abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_207867376
Ik sport elke dag en dat doe ik in intervals van 20 minuten met grote stukken tijd er tussen.

Soms denk ik is het niet meer om gewoon 1 uur te sporten zonder intervals?

Want op deze manier bouw ik geen momentum op en verbrand ik minder.

Ik ben niet dik. Gewoon 185cm en 80kg ongeveer. Van mij mag er toch wat meer vet af en meer spiermassa erbij.

Wat ik doe is elke dag opdrukken, met dumbbells oefeningen, boxen, dansen en touwtjes springen
pi_207867710
Vet krijg je er wel af zo, maar geen spiermassa erbij.
pi_207867980
Wat is je doel, in welke sport wil je uitblinken?
pindazakje
pi_207868793
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 16:35 schreef Hyaenidae het volgende:
Wat is je doel, in welke sport wil je uitblinken?
Boxen
pi_207868798
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 16:24 schreef etuiedelapiel het volgende:
Vet krijg je er wel af zo, maar geen spiermassa erbij.
Mij is het wel gelukt met opdrukken en dumbbells. Ik heb alleen koppig vet op mijn buik. Dat is mijn grootste ergernis.
pi_207868991
Ik wil dit ook wel weten.

Dingen als verbrand je net zoveel calorieen door voor korte duur keihard te rennen in tegenstelling tot een uur normaal wandelen?

Volgens de vele youtube videos kun je het beste cardio mijden als je spieren wilt kweken. TS doet te veel cardio (elke dag dansen, touwtje springen). Verder is spieren kweken toch echt genetisch. Hoeveel Myostat je lichaam aanmaakt. En zelfs Arnie gebruikte anabolen terwijl hij weinig last heeft van myostat.
pi_207869079
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 17:43 schreef WheatWaffles het volgende:
Ik wil dit ook wel weten.

Dingen als verbrand je net zoveel calorieen door voor korte duur keihard te rennen in tegenstelling tot een uur normaal wandelen?

Volgens de vele youtube videos kun je het beste cardio mijden als je spieren wilt kweken. TS doet te veel cardio (elke dag dansen, touwtje springen). Verder is spieren kweken toch echt genetisch. Hoeveel Myostat je lichaam aanmaakt. En zelfs Arnie gebruikte anabolen terwijl hij weinig last heeft van myostat.
Ik heb spieren genoeg eigenlijk terwijl ik nooit zwaar til want ik heb de apparatuur niet. Als ik zou willen zou ik zo’n Hercules kunnen worden maar dan moet ik ook veel eten en shit. Daar heb ik geen zin in.
pi_207875047
quote:
1s.gif Op zondag 5 februari 2023 17:27 schreef lilFaya het volgende:

[..]
Mij is het wel gelukt met opdrukken en dumbbells. Ik heb alleen koppig vet op mijn buik. Dat is mijn grootste ergernis.
Dat buikvet gaat er alleen af wanneer je langdurig minder eet dan je verbruikt, niet door te sporten.
pi_207875193
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 09:11 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Dat buikvet gaat er alleen af wanneer je langdurig minder eet dan je verbruikt, niet door te sporten.
Bij mij niet. Ik heb geprobeerd wat jij nu zegt. Ik val overal af behalve op mijn buik. Vorig jaar was ik 75 kg voor een periode en dat was ongezond weinig gewicht voor mijn lengte. En nog steeds had ik koppig vet op mijn buik.
pi_207876400
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 09:24 schreef lilFaya het volgende:

[..]
Bij mij niet. Ik heb geprobeerd wat jij nu zegt. Ik val overal af behalve op mijn buik. Vorig jaar was ik 75 kg voor een periode en dat was ongezond weinig gewicht voor mijn lengte. En nog steeds had ik koppig vet op mijn buik.
Je vetpercentage is dan nog steeds te hoog, anders was het wel weggegaan. Bij jouw lengte is 63 kg of minder pas een ongezond gewicht. 70 kg bijvoorbeeld is prima.
pi_207877492
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 11:25 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Je vetpercentage is dan nog steeds te hoog, anders was het wel weggegaan. Bij jouw lengte is 63 kg of minder pas een ongezond gewicht. 70 kg bijvoorbeeld is prima.
Maar ik ben al een bonk spier. Als ik nog meer verlies gaat dat weg van mijn spieren.
pi_207877835
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 12:35 schreef lilFaya het volgende:

[..]
Maar ik ben al een bonk spier. Als ik nog meer verlies gaat dat weg van mijn spieren.
Als je voldoende eiwit neemt en niet meer dan een half kilo per week afvalt verlies je niet tot nauwelijks spiermassa.
pi_207878357
quote:
0s.gif Op zondag 5 februari 2023 17:50 schreef lilFaya het volgende:

[..]
. Als ik zou willen zou ik zo’n Hercules kunnen worden maar dan moet ik ook veel eten en shit. Daar heb ik geen zin in.
Of je bent aan het trollen of je snapt er helemaal niks van.
  woensdag 8 februari 2023 @ 13:53:42 #14
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_207906694
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2023 09:24 schreef lilFaya het volgende:

[..]
Bij mij niet. Ik heb geprobeerd wat jij nu zegt. Ik val overal af behalve op mijn buik. Vorig jaar was ik 75 kg voor een periode en dat was ongezond weinig gewicht voor mijn lengte. En nog steeds had ik koppig vet op mijn buik.
Het vet op je buik wordt ook wel minder, alleen zie je dat waarschijnlijk minder snel omdat daar naar verhouding meer vet zit.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_207908123
Als je lang genoeg blijft dieeten, gaat de buik er ook af. Maar die gaat meestal pas als laatste. Je kan niet bepalen waar het vet er af gaat. Je kan alleen minder calorieen eten dan wat je dagelijks gebruikt.
pi_207908154
Veel succes.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')