Mexx en Matinquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:00 schreef Kakadylo het volgende:
Er is buiten een interessant gesprek maar de streams staan op de toiletbezoekjes
Ze is niet de enige volgens mijquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:01 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij is Babbel een beetje klaar met Esther.
toch wel apart maar Wen is lekker ongecompliceerd en doet dat dus gewoon.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:01 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Ze gaf een zoute stick door met haar mond, zat nog afstand tussen hoor
Zijn er wel meerquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:01 schreef pingu66 het volgende:
Volgens mij is Babbel een beetje klaar met Esther.
Babette komt redelijk teut overquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:04 schreef greysbones het volgende:
nope
die zitten lekker aan de koffie nu
Nu wel, maar ze klinkt wel alsof ze flink wat op heeftquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:04 schreef greysbones het volgende:
nope
die zitten lekker aan de koffie nu
Verbaast mij niets, laten we zo zeggen het zou mijn rugdekking zeker niet zijn...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:03 schreef Ijspegel99 het volgende:
Zoe steekt Babs zo letterlijk een mes in haar rug
Valt wel mee hoor. Heeft gewoon lol...quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette heeft ook redelijk wat achterover geschoten
Dan zal GJ zo wel weer aan komen rennen en gaan bemoederen.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Babette komt redelijk teut over
die heeft vooral heel veel staan lullenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:05 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Nu wel, maar ze klinkt wel alsof ze flink wat op heeft
Maart dusquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Babette heeft ook redelijk wat achterover geschoten
Nee ze zat te kloten met de messen op het aanrecht waar Babette voor zat, was echt letterlijkquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Verbaast mij niets, laten we zo zeggen het zou mijn rugdekking zeker niet zijn...
quote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan zal GJ zo wel weer aan komen rennen en gaan bemoederen.
Zo kun je het ook bekijkenquote:Op zaterdag 4 februari 2023 23:07 schreef Ijspegel99 het volgende:
[..]
Als je alles bij elkaar optelt komt ze vanzelf wel op een maand uit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |