haha ilse in de wall, of dannyquote:Op maandag 6 februari 2023 00:18 schreef suzi1 het volgende:
blik met terug van weggeweest? ilse
worsten, geen halal
haha lekker hoor. maar ik zie nog wel stukje plankquote:Op maandag 6 februari 2023 00:22 schreef Ireth het volgende:
Zit ie toch ff lekker met zijn borrelplankie![]()
[ afbeelding ]
ja dat wil je niet missen inderdaadquote:Op maandag 6 februari 2023 00:23 schreef suzi1 het volgende:
en de rijst in blad sla gerold en daar prikker doorheen. mooi gedaan hoor
geen van beidequote:Op maandag 6 februari 2023 00:26 schreef ben34567 het volgende:
Wie is volgens jullie het masterbrein chiara of jacq ?
Tis eerder andersomquote:Op maandag 6 februari 2023 00:41 schreef suzi1 het volgende:
ja lees net nog dat hij het positieve uit het negatieve kan of zal halen. staat bij zn startfoto oid
Brocoliquote:Op maandag 6 februari 2023 00:18 schreef suzi1 het volgende:
blik met terug van weggeweest? ilse
worsten, geen halal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lurker die eindelijk maar eens een account heeft aangemaakt!
We kijken er weer naar uit! G'MORGEN ☕️quote:Op maandag 6 februari 2023 07:38 schreef Kodiak100 het volgende:
Goedemorgen CoS![]()
Zo de bewoners slapen nog, benieuwd wat de dag weer gaat brengen in het huis van Big Brother
Hoop op nog wat dilemma's
Gewoon als een strijkplank rechtop in de kast zitten en het er niet meer over hebbenquote:
ah ik zie nu pas dat je kunt zien hoeveel % er gestemd is..quote:
ja maar hij houdt zijn hoofd / nek heel recht. Lijkt me ook niet goed.quote:Op maandag 6 februari 2023 08:16 schreef Kodiak100 het volgende:
Rob zit recht op
Gaat nog best soepel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |