Dat was niet Rebecca Loos hoor. Die zit er bovendien ook pas in seizoen 4 in (geloof ik, kan ook 5 zijn), dit is seizoen 2quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:53 schreef janimie het volgende:
maar die afleveringen met rebecca loos schijnen al geweest te zijn, nu ze als 22jarige dokter zelfmoord gepleegt schijnt te hebben in deze aflevering. of is dat ook oud voor jullie ? pff keb dan echt teveel gemist.
quote:Op zondag 8 augustus 2004 23:27 schreef Markie-Mark het volgende:
Seizoen 3 begint op 26 September op RTL4
Seizoen 2 ja, herhaling.quote:Op maandag 16 augustus 2004 23:55 schreef tarepanda het volgende:
Het is weer begonnen![]()
En wat een super aflevering meteen weer.![]()
Ja? Een nieuw seizoen?quote:Op maandag 20 september 2004 19:28 schreef schatje het volgende:
Volgende week het nieuwe seizoen.
Alleen wel kut geprogammeerd. ER en Het Blok op Net5. Dat wordt opnemen.
Uit deze aflevering maak ik op dat Chardonnay aan anorexia is overleden.quote:Op zondag 26 september 2004 22:58 schreef N.icka het volgende:
Waaraan is die chardon,,, overleden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door static op 27-09-2004 01:50:06 (Spoiler tags toegevoegd) ]
Die blijkt verkocht te zijn, en de oude coach en z'n dochter zijn ook weg.quote:Op zondag 26 september 2004 23:11 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Uit deze aflevering maak ik op dat Chardonnay aan anorexia is overleden.
Waar is Biagi gebleven?
Dat er veel verdwenen zijn moest ik ook even aan wennen, maar ik vond het weer fantastisch.quote:Op maandag 27 september 2004 01:13 schreef Shirley het volgende:
Ik vond het een matige aflevering, veel van de originele cast zijn weg nu, beetje jammer.
Hé grappenmaker, dat is aflevering 1 van de vierde serie.quote:Op zondag 26 september 2004 23:14 schreef _Boo_ het volgende:
Huh, wat is jouw probleem? Dat hoorde bij die aflevering die gisteravond is uitgezonden en bovendien staat er 'was cut'.quote:Op maandag 27 september 2004 01:25 schreef APK het volgende:
[..]
Hé grappenmaker, dat is aflevering 1 van de vierde serie.
Staat vol met spoilers.![]()
Nope volgens mij niet, het wordt per seizoen smeuiger en overdrevener. Wat een heerlijke camp serie. Gelukkig kunnen we dit seizoen nog genieten van Tanyaquote:Op maandag 27 september 2004 12:45 schreef Svensational het volgende:
Het was erg leuk gister
En ik heb het vol kunnen houden om de spoilers niet te lezenIk dacht eerst dat het dat neukertje van Tanya was, daarna Kyle, maar dat het Chardonnay was had ik neit verwacht
Trouwens, was het in de vorige series ook dat de mensen zo bloot gingen?? Volgens mij niet toch...
Ik had het goedquote:Op maandag 10 november 2003 06:15 schreef Svensational het volgende:
Wooow, wat een geweldige laatste uitzending zeg. Jason die z'n eigen kind wil vermoorden en later op z'n eigen huwelijk vermoord wordt
Wie kan het allemaal gedaan hebbenTanya Dat voetballertje van 17 die het met Tanya gedaan heeft Kyle, Chardonnay, of de moeder van Paddy
D'r zijn zoveel mensen die Jason haten, dus iedereen kan het wel gedaan hebben.
Ik vond dat vrouwtje van Conrad ergquote:Op maandag 27 september 2004 13:01 schreef Markie-Mark het volgende:
[..]
Nope volgens mij niet, het wordt per seizoen smeuiger en overdrevener. Wat een heerlijke camp serie. Gelukkig kunnen we dit seizoen nog genieten van TanyaEn die Conrad is erg
![]()
Lees nog maar eens goed.quote:Op maandag 27 september 2004 11:26 schreef _Boo_ het volgende:
Huh, wat is jouw probleem? Dat hoorde bij die aflevering die gisteravond is uitgezonden en bovendien staat er 'was cut'.
quote:Op maandag 27 september 2004 13:42 schreef APK het volgende:
[..]
Lees nog maar eens goed.
Die link was de bron, als je daar op klikt zie je inderdaad de samenvatting staan ja, maar die heb ik niet gepost.quote:En daaronder stonden dus samenvattingen van alle afleveringen van dit seizoen.
Ik zal vanavond als ik weer op mijn thuiscomputer zit jouw link nog wel even plaatsen.quote:Op maandag 27 september 2004 14:16 schreef _Boo_ het volgende:
Die link was de bron, als je daar op klikt zie je inderdaad de samenvatting staan ja, maar die heb ik niet gepost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |