Hoop het. Moet Ajax wel topwedstrijden gaan winnen.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:31 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ajax wordt gewoon kampioen ouwe reus
Anders ik wel, maar dat moeten ze wel kunnen volhouden hoop ikquote:
Gelijkspel is voldoendequote:Op zondag 5 februari 2023 16:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoop het. Moet Ajax wel topwedstrijden gaan winnen.
Tegen Volendam is dat al niet gelukt.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Hoop het. Moet Ajax wel topwedstrijden gaan winnen.
Als je net 'Op naar het Feyenoord topic' wilt roepen maar het eindigt in 2-2quote:Op zondag 5 februari 2023 16:32 schreef Ploplap het volgende:
Het zal in Rotterdam net zo'n sfeer zijn als toen. Misschien nog wel erger.
[ afbeelding ]
Garppig ouwequote:Op zondag 5 februari 2023 16:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegen Volendam is dat al niet gelukt.
Man meer en 80% van de wedstrijd beter geweest vind ik wel een choke als je dan niet winst. Wel zuur voor PSV van het scoreverloopquote:
Ik stond ook al klaarquote:Op zondag 5 februari 2023 16:34 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Als je net 'Op naar het Feyenoord topic' wilt roepen maar het eindigt in 2-2
[ afbeelding ]
Meer dat je 0-2 toch wéér zo weggeeft op het einde, los van het spelbeeldquote:Op zondag 5 februari 2023 16:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Man meer en 80% van de wedstrijd beter geweest vind ik wel een choke als je dan niet winst. Wel zuur voor PSV van het scoreverloop
Toch doen ze dat altijdquote:
Met 11 man had je hem wel gepakt denk ikquote:
Obispo hele seizoen niet meer opstellen.quote:Op zondag 5 februari 2023 16:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Met 11 man had je hem wel gepakt denk ik
Stukje 10-0quote:Op zondag 5 februari 2023 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Been wil ook niet bepaald verhullen welke pyama hij draagt he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |