af. is van hem nondjuu
alsof je de gouden ring van je overovergrootpa is afgepakt door een rotjoch die je beroofde op straat, tot hersenletsel aan toe
Chayron eerste reactie op brief; dat hij zijn munten moest afgeven, was een grote smile op zijn gezicht en zijn ogen schiterden. Ik dacht dat hij ern vrijstelling of zo kreeg
  Leukste jonkie 2022 maandag 6 februari 2023 @ 15:58:20 #153
213457 engine
pi_207880174
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:24 schreef bpi het volgende:
Bart en jaq 5000¤ gewonnen weer. Op hoeveel zitten ze nu?
Klopt dit?
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_207880197
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:57 schreef marky het volgende:

[..]
Ik denk dat je de streams eens moet kijken als ze naar bed gaan zo rond een uur of half 10 in de avond. Dan begint het gekonkel. Het is sinds het vertrek van Danny in de blauwe slaapkamer volop aan de gang terwijl ze in Rood er nu minder mee bezig zijn. Overigens is blauw er voornamelijk mee bezig als Jason er niet ligt want dan moet er ook nog effe over hem geroddeld worden. Ik kan Chiara af envtoe best waarderen om haar keiharfe rake opmerkingen soms maar het is echt wel een roddeltante op een sneaky manier. Ze valt in het zelfde mes waar ze Danny destijds voor waarschuwde. Jaquline speelt wie is de mol in BB. Het is kinderachtig en verder verzuurd ze enorm. Rob beweert dat hij niet roddelt omdat hij het aan de mensen zelf ook zegt masr dat doet hij pas nadat hij zijn gal aan iedreen behalve de persoon zelf heeft gespuwd en het dan pas aan de persoon zelf zegt. Dat moet hij andedsom doen. Verder is het gewoon een ouwe zeikerd. Bart vertrouw ik niet. Die is een beetje als Chayron of eigenlijk Danny met een Chayron twist. Doet heel stoer maar is vrij simpel om te lullen.
Op dit noment heb ik meer met Jason, Ali, MA omdat ik oprecht geloof dat ze het spel voor zichzelf spelen.
Het fijnste is gewoon dat ik die 3 mensen nooit heb betrapt op slecht praten over iemand. En die lijken ook niet een speciaal bondje te hebben met mensen, maar doen wel hun best om het met iederene naar hun zin te hebben. En ze hebben ook gewoon plezier in het spel en wat hun overkomt.

Al dat geroddel, maar vooral ook gemopper omdat andere mensen enthiousiast zijn... Wat maakt het nou uit als die mensen elke keer met veel interesse kijken naar wat er in de muur ligt? Dat hoort toch bij het spel? Veel leuker om te kijken naar mensen die gewoon respectvol zijn, het spel spelen en het naar hun zin hebben!
pi_207880200
was in sl, engine ;)
pi_207880203
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:55 schreef suzi1 het volgende:
jaa hij had erfenis van dada gekregen he. en die is hij nu kwijt boohoo boohoo. zoiets pak je niet af. is van hem nondjuu
alsof je de gouden ring van je overovergrootpa is afgepakt door een rotjoch die je beroofde op straat, tot hersenletsel aan toe
en wat dada ervan he oO/ zijn zuurverdiende coins worden gewoon naar die lapswans van een ali doorgegeven :'( :'( doksteek in het hart van dada die nu thuis zit omdat hij toch niet door de jonge bimbo's in ned erin is gehouden ~O> arme sjaison.. heb met hem te doen.. die man heeft het zwaar. gelukkig heeft hij nog veel materiële spulletjes waar hij van kan genieten thuis
pi_207880204
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:58 schreef engine het volgende:

[..]
Klopt dit?
Dit wordt elke keer herhaald tijdens de SL's :).

Zo is Jason ook alweer 30 keer het huis uit en weer ingegaan!
pi_207880208
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:58 schreef engine het volgende:

[..]
Klopt dit?
Idd, en Ias en Chayron 10000
pi_207880214
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:00 schreef Hoylei het volgende:

[..]
Het fijnste is gewoon dat ik die 3 mensen nooit heb betrapt op slecht praten over iemand.
welke 3?
  maandag 6 februari 2023 @ 16:01:51 #160
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_207880217
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:58 schreef engine het volgende:

[..]
Klopt dit?
Herhaling tijdens streamlock
pi_207880219
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:58 schreef engine het volgende:

[..]
Klopt dit?
nee dat komt voorbij in de filmpjes nu
pi_207880227
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:02 schreef Monique___ het volgende:

[..]
nee dat komt voorbij in de filmpjes nu
denk dat je het nu wel weet he?
pi_207880229
quote:
1s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:57 schreef marky het volgende:

[..]
Ik denk dat je de streams eens moet kijken als ze naar bed gaan zo rond een uur of half 10 in de avond. Dan begint het gekonkel. Het is sinds het vertrek van Danny in de blauwe slaapkamer volop aan de gang terwijl ze in Rood er nu minder mee bezig zijn. Overigens is blauw er voornamelijk mee bezig als Jason er niet ligt want dan moet er ook nog effe over hem geroddeld worden. Ik kan Chiara af en toe best waarderen om haar keiharde rake opmerkingen maar het is echt wel een roddeltante op een sneaky manier. Ze valt in het zelfde mes waar ze Danny destijds voor waarschuwde. Jaquline speelt wie is de mol in BB. Het is kinderachtig en verder verzuurd ze enorm. Rob beweert dat hij niet roddelt omdat hij het aan de mensen zelf ook zegt maar dat doet hij pas nadat hij zijn gal aan iedereen behalve de persoon zelf heeft gespuwd en het dan pas aan de persoon zelf zegt. Dat moet hij andedsom doen. Verder is het gewoon een ouwe zeikerd. Bart vertrouw ik niet. Die is een beetje als Chayron of eigenlijk Danny met een Chayron twist. Doet heel stoer maar is vrij simpel om te lullen.
Op dit noment heb ik meer met Jason, Ali, MA omdat ik oprecht geloof dat ze het spel voor zichzelf spelen.
Heel simpele vraag. Wie zou je als ondernemer willen aanwerven voor een job? Niet eenvoudig antwoord gezien je met psychologische achtergrond je deze beslissing dient te maken.
pi_207880241
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:50 schreef Monique___ het volgende:
:W niet veel gemist zo te zien/ terug te lezen.
zitten we nu te wachten op de vrijwillige exit van sjairon? lees op twitter dat dat gedacht wordt door sommige mensen?
speculaas ..

shay gaat niet zomaar weg hoor
dan is er wat loos, gezin
pi_207880250
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2023 15:58 schreef engine het volgende:

[..]
Klopt dit?
:9
  Leukste jonkie 2022 maandag 6 februari 2023 @ 16:05:27 #166
213457 engine
pi_207880251
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:00 schreef suzi1 het volgende:
was in sl, engine ;)
Ah ik snap het ^O^

Bedankt allemaal :)
Moet het overdag doen met wat ik hier lees. Best lastig soms :+
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_207880259
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]
speculaas ..

shay gaat niet zomaar weg hoor
dan is er wat loos, gezin
las dat 'men' vond dat bb erg serieus klonk toen ze naar de woonkamer geroepen werden?

zal wel weer een spelletje zijn ;)
eerst ons een week of twee mee laten kijken naar zowat alles en nu we er wat meer inzitten super veel sl
pi_207880273
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:06 schreef Monique___ het volgende:

[..]
las dat 'men' vond dat bb erg serieus klonk toen ze naar de woonkamer geroepen werden?

zal wel weer een spelletje zijn ;)
eerst ons een week of twee mee laten kijken naar zowat alles en nu we er wat meer inzitten super veel sl
tis ff lastig lezen zo de cos

we hebben nog steeds een slock
en dan met beelden oude filmpjes
t.a.v. lurkers
  maandag 6 februari 2023 @ 16:09:04 #169
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_207880280
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:02 schreef czvt het volgende:

[..]
Heel simpele vraag. Wie zou je als ondernemer willen aanwerven voor een job? Niet eenvoudig antwoord gezien je met psychologische achtergrond je deze beslissing dient te maken.
Jason is nog te jong.
Ali te onnozel.
MA heeft volgens mij zijn vizier op succes dus dan is het MA. Kijk ook naar de bank van zaterdag. De laatste twee Danny en MA. Danny zit er zwaar gestrest bij MA rustig met hoofd omhoog. Dat zegt wat over hem.
pi_207880281
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:02 schreef czvt het volgende:

[..]
Heel simpele vraag. Wie zou je als ondernemer willen aanwerven voor een job? Niet eenvoudig antwoord gezien je met psychologische achtergrond je deze beslissing dient te maken.
Zowel Chiara en Jaqueline krijgen van mij geen baan. Ik zou zon gedrag niet accepteren in mijn bedrijf Komt alleen maar trammelant van. Daarbij jij zegt dat zij het eten verzorgen Kijk jij wel streams dan zie je dat er heel veel verschillende bewoners in de keuken staan en de schoonmaak doen
pi_207880283
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:06 schreef Monique___ het volgende:

[..]
las dat 'men' vond dat bb erg serieus klonk toen ze naar de woonkamer geroepen werden?

zal wel weer een spelletje zijn ;)
eerst ons een week of twee mee laten kijken naar zowat alles en nu we er wat meer inzitten super veel sl
Hoe lok je mensen naar de uitzendingen
De kijkcijfers zijn ook niet om te juichen
pi_207880291
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:02 schreef czvt het volgende:

[..]
Heel simpele vraag. Wie zou je als ondernemer willen aanwerven voor een job? Niet eenvoudig antwoord gezien je met psychologische achtergrond je deze beslissing dient te maken.
ligt aan de Job :7
pi_207880302
lopende band werk
pi_207880305
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:02 schreef czvt het volgende:

[..]
Heel simpele vraag. Wie zou je als ondernemer willen aanwerven voor een job? Niet eenvoudig antwoord gezien je met psychologische achtergrond je deze beslissing dient te maken.
Geen van deze lapzwansen.
pi_207880306
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]
ligt aan de Job :7
Ik vond de vraag nogal eenvoudig. hahaha
pi_207880307
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:09 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Hoe lok je mensen naar de uitzendingen
De kijkcijfers zijn ook niet om te juichen
nou ik als streamvolger krijg er juist minder zin van om nog te volgen en dus op tv te kijken.
wist niet dat het weer niet goed bekeken wordt op tv.. ondanks een in mijn ogen beter format dit jaar.
De groep is minder close/ leuk.
pi_207880314
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:11 schreef suzi1 het volgende:
lopende band werk
bart :)
pi_207880316
oja ik had wel wat uitzendingen kunnen kijken in tussentijd
nou ja wacht wel tot de volgende sl
pi_207880319
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:09 schreef marky het volgende:

[..]
Jason is nog te jong.
Ali te onnozel.
MA heeft volgens mij zijn vizier op succes dus dan is het MA. Kijk ook naar de bank van zaterdag. De laatste twee Danny en MA. Danny zit er zwaar gestrest bij MA rustig met hoofd omhoog. Dat zegt wat over hem.
Jason vind ik een van de slimste die daar rondloopt, en met het hart op de juiste plaats
pi_207880326
Dik een uur SL alweer -O-
pi_207880330
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:00 schreef Monique___ het volgende:

[..]
en wat dada ervan he oO/ zijn zuurverdiende coins worden gewoon naar die lapswans van een ali doorgegeven :'( :'( doksteek in het hart van dada die nu thuis zit omdat hij toch niet door de jonge bimbo's in ned erin is gehouden ~O> arme sjaison.. heb met hem te doen.. die man heeft het zwaar. gelukkig heeft hij nog veel materiële spulletjes waar hij van kan genieten thuis
[ afbeelding ]
Voordeel...iedernadeel heeft een voordeel...
Is dat ali deelt..dus nu kan/zal iedereen profijt hebben van die coins...
Ook als ze naar bart waren gegaan ..had het profijt voor de hele groep opgeleverd
pi_207880331
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:11 schreef suzi1 het volgende:
lopende band werk
Zal ze leren hahah
pi_207880335
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:14 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Voordeel...iedernadeel heeft een voordeel...
Is dat ali deelt..dus nu kan/zal iedereen profijt hebben van die coins...
Ook als ze naar bart waren gegaan ..had het profijt voor de hele groep opgeleverd
Denk je dat nu werkelijk? De enige die met coins gooit en die alles deelt is Ali
pi_207880338
cheche heeft dada en die met de rode haren gezien. Dada doet een ali'tje met een wijnfles.


pi_207880344
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:10 schreef StruisZVeugelT het volgende:

[..]
ligt aan de Job :7
Idd voor spionage zouden Chiara en Jolien super zijn
  maandag 6 februari 2023 @ 16:16:52 #186
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_207880345
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:13 schreef BelLegisch het volgende:

[..]
Jason vind ik een van de slimste die daar rondloopt, en met het hart op de juiste plaats
Ik ook zeker. Maar die is nog niet geland. Die moet zelf nog bepalen wat hij wil. MA is daarin iets verder vermoed ik.
pi_207880346
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:09 schreef Lillfex het volgende:

[..]
Zowel Chiara en Jaqueline krijgen van mij geen baan. Ik zou zon gedrag niet accepteren in mijn bedrijf Komt alleen maar trammelant van. Daarbij jij zegt dat zij het eten verzorgen Kijk jij wel streams dan zie je dat er heel veel verschillende bewoners in de keuken staan en de schoonmaak doen
Klopt maar ze moeten wel worden aangesproken anders komt er niets van in huis. Dit zie je toch ook?
pi_207880357
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:11 schreef Kodiak100 het volgende:

[..]
Geen van deze lapzwansen.
BS
pi_207880358
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:14 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Voordeel...iedernadeel heeft een voordeel...
Is dat ali deelt..dus nu kan/zal iedereen profijt hebben van die coins...
Ook als ze naar bart waren gegaan ..had het profijt voor de hele groep opgeleverd
Ik zie de coins liever naar ali gaan, dan komen ze her en der wel terecht, dan naar de groep waar wat aasgieren tussen zitten die een ander niks gunnen.
pi_207880376
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:17 schreef czvt het volgende:

[..]
BS
:{w het enkele feit dat je meedoet met zo'n programma, maakt je wat mij betreft ongeschikt voor een functie, binnen een onderneming waar ik aan het roer sta.
pi_207880388
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:15 schreef Lillfex het volgende:

[..]
Denk je dat nu werkelijk? De enige die met coins gooit en die alles deelt is Ali
Maar wat was dit met Jason gisteren? Hij koopt ineens zijn munten op en heeft zijn eten weg, doet dit omdat anderen het lekkerder vinden… secret mission?
pi_207880389
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:09 schreef Lillfex het volgende:

[..]
Zowel Chiara en Jaqueline krijgen van mij geen baan. Ik zou zon gedrag niet accepteren in mijn bedrijf Komt alleen maar trammelant van. Daarbij jij zegt dat zij het eten verzorgen Kijk jij wel streams dan zie je dat er heel veel verschillende bewoners in de keuken staan en de schoonmaak doen
Actie vraagt reactie...
In het dagelijks leven kan men elkaar ontwijken ook op een baan
Gedrag van iemand zoals chiara en jaq en dan vind ik chiara net ff puurder dan jaq... reden die vraagteken hou dicht bij uzelf en ze doet er bewust mysteries over...
Chiara staat bewust in bb omdat ze voorkennis heeft ..betwijfelof ze zo ook is in het echte leven... hard ja.. maar dat miet je denk ook zijn als juf...vergeet niet dat je buiten 15 tot 20 kindeen ook 4 x per jaar beslissingen moet maken over rapporten maar dit ook aan ouders miet vertellen die uiteraard hun eigen kind als de este liefste onschuldigste zien..jaq daarin tegen proef ik echt een soort van sarcastische gemene "humor" bewust bij
pi_207880392
wat moet rob nou amal met die jonkies he. hoopte in het huis een maatje te vinden van een jaar of 50
pi_207880397
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:17 schreef Monique___ het volgende:

[..]
Ik zie de coins liever naar ali gaan, dan komen ze her en der wel terecht, dan naar de groep waar wat aasgieren tussen zitten die een ander niks gunnen.
Her en der bedoelbik ook de groep mee..hij koopt nu dingen voor de andere..maar ook wasmunten enzo
  maandag 6 februari 2023 @ 16:22:26 #195
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_207880399
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:15 schreef Monique___ het volgende:
cheche heeft dada en die met de rode haren gezien. Dada doet een ali'tje met een wijnfles.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een reunie van de mensen die het voor hunzelf verpest hebben in het huis.
pi_207880401
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:22 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Her en der bedoelbik ook de groep mee..hij koopt nu dingen voor de andere..maar ook wasmunten enzo
Ja ook was munten Hebben ze nu een pot voor
pi_207880404
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:15 schreef Lillfex het volgende:

[..]
Denk je dat nu werkelijk? De enige die met coins gooit en die alles deelt is Ali
Bart deelt ook hij geeft iedere x minten voor de was en dergelijke..
En gebruikt zelf 0
pi_207880407
quote:
2s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:05 schreef engine het volgende:

[..]
Ah ik snap het ^O^

Bedankt allemaal :)
Moet het overdag doen met wat ik hier lees. Best lastig soms :+
het stond er ook raar hoor, ik lees ook mee zonder beeld, en dacht ook dat het nu was.
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_207880416
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:16 schreef marky het volgende:

[..]
Ik ook zeker. Maar die is nog niet geland. Die moet zelf nog bepalen wat hij wil. MA is daarin iets verder vermoed ik.
Dat denk ik niet, dat MA slimmer is, vind deze nog zeer jong. Jason weet volgens mij goed welk spel hij speelt. Hij hoort volgens mij Chiara uit, door mee te praten met haar.
pi_207880426
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 16:21 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Actie vraagt reactie...
In het dagelijks leven kan men elkaar ontwijken ook op een baan
Gedrag van iemand zoals chiara en jaq en dan vind ik chiara net ff puurder dan jaq... reden die vraagteken hou dicht bij uzelf en ze doet er bewust mysteries over...
Chiara staat bewust in bb omdat ze voorkennis heeft ..betwijfelof ze zo ook is in het echte leven... hard ja.. maar dat miet je denk ook zijn als juf...vergeet niet dat je buiten 15 tot 20 kindeen ook 4 x per jaar beslissingen moet maken over rapporten maar dit ook aan ouders miet vertellen die uiteraard hun eigen kind als de este liefste onschuldigste zien..jaq daarin tegen proef ik echt een soort van sarcastische gemene "humor" bewust bij
Net wat ik zeg ik hou er niet van dat men mensen bewust treitert en in de zeik zet voor heel Nederland. Dat vind ik gewoon laag gedrag en nog nooit in BB gezien. Roddelen Bondjes maken doet iedereen. Heb daar ook geen moeite mee Dat is het spel. Chiara is ffs lerares wat voor een voorbeeld geef je dan.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')