Jee wat een babyface he. Beter laat hij een schaduw baard staan, dan lijkt het nog wat. Geen sikje meer, dat slaat nergens opquote:Op zondag 5 februari 2023 09:01 schreef ledn81 het volgende:
Blijft even wennen. Alsof Mies zijn kleine broertje is komen logeren[ afbeelding ]
Dit is wat ik gezien en gehoord heb en daaruit conclusies getrokken heb maar dit is wel zo'n beetje het verhaal.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit is gebeurd? mag ik dit overnemen in streamverslagen?
Chayron probeert gewoon wat krom is recht te lullen. Maar hij speelt het spel gewoon vies.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:00 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Wat een loser is dit toch.. twee keer hetzelfde smoesje. Grow a backbone Chayron, maar iets zegt me dat hij die aan zijn vrouw gegeven heeft.
Moge hij rusten in vredequote:Op zondag 5 februari 2023 09:05 schreef ledn81 het volgende:
Rob hoopt dat de pil wat gaat doen, maar hij denkt het niet [ afbeelding ]
Het ging bij meerderheid van stemmen voor zover ik begreep.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dus ze hebben moeten nomineren of voor vrijstelling moeten kiezen en wat ik begrijp staat rob er nu wel zeker op dmv aardig wat stemmen
Chayron, charlotte,lindsey, ali
Dit wordt door een aantal mensen in de blauwe slaapkamer nu ook wel gezegd.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:00 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Wat een loser is dit toch.. twee keer hetzelfde smoesje. Grow a backbone Chayron, maar iets zegt me dat hij die aan zijn vrouw gegeven heeft.
Hij mist ruggegraat.quote:Op zondag 5 februari 2023 09:05 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Chayron probeert gewoon wat krom is recht te lullen. Maar hij speelt het spel gewoon vies.
Wat niet perse slecht is, maar sta daar dan voor
quote:Op zondag 5 februari 2023 09:09 schreef Dragonbullet het volgende:
[..]
Haha ja daarom kan hij ook niet staan voor zijn spelstrategie en verschuilt hij zich achter anderen
Ze kunnen betalen en dan gaat er een luik open, ze kunnen alleen niet zien hoeveel er in het blik zitquote:
Ja, alleen stream 2quote:Op zondag 5 februari 2023 09:08 schreef stervis het volgende:
vogeltjesdans-deuntje speelt en hup SL
kunnen jullie wel de stream kijken dan?
begrijp niet waarom ze dat dan niet spelen op goplay.quote:
Ja snap die lock op 1 ook niet. Er staat wel iets in de tuin, maar ze mogen gewoon naar de woonkamer enzoquote:Op zondag 5 februari 2023 09:13 schreef stervis het volgende:
[..]
begrijp niet waarom ze dat dan niet spelen op goplay.
Op deze manier blijven Vlamingen toch niet meer kijken? Ze slapen 8 uur (wat normaal is), je mag ze 1 minuut zien ontwaken en hup gedaan met de stream... beelden van afgelopen week.
Er zal zo wel weer een complete SL volgenquote:Op zondag 5 februari 2023 09:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja snap die lock op 1 ook niet. Er staat wel iets in de tuin, maar ze mogen gewoon naar de woonkamer enzo
Ja die logica ontgaat mij ook moet ik zeggenquote:Op zondag 5 februari 2023 09:15 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zal zo wel weer een complete SL volgen
Wij mogen natuurlijk niet zien wat er staat
Want o jee je zal dan toch niet de uitzending kijken
Kut FEBO
quote:Op zondag 5 februari 2023 09:16 schreef ledn81 het volgende:
Hij heb ze telefoon in zijn handen gehad. Die komt niet meer terug[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |