chay praat (vind ik ) altijd iedereen naar de mond.. maar die wilde echt wel met danny mensen eruit werken via michela toen die de pon hadquote:Op zondag 5 februari 2023 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chayron probeert gewoon wat krom is recht te lullen. Maar hij speelt het spel gewoon vies.
Wat niet perse slecht is, maar sta daar dan voor
omg iniminiquote:
Hahaha goeiequote:Op zondag 5 februari 2023 10:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
chay praat (vind ik ) altijd iedereen naar de mond.. maar die wilde echt wel met danny mensen eruit werken via michela toen die de pon had
dan kan sjairon sneller erbij zijn zekerquote:Op zondag 5 februari 2023 09:32 schreef ledn81 het volgende:
Chayron gaat met Ias buiten kijken bij de sokkels met vraagteken en andere dingen erop. Maar hij hoopt niet dat ze moeten sprinten buiten want dan ga je lelijk vallen (glad/nat buiten). Hij zegt het 2x want .. ja uh Chayron
Tenzij er weer zo'n Kristof situatie komt. Hij heeft al 10k dus wegwezen nu.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:57 schreef bpi het volgende:
Chayron zal nooit de finale gaan halen. Die plek is voor jason voor weggelegd.
Ik begrijp je. Chiara zei het goed vanmorgen: hij praat VEEL maar zegt NIETS.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:05 schreef ledn81 het volgende:
"Die mand is groot" , ja Chayron dat heb je nu al 4x gezegd. Als er geen reactie komt boeit het mensen gewoon niet
Nog ff en het schiet ook in mijn nek van die vent
Kristof was nog de enige Belg in het spel toen van de mannen. BB moest er iets op vinden aangezien de finale met 2 van elk land m/v moet zijn.quote:Op zondag 5 februari 2023 10:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Tenzij er weer zo'n Kristof situatie komt. Hij heeft al 10k dus wegwezen nu.
En getokquote:Op zondag 5 februari 2023 10:11 schreef engine het volgende:
De streams zijn echt niet te doen als ze aan tafel zitten. Het is alleen maar getik en getak.
wel lekker rustig normaal is het een kakofonie aan geluiden nu alleen dat getik haha grafstemming aan tafelquote:Op zondag 5 februari 2023 10:11 schreef engine het volgende:
De streams zijn echt niet te doen als ze aan tafel zitten. Het is alleen maar getik en getak.
Niks vliegtuig. Als Rob buiten rondloopt zijn het gieren die boven het huis cirkelen en op de juiste moment wachten.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:57 schreef Meneer_Meneer het volgende:
[..]
Tijd voor Rob moet blijven vliegtuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |