Dat asiel mag inderdaad gewoon open blijven. Mooie verzamelplekquote:
Niet gevolgd dit jaarquote:
Wanneer begint dat weer? Wel leuk weer nieuwe kansenquote:
Avondshopquote:Op zondag 5 februari 2023 21:58 schreef chufi het volgende:
ik heb geen bier meer en net te laat voor de winkel
Dat zei ik bij aflevering 1 al.. bij die Robert liep nog net het kwijl niet uit zijn muilquote:
Niks anders voor handen? Al is dat meestal mijn nekkenbreker en spijt de volgende dagquote:Op zondag 5 februari 2023 21:58 schreef chufi het volgende:
ik heb geen bier meer en net te laat voor de winkel
Begin maart.quote:Op zondag 5 februari 2023 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Wanneer begint dat weer? Wel leuk weer nieuwe kansen
Gaat die Jap dit jaar ineens hard wellicht
Ahh...quote:
Komt die weer in je team?quote:Op zondag 5 februari 2023 21:59 schreef pullup het volgende:
[..]
Wanneer begint dat weer? Wel leuk weer nieuwe kansen
Gaat die Jap dit jaar ineens hard wellicht
Heb alleen de laatste aflevering een beetje gekeken ... En het was dat het gemeld werd op 3 bij Media Insidequote:Op zondag 5 februari 2023 21:59 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat zei ik bij aflevering 1 al.. bij die Robert liep nog net het kwijl niet uit zijn muil
Wat is dit?quote:
Neequote:Op zondag 5 februari 2023 22:01 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Komt die weer in je team?
Hier ook zin in
Had het Jan gegund. Hielp vaak anderen en nu in de finale bakte hij niet goed (genoeg)quote:Op zondag 5 februari 2023 22:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb alleen de laatste aflevering een beetje gekeken ... En het was dat het gemeld werd op 3 bij Media Inside
Het is wel heel duidelijk idd.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verzoek... lijkt me duidelijk toch
Ik had het al afgehandeld.quote:Op zondag 5 februari 2023 22:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Een verzoek... lijkt me duidelijk toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |